Banquote:
TR gezetquote:
baas hequote:
ditquote:
Zeer zeker. Goed geleerd voor M&O?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zeer zeker. Goed geleerd voor M&O?Ha die Snuf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die hele tijd mee lurken en om de 10 minuten iets posten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef xCore het volgende:
[..]
Mensen die mensen quoten dat ze om een ban roepen
Mensenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die hele tijd mee lurken en om de 10 minuten iets posten.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die echt helemaal niks te doen hebben en alleen maar in de SC hangen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Mawquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
NE: 6.8
EN: 8.4
MAW: 5.6
WISA: 5.3
ECO: 5.6
M&O: 6.2
GES: 6.3
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Mensen die echt helemaal niks te doen hebben en alleen maar in de SC hangen.Dit is niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EEN VAKKENPAKKET HEBBEN VAN EEN ONEVEN AANTAL CIJFERSquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
NE: 6.8
EN: 8.4
MAW: 5.6
WISA: 5.3
ECO: 5.6
M&O: 6.2
GES: 6.3
Inderdaad.quote:
Ik ga kastig hard voor wiskunde leren, dan is de kans dat ik zak zeer klein.quote:
Eppelquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:48 schreef Trollface. het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen op de trolbook.
kkkknerdje kkhont ga weg uit deze kktopic kkengerd met kknerdbrilletje dit dat kkquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:48 schreef Trollface. het volgende:
[ afbeelding ]
bohh, druk bezig in die Bootquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:48 schreef Trollface. het volgende:
[ afbeelding ]
Zweedse meisjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt het is eens tijd om nieuwe te verzamelen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt het is eens tijd om nieuwe te verzamelen
RTquote:
Inkijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:51 schreef Citizen_Kane het volgende:
Nu weer eventjes over de examens:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
RT met de kracht van 1000 zonnen.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:53 schreef Natrium het volgende:
't Niveau is hier eigenlijk niet echt gestegen ..Beter dit dan posts met alleen een nummer erin en haha fipo lapo einz zweiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Trollface. heeft gesproken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:53 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Beter dit dan posts met alleen een nummer erin en haha fipo lapo einz zwei
RTquote:
Dat kan yvonne d'r arme hart niet aan.quote:
Ik had dat ene topic even gecheckt.. AchmedJan die op pagina 10 al lapo spamt, en 1 hele pagina zelfs 15+ posts heeftquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:53 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Beter dit dan posts met alleen een nummer erin en haha fipo lapo einz zwei
SCquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:55 schreef Natrium het volgende:
[..]
Ik had dat ene topic even gecheckt.. AchmedJan die op pagina 10 al lapo spamt, en 1 hele pagina zelfs 15+ posts heeft
SC sowieso eigenlijk
developer jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:55 schreef leeell het volgende:
Trollface. bezit al die inside informatie over crewfora en crewSC dit dat door designer tag
Maak een form waarbij je je vakken, SE-gemiddeldes kan invoeren, en dan automatisch berekent wat je moet halen voor een 5.5quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef Trollface. het volgende:
Ik heb zin om wat te coden, maar ik heb geen idee wat.
2 minuten werkquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:57 schreef Natrium het volgende:
[..]
Maak een form waarbij je je vakken, SE-gemiddeldes kan invoeren, en dan automatisch berekent wat je moet halen voor een 5.5
Cquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
vmbo-kader examenvraag van Engels, als je deze vraag fout hebt ben je echt een mislukkeling:
Vraag 8.
'If I close my eyes forever
would it ease the pain
could I breath again'
In een woord uit deze emotionele tekst ontbreekt een letter, welk woord is dat?
A. eyes
B. ease
C. breath
D.![]()
Kijken of Etsu het goede antwoord kan kiezen.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
vmbo-kader examenvraag van Engels, als je deze vraag fout hebt ben je echt een mislukkeling:
Vraag 8.
'If I close my eyes forever
would it ease the pain
could I breath again'
In een woord uit deze emotionele tekst ontbreekt een letter, welk woord is dat?
A. eyes
B. ease
C. breath
D.![]()
Kijken of Etsu het goede antwoord kan kiezen.
Ik weet m'n wachtwoord niet meer.quote:
Je wou ergens wat aan pasten? Of..?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet m'n wachtwoord niet meer.
schijnt. xD
Wilde net aanpasten, toen klopte t wachtwoord niet.
quote:
quote:
http://88.198.219.76/se.php?cijfer=5.0quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:57 schreef Natrium het volgende:
[..]
Maak een form waarbij je je vakken, SE-gemiddeldes kan invoeren, en dan automatisch berekent wat je moet halen voor een 5.5
we misten je alquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:05 schreef Trollface. het volgende:
[..]
http://88.198.219.76/se.php?cijfer=5.0
Ik moest PHP nog opzetten.
quote:M(oeilijk) & O(nbegrijpelijk)!!!
HAVO M&O
Naam: jekentmetochniet
soo heeeeey!!!!
ik heb nog nooit zo'n pauper toets gezien!!!! en onze docent maar roeptoeteren "dit en dat zal er zeker in voor komen!!" MY ASS!!!!Stockdividend?? NIKS van gezien!! maandenlang aandelensommen geoefend!!niks van gezien!!!
EN DAN NOG EEN DOCENT DIE EEN KANKER HARDE BOUT LIET!! WTF?!?!?!?!? potverdikie, ik ga runescapen...
Mijn firewall staat aan.quote:
nah, manualquote:
greasemonkey autof5 op overdrive?quote:
Die had ik al gepost!quote:
iptablesquote:
23 ms ping average naar 88.198.219.76quote:
En nu heb je geen ping meerquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:09 schreef leeell het volgende:
[..]
23 ms ping average naar 88.198.219.76
nais
Ben het hier trouwens wel mee eens. Enige havo'ers hier die biologie hebben gedaan vandaag?quote:HAVO Biologie
Naam: anoniem
Antwoord A zou moeten worden goed gