wat vind je hiervan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben ooit ergens geweest, DJ gevraagd wat voor muziek het was... Trance, dat vond ik leuk.
hoe heet dat liedje ook alweer met dat 'boor'geluidje erin? met die halfnaakte vrouwen met gereedschap.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:54 schreef borisz het volgende:
Oh en deze klassieker mag deze niet ontbreken.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe heet dat liedje ook alweer met dat 'boor'geluidje erin? met die halfnaakte vrouwen met gereedschap.
Te hyper versie van een bekend liedje.quote:
aaah jaaa geweldigquote:
ik ken het origineel nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Te hyper versie van een bekend liedje.
is het orgineelquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Te hyper versie van een bekend liedje.
wat een saai lied! heeft Jan Wayne goed gedaanquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
Oakenfield van Borisz komt het meest in de buurt. Was trouwens een gek gesprek, ik droeg een hard-rock t-shirt.
Hee, hoe heet de muziek die je draaide? DJ denkt dat ik hem een loer wil draaien/in elkaar slaan.
god 4 strings.... wat een saaie doos was die zangeres.. en die danseressen ook. tijdens optredens van hen viel ik bijna in slaapquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:08 schreef borisz het volgende:
Nog even nogwat spammen
[..]
Dat deuntje ken ik wel, maar van welke club... geen idee.
hmm deuntje heeft er wel wat van weg maar is het volgens mij nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:15 schreef borisz het volgende:
'Dale Cavese' wordt het genoemd kennelijk.
http://www.footballculture.com/2010/06/15/dale-cavese-original/
Billy The Klit is een serieuze housedjquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef golfer het volgende:
Een DJ die zichzelf G-spott noemt kan ik al meteen niet meer serieus nemen.
Sowieso DJ's niet. Veredelde plaatjesdraaiers die een kunstje doen.
Muistoetsen aanzettenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Ik had net Krakkemieke aan de lijnNa een zorgvuldig onderzoek hebben we moeten constateren dat haar muis overleden is!
Gecondoleerd, Krak!
Lekker liedjequote:
Je zwaait toch wel met je goeie arm he?quote:
Hear hearquote:
natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zwaait toch wel met je goeie arm he?
Pfff, vervelend is dat zeg. Soms krijg ik ook Engelse linkjes door die je dan in Nederland niet mag kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef z80 het volgende:
De helft van de filmpjes mag ik hier in Duitsland niet kijken ivm rechten.
maar wat ik wel mag zien/horen klinkt weer goed.
er zijn een aantal muziek labels die het onderste uit de kan wilden hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pfff, vervelend is dat zeg. Soms krijg ik ook Engelse linkjes door die je dan in Nederland niet mag kijken.
30kmquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Hmmm.....als ik op de fiets naar mijn werk ga vanaf juni, dan bespaar ik 8,50 per dag èn verbrand ik 2400 kcal per dag èxtraIk zie het alweer, dat wordt een enorme honger hebben
Nu nog bedenken hoelang ik over 30 km zou doen.
Best al watquote:Hoeveel leuke apps heb je al, P? Ik kwam zo'n leuk progje tegen online, wilde het direct hebben, maar was alleen voor ipads te downloaden
quote:
als je nog hebtquote:
Ik kan dat niet lezen bij het licht van de lampquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
als je nog hebtik heb nu tuniek besteld, maar ga kijken hoe ver ik nog kom voor tas (is 10 codes)
de codes zijn echt verschrikkelijk te lezen, heb hier ook vanavond fles aangebroken maar kijk ook morgen welquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan dat niet lezen bij het licht van de lampMorgen maar bij daglicht doen.
Tas moet ook lukken
Stoer hoor. gaf vast wel afleidng ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel gebikkeld en ben gaan zingen. We hadden de vocal coach... maar dit is het 3e jaar en zijn boodschap en oefeningen worden dan wel een beetje![]()
en heb je een plan B als wel een tweede voorkeur song?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Geeft inderdaad afleiding, volgende week doe ik mijn liedje.
Maar ik ga ervan uit dat m. hem krijgt omdat daar nu eenmaal niet tegenop te zingen valt
Welterusten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:34 schreef Den_Haag het volgende:
Zo eens tukkie doen. Net ff b&b's gemaild in italie. Lekker wat afleiding.
Prachtige tegenstellingen in 1 mens postquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Zouk les met jurkje ging goed. Lekker.Morgen naar Eindhoven. Hoofd loopt een beetje over dus nu Hema Parmaham (20 EUR / kg
) en biertje aan het nuttigen.
Zaterdag voor het eerst van m'n studentenbestaan naar een gala. Ben heel benieuwd. Leuke afsluiting van alles en iedereen ook.
6 uur slaap aan 1 stuk?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit even te relaxen na een avonddienst op 'het zware kantje', na slechts 6 uren slaapZo maar eens in bed kruipen, als m'n glas leeg is
Lekker ff relaxen jijquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit even te relaxen na een avonddienst op 'het zware kantje', na slechts 6 uren slaapZo maar eens in bed kruipen, als m'n glas leeg is
Heb je weer dienst babe?
Eerst fysiotherapeutquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Pee, misschien naar de orthopeed? Als het beginnende slijtage is, is er soms wat aan te doen. Externe banden, of hyaluronzuurinjecties bijvoorbeeld die het allemaal wat soepeler met minder wrijving kunnen maken.
Het is een modern misverstand te denken dat mensen altijd in 1 ruk moeten slapen. Dat was namelijk nooit zo en zal waarschijnlijk voor de meeste mensen nog steeds niet opgaan. 's Nachts een keer wakker worden is namelijk helemaal niet raar en die tijd werd vroeger zelfs nuttig benut door nog even naar de kinderen te kijken of door de band met je partner te verstevigen (lees: seks). Alleen nu raken we in een soort paniek, want we liggen wakkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hup, samen proberen aan 1 stuk te slapen Bloes
het gaat bij mij om hoeveel ik bij elkaar slaap. 4x per nacht wakker worden doe ik vaak en dat zou niet geven, mits het geen 45 min onderbreking per keer was. dat is 3 uur minder slaap en dat tikt goed aan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een modern misverstand te denken dat mensen altijd in 1 ruk moeten slapen. Dat was namelijk nooit zo en zal waarschijnlijk voor de meeste mensen nog steeds niet opgaan. 's Nachts een keer wakker worden is namelijk helemaal niet raar en die tijd werd vroeger zelfs nuttig benut door nog even naar de kinderen te kijken of door de band met je partner te verstevigen (lees: seks). Alleen nu raken we in een soort paniek, want we liggen wakker![]()
Heel natuurlijk, niks mis mee.
Goedemorgen!
Vroeger, toen de lucht nog schoon was en de seks viesquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Het is een modern misverstand te denken dat mensen altijd in 1 ruk moeten slapen. Dat was namelijk nooit zo en zal waarschijnlijk voor de meeste mensen nog steeds niet opgaan. 's Nachts een keer wakker worden is namelijk helemaal niet raar en die tijd werd vroeger zelfs nuttig benut door nog even naar de kinderen te kijken of door de band met je partner te verstevigen (lees: seks). Alleen nu raken we in een soort paniek, want we liggen wakker![]()
Goedemorgen!
Was de sex ooit vies dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vroeger, toen de lucht nog schoon was en de seks vies
Ik hoop dat ze er oprecht iets mee gaan doen en jullie gewoon laten handballenquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:40 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ik heb (idioot als ik altijd ben om me dan toch weer verantwoordelijk te voelen) het handbal bestuur toch een opening proberen te bieden. Nu zijn we uitgenodigd voor een gesprek volgende week. Ik hoop dat we er op een of andere manier uit gaan komen, wat mij betreft is een verstandshuwelijk meer dan goed genoeg. Ik wil gewoon lekker een potje handballen en heb geen zin in allerlei geziek er omheen, die tijd heb ik gehad.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:37 schreef Isabeau het volgende:
ik wilde graag vrij op 1 dag eind deze maand, maar wist nog niet goed hoe ik dat moest krijgen omdat degene waar ik mee kon ruilen nog steeds ziek is. En nu krijg ik net een mailtje van mijn teamleider of ik een andere dag wil werken ipv de dag dat ik al vrij wilde
Ja, graag!
![]()
Altijd mooi als dingen opgelost worden zonder er zelf energie in te steken
Ik zou echt helemaal klaar zijn met het gezeik eigenlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:40 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ik heb (idioot als ik altijd ben om me dan toch weer verantwoordelijk te voelen) het handbal bestuur toch een opening proberen te bieden. Nu zijn we uitgenodigd voor een gesprek volgende week. Ik hoop dat we er op een of andere manier uit gaan komen, wat mij betreft is een verstandshuwelijk meer dan goed genoeg. Ik wil gewoon lekker een potje handballen en heb geen zin in allerlei geziek er omheen, die tijd heb ik gehad.
Kan mij voorstellen dat rond 1800 de sex vies was ja, aangezien douchen niet echt bekend stond als gezondquote:
Gelijk krijgen maakt mij niet zoveel uit, ik kan daar in dit soort gevallen vrij makkelijk over heen stappen. Ik heb verder ook geen belang, ik heb met mijn teamgenoten te maken en wil lekker trainen en mijn wedstrijden spelen. Waar het mij om gaat is dat ik alleen door wil als ik niet we niet weer een hoop gezeik krijgen, dat is het me niet waard.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er oprecht iets mee gaan doen en jullie gewoon laten handballen![]()
En gelijk hebben en gelijk krijgen zijn helaas 2 verschillende dingen
Naar onze maatstaven zou dat vies zijn jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat rond 1800 de sex vies was ja, aangezien douchen niet echt bekend stond als gezond.
Naar maatstaven van die tijd dachten ze ziek te worden door te douchen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Naar onze maatstaven zou dat vies zijn jaMaar vermoedelijk naar de maatstaven van die tijd niet
snap ik heel goed. Waar gaat t uiteindelijk om? Lekker een potje competitie spelen zou niet moeilijk moeten zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelijk krijgen maakt mij niet zoveel uit, ik kan daar in dit soort gevallen vrij makkelijk over heen stappen. Ik heb verder ook geen belang, ik heb met mijn teamgenoten te maken en wil lekker trainen en mijn wedstrijden spelen. Waar het mij om gaat is dat ik alleen door wil als ik niet we niet weer een hoop gezeik krijgen, dat is het me niet waard.
lekker! Ik zit vast op de bank.... Zodra ik één stap van de bank af doe gaat florian over de rooie, die wil tegen me aan hangen. Gelukkig is er telefoonquote:
arme schat, jeukt t veel bij hem?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:30 schreef freecell het volgende:
[..]
lekker! Ik zit vast op de bank.... Zodra ik één stap van de bank af doe gaat florian over de rooie, die wil tegen me aan hangen. Gelukkig is er telefoon
Beter vastzitten op de bank dan vastzitten op de wc., daar krijg je een zere reet vanquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:30 schreef freecell het volgende:
lekker! Ik zit vast op de bank.... Zodra ik één stap van de bank af doe gaat florian over de rooie, die wil tegen me aan hangen. Gelukkig is er telefoon
Leermomentjequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Had dinsdag 1,5 uur keihard getraind zonder warming up en cooling down, dat was niet echt heel handig...
Sorry, maar als je 's ochtends allegaar bent, omdat je steeds wakker wordt 's nachts, dan is het een probleem.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Vaker masturberen Steerkequote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry, maar als je 's ochtends allegaar bent, omdat je steeds wakker wordt 's nachts, dan is het een probleem.
Goedemiddag (bijna)
heb al maanden zonder gedaan, zonder pijn. Maar combi harder trainen en B12 tekort heeft voor dit gezorgd. Ben oefeningen aan t doen. Trap op en afquote:
ik hoop dat het vnv keihard plenst! Ben ik snel klaar met die klote bardienstquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:56 schreef borisz het volgende:
Wilde even naar de markt begint het te regenen.
Ik heb het over in 2x slapen met 1 keer wakker worden tussendoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry, maar als je 's ochtends allegaar bent, omdat je steeds wakker wordt 's nachts, dan is het een probleem.
Goedemiddag (bijna)
Dat is wel het hoogste wat je als ouder kan bereikenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:02 schreef freecell het volgende:
En mensen het maar een wedstrijd je maken dat hun baby al doorslaapt
hoe voel je je overdag dan na een aantal dagen zo? Ik stort in en vervolgens slaap ik 's nachts weer niet...tot het zo erg is dat ik eindelijk een keer meer slaap. Zo vermoeiendquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:10 schreef Bluezz het volgende:
Bij elkaar heb ik toch zo'n 3,5 uur geslapen vannacht
Oh jullie waren alweer veel verder
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:15 schreef freecell het volgende:
Zindelijkheid zou wel voordelen hebben![]()
Hier geslapen van 23 tot 24, daarna niet echt meer.
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ooken nu moet je net als ik nog tot 17u?
tijd gaat zo sloom dan he? Ik verveel me en hoop dat t vanmiddag na de lunchpauze drukker wordt maar ben bang van niet..dat komt ineens om half 5 ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja
Chirurgen en anaesthesisten hebben een congres van 2 dagen, dus heb ik nauwelijks iets te doen.
Chronisch moequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe voel je je overdag dan na een aantal dagen zo? Ik stort in en vervolgens slaap ik 's nachts weer niet...tot het zo erg is dat ik eindelijk een keer meer slaap. Zo vermoeiend![]()
Dus allemaal op de fiets naar huis om te compenseren?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
Er staat nu een Dudok appeltaart in de koeling van 3 KGDa's 250 gr. per stuk
dat is beter, als ik powernapjes doe overdag voel ik me nog beroerder en vervolgens val ik 's avonds niet in slaap.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Chronisch moe
Ik ben niet helemaal lekker nu, dus gistermiddag 2 uur geslapen. En als ik vanavond thuis kom van werk moet ik dan echt even een powernapje doen. (die kan ik echt niet overslaan ivm lich ongemakken als ik gewerkt heb) Zo sprokkel ik wel weer wat bij elkaar
Ik vind Dudok appeltaart helemaal niet bijzonder of zo. Doe mij dan maar een van die chocolade taarten van Dudok.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
dat klinkt goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
haalt t absoluut niet bij huisgemaakte, dat blijft smullenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind Dudok appeltaart helemaal niet bijzonder of zo. Doe mij dan maar een van die chocolade taarten van Dudok.
Ik heb even je quote aangepastquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:22 schreef Isabeau het volgende:
De lemon merengue van Dudok is best te doen, maar haalt het niet bij die van LeinDe appeltaart idd niet echt speciaal.
Zoiets jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dus allemaal op de fiets naar huis om te compenseren?
Mijn ideequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind Dudok appeltaart helemaal niet bijzonder of zo. Doe mij dan maar een van die chocolade taarten van Dudok.
quote:
Die bakken natuurlijk nooit zelf taartquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
mijn ideeMaar goed...er werd hier beweerd dat Dudok appeltaart een appeltaartisch orgasme zou opleveren. Nou.....dat wil ik dan wel zien
Zeker omdat er vrouwen in het testpanel zitten
![]()
Ik vermoed van niet neequote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die bakken natuurlijk nooit zelf taart
Vandaag en morgen ben ik vrij, het weekend (derde op rijquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Ben je vrij vandaag, Lein of moet je zo nog werken?
Awww, ik moet vandaag en morgen juist werken, maar ben dan het weekend lekker vrijquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Vandaag en morgen ben ik vrij, het weekend (derde op rij) late dienst en dan maandag/dinsdag/woensdag nachtdienst. Dan 4 dagen vrij, maandag weer beginnen.
meen je dat?quote:
Ik mag het allemaal niet meer (lactose, lactose). Vandaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
meen je dat?je kunt mij wakker maken voor een punt monchou- of appeltaart (zelfgemaakt)
ik wil ook naar huis! Helaas niet drukker geworden...quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk ongelofelijk veel zin om naar huis te gaan en lekker wow te gaan spelen oid
leuk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:52 schreef Sarabi het volgende:
Zondag gaan we iets met de familie van mijn vriend doen, maar wat is een verrassing...
Als ik ergens niet van hou
jammer dat je van appeltaart nog geen lactose-vrije variant heb, zou moeten kunnen tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag het allemaal niet meer (lactose, lactose). Vandaar.
Boter vervangen door een lactose vrije margarine en je hebt een lactose-vrije appeltaart.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer dat je van appeltaart nog geen lactose-vrije variant heb, zou moeten kunnen toch
Had ik maar zo'n ding waar 'apps' op kunnen, dan had ik tenminste met haar kunnen kletsen in wowquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
Dan ben je vast jaloers op Lein, die wordt momenteel achter mij opgezogen door haar TFT'tje
Ik heb al tieten, ook zonder lactose.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, van dat soya margarine gebruiken
Krijg je tieten van, FF.
Ik heb bijna geen buik en vet meer, maar wel overtollighuidtietenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al tieten, ook zonder lactose.
Borstspier oefeningen doen, dus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb bijna geen buik en vet meer, maar wel overtollighuidtieten![]()
![]()
Schijnt maar tot op een zekere hoogte te helpen, foto's gezien van bodybuilders die vroeger dik waren en nu borstspieren hebben, maar ook overtollig huid flappenquote:
Dat versterkt je spierweefsel. Niet je huidquote:
Het mes erinquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat versterkt je spierweefsel. Niet je huid
Je wilt gewoon dat hij naast je komt liggen.quote:
Pas als ik 10-12% lichaamsvet heb en gedefinieerde borstspieren heb opgebouwd (denk rond deze winter) en het flabbert nog steeds heen en weer dan ga ik dat overwegen.quote:
Hahahaquote:
Pics or didn't happenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer, Golfer en ik hebben dezelfde tieten?
dan heb je zelfde percentage als ik dacht ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pas als ik 10-12% lichaamsvet heb en gedefinieerde borstspieren heb opgebouwd (denk rond deze winter) en het flabbert nog steeds heen en weer dan ga ik dat overwegen.
oh das gauwquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha
over een kwartiertje maar eens richting stage, niet heel veel zin in eigenlijk
Maarja om 5 uur heb ik dan wel weer weekend
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pics or didn't happen![]()
Ik zeg tegen Lein: Zullen we naar Ikea gaan? Ik kijk achterom, Lein weg, staat ze al onder de douche
Ik mag hopen dat jij wat hoger hebt, anders is het ongezondquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan heb je zelfde percentage als ik dacht ik
Ik denk dat jouw tepels stijver zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee. De mijne zijn groter.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja precies ik mag ook niet zeurenquote:
13 had ik toch? Jij weet t met je olifantengeheugen. Wil jij ongezond worden dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij wat hoger hebt, anders is het ongezond
Gezonde vrouwen hebben hogere vetpercentage nodig dan gezonde mannenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
13 had ik toch? Jij weet t met je olifantengeheugen. Wil jij ongezond worden dan?
Nou ik leg 't een beetje verkeerd uit, ik vroeg of Lein meeging naar Ikea en ze sprong op uit haar stoel en rende meteen naar boven "Ik ga douchen!" riep ze nog.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
je mag ook wel tegen ons praten hoor
die kunnen zich wel een uurtje vermaken ook al weet je niksquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precies ik mag ook niet zeuren
Vind het alleen moeilijk om steeds weer te verzinnen wat we op stage doen en dan moeten de kinderen er ook maar zin in hebben
Gelukkig is het maar een uurtje
Wel effectief trouwens!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat versterkt je spierweefsel. Niet je huid
hmm dan heb ik 45% ok?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gezonde vrouwen hebben hogere vetpercentage nodig dan gezonde mannenStaat ook voor geen meter, vrouwen met een extreem laag vetpercentage.
Ik weet niet meer wat jij had
Ja, de 'fly' beweging is behoorlijk effectief! Zeg maar van jezus-aan-het-kruis-pose naar twee armen gestrekt naar voren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel effectief trouwens!
Mijn zus is pottenbakster en zit zo'n 2 uur per dag te draaien en kneden en dat doe je grotendeels met je borstspieren en die heeft 4 kinderen, is zeker 10KG zwaarder en heeft véél mooiere borsten dan ik.
En dat had ze vroeger niet
Bovenarmen ook trouwens
negeert ze gewoon?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik leg 't een beetje verkeerd uit, ik vroeg of Lein meeging naar Ikea en ze sprong op uit haar stoel en rende meteen naar boven "Ik ga douchen!" riep ze nog.![]()
We gaan keukens kijken en niks kopen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, de 'fly' beweging is behoorlijk effectief! Zeg maar van je zus-aan-het-kruis-pose naar twee armen gestrekt naar voren.
Nee ze had er zoveel zin in dat ze meteen opsprong en ging douchen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
negeert ze gewoon?![]()
ik ga morgen of zaterdag naar Ikea. Ligt eraan..
mooi gevormde/gespierde schouders en bovenarmen vind ik mooi. Bij mezelf ben ik daar wel tevreden overquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel effectief trouwens!
Mijn zus is pottenbakster en zit zo'n 2 uur per dag te draaien en kneden en dat doe je grotendeels met je borstspieren en die heeft 4 kinderen, is zeker 10KG zwaarder en heeft véél mooiere borsten dan ik.
En dat had ze vroeger niet
Bovenarmen ook trouwens
dan gaan wij wel ok?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee ze had er zoveel zin in dat ze meteen opsprong en ging douchen.
...lees jij vandaag wel?quote:
quote:
Ja, maar dat doe je bij pottenbakken dus ook best veel tijdquote:
Dat zeg ik toch ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je bij pottenbakken dus ook best veel tijd
Nou, niet vanuit buiten,maar wel dezelfde spiergroep. Kracht zetten naar binnen toe.
Dat zou ik dan wel een hele bizarre reactie vindenquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht dat het sarcastisch was, dat ze absoluut niet wilde dus naar boven rende
Voor Lein niet echtquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel een hele bizarre reactie vinden
ja ik zei toch al tegen Kaas 'ze negeert je gewoon!'quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel een hele bizarre reactie vinden
MiscommuniKAASsie.quote:
quote:
hema kruimelvlaai zeker nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
De appeltaartenbenchmark is succesvol uitgevoerd. Geheel tot grote teleurstelling van mijn collega is Dudok NIET als beste uit de bus gekomen, maar een lokale banketbakker hier in de buurt
En de hema-appeltaart is vies
kenknie. Limburgs?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:39 schreef Memento-Mori het volgende:
weet je wat pas lekker is? kruimelpuddingvlaai
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef borisz het volgende:
De SP loopt weg uit het debat na de woorden van Wilders over islamieten.
Je had er ook nog een zelfgebakken taart tussen moeten sneaken!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
De appeltaartenbenchmark is succesvol uitgevoerd. Geheel tot grote teleurstelling van mijn collega is Dudok NIET als beste uit de bus gekomen, maar een lokale banketbakker hier in de buurt
En de hema-appeltaart is vies
ik ook! Ik zit op de bank en als ik opsta is het drama.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ik verveel me zoooooooooooooooooo
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:24 schreef borisz het volgende:
Aandeel linkedin ging op de markt voor 45$. Bij de opening van de beurs was het aandeel 83$.
Terwijl het bedrijf nauwelijks winst maakt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat was een goede koop als je er op tijd bij was!
dikke knufquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Chronisch moe
Ik ben niet helemaal lekker nu, dus gistermiddag 2 uur geslapen. En als ik vanavond thuis kom van werk moet ik dan echt even een powernapje doen. (die kan ik echt niet overslaan ivm lich ongemakken als ik gewerkt heb) Zo sprokkel ik wel weer wat bij elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Tussen de kropsla en de yoghurt in de koelkast?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens gezien dat mijn Maastrichtse begeleider me heeft proberen te bellen. Kan mee te maken hebben dat ik wat menselijk weefsel in een koelkast heb geparkeerd die daar niet voor bedoeld was. Of hij mist me gewoon.
Hmm salade met geroosterde stukjes homo sapiensquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen de kropsla en de yoghurt in de koelkast?
In drie zakken waarvan de laatste vacuumverpakt!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Tussen de kropsla en de yoghurt in de koelkast?
quote:
Jups dat wordt absoluut beter! Vork!quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:51 schreef Vork het volgende:
Hoe moet dat nou? Vanaf vandaag zit ik 3 dagen per week meer dan 40 km op de fiets, maar mijn conditie laat echt te wensen over. Het wordt beter he, naar mate ik vaker fiets? Toch? Kan iemand dat even beamen en me gerust stellen.
Heb ik geprobeerd maar niemand wilde bakken. En ik had geen zinquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je had er ook nog een zelfgebakken taart tussen moeten sneaken!
Absoluutquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:51 schreef Vork het volgende:
Hoe moet dat nou? Vanaf vandaag zit ik 3 dagen per week meer dan 40 km op de fiets, maar mijn conditie laat echt te wensen over. Het wordt beter he, naar mate ik vaker fiets? Toch? Kan iemand dat even beamen en me gerust stellen.
Voor mij is het ook noodgedwongen. Het is ook de snelste manier om op m'n werk te komen. En het is ook direct een soort van sporten, want langzaam fietsen, dat kan ik toch niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:54 schreef MissHobje het volgende:
Jups dat wordt absoluut beter! Vork!![]()
heb dat trouwens zelf ervaren eind 2008 toen ik noodgedwongen een aantal maanden ook alles met de fiets moest doen, conditie was echt prima na een paar weken al
(nu niet meer inmiddels maar om elke dag nu 103 km naar werk heen en weer te gaan fietsen)
Respect voor jou voor het vele fietsen!
Ja, dat heb ik dus ook ooit een hele zomer geprobeerd met 45 km per dag fietsen hèquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:16 schreef Vork het volgende:
We gaan het maar proberen, val ik misschien ook nog wat af.
Ik heb ook nog m'n vakantie gehad he, vorig jaar. 100 km per dag. Honger, dorst en zelfs een beetje aangekomen. Op een of andere manier werkt het dan toch niet zoals het zou moeten. Of ik moet met een slakkengangetje me naar mijn werk gaan begeven. Dat zal lastig worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook ooit een hele zomer geprobeerd met 45 km per dag fietsen hè
Ik at alles wat los en vast zat want ik had door dat vele fietsen honger als een paard
Ook niet aangekomen, toch iets
Slaap zacht Bluezzzquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Of je hebt wat meer spieropbouw gekregen van het fietsen, dan blijf je qua gewicht ook hetzelfde of soms nog zwaarder....
ik heb vandaag wel volgehouden op het werk, maar ik tuin nu toch echt mn bedje in![]()
*dikke knuf* morgen ook werken? Anders lekker lang blijven liggen hoor. Of eerst een lekker warm bad en dan in bed kruipen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Of je hebt wat meer spieropbouw gekregen van het fietsen, dan blijf je qua gewicht ook hetzelfde of soms nog zwaarder....
ik heb vandaag wel volgehouden op het werk, maar ik tuin nu toch echt mn bedje in![]()
Oh, lekker tempo! Ik doe normaal meestal 20 km/h zonder zware bepakkingquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:24 schreef Vork het volgende:
Vandaag 27km/h. En op vakantie bij 100 km per dag en met bepakking gemiddeld rond de 20km/h.
En dan ben ik zelf ook nog een soort van zware bepakking. Het is een wonder dat mijn fiets nog heel is:+quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh, lekker tempo! Ik doe normaal meestal 20 km/h zonder zware bepakking
Ze zou morgen ook moeten, maar als ze zich dan net zo als nu voelt laat ik haar niet gaan en moet ze zich van mij maar ziek melden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:26 schreef Isabeau het volgende:
*dikke knuf* morgen ook werken? Anders lekker lang blijven liggen hoor. Of eerst een lekker warm bad en dan in bed kruipen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:31 schreef golfer het volgende:
Ze zou morgen ook moeten, maar als ze zich dan net zo als nu voelt laat ik haar niet gaan en moet ze zich van mij maar ziek melden.
Ze heeft echt 1 of ander virusje opgelopen in dat ziekenhuis.
Ik vertroetel haar al elke dag hoor. Ook als ze niet ziek is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
je moet ook geen roofbouw op je lijf plegen en je doet er niemand een plezier mee om daar weer een dag ziek te gaan zitten. Dus haar gewoon lekker een beetje vertroetelen hoor
\maakt niet uit, wanneer jij in de buurt bentquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:18 schreef Den_Haag het volgende:
FF, wanneer wil jij eigenlijk je spiegel hebben?
Waar ik vorige week was hadden ze ook een Ikeakeuken. Zag er prima uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
Terug van de Ikea, en heel misschien gaan we daar een keuken kopen.
Ja, ze hebben best mooie dingen. Enne redelijk betaalbaar. Je hebt van die modules en verschillende bladen en spoelbakken waar je uit kan kiezen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:14 schreef borisz het volgende:
Waar ik vorige week was hadden ze ook een Ikeakeuken. Zag er prima uit.
Ik acht de kans vrij klein, maar MeMo kan er vast meer over vertellenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
Zou je bij Ikea ook kunnen onderhandelen over de prijs zoals gebruikelijk is in keukenland?
ben benieuwd hoe je em vind!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar nu kan ik gewoon een frambozenmilkshake halen
Waar hebben ze die?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
ik lust er ook nog wel 1quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben best mooie dingen. Enne redelijk betaalbaar. Je hebt van die modules en verschillende bladen en spoelbakken waar je uit kan kiezen.
Zou je bij Ikea ook kunnen onderhandelen over de prijs zoals gebruikelijk is in keukenland?
aanbetaling is mogelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Enneh, betalen voor of na volledige levering? Kan je een aanbetaling doen?
halloquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
Steer, gaat lekker, of niet?
Ik zit weer op de bank vast. Leuk, zo'n zieke dreumes
Boven de 40 graden inmiddels, ik wist niet dat waterpokken zo heftig was...
mcdonalds, waar andersquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waar hebben ze die?
Oh en Bluezz-babe, beterschap
staat ie op de Ikea site?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:29 schreef kaasplankje het volgende:
Dit vonden we mooi:
Blad: massief eiken 40mm werkblad Numerär
Kasten: Faktum met ramsjö frontjes massief beuken/beuken fineer, bruinzwart(kaas) wit(Lein) beetje landelijk
handgrepen: Värde aluminium
Spoelbak: domsjö wit keramiek beetje landelijk ook
kraan: ringskär vernikkeld messing (mat zilver met 1 kantel-draaiknop)
En last but not least een Falcon fornuis van 90 cm breed.(not Ikea)
Alle onderdelen los wel maar niet de keuken compleet, je stelt 't zelf samen. Ze hebben wel enkele voorbeelden op de site maar niet alle combinaties.quote:
ok, dan wachten we op de foto als ie staatquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alle onderdelen los wel maar niet de keuken compleet, je stelt 't zelf samen. Ze hebben wel enkele voorbeelden op de site maar niet alle combinaties.
zou ik niet durven zeggen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En hoe snel worden die keukens geleverd ongeveer? Zo'n stenen blad bijvoorbeeld?
Dat zal wel meevallen denk ik. Misschien 3 weken ofzo.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ok, dan wachten we op de foto als ie staat
Blad:
Als er genoeg plek is wel, anders nietquote:
Je bent er niet meerquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Kaas, kan je Lein ff vragen op wow te komen? Moet even wat vertellen
Nergens voor nodig. Kaas kan toch niet koken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |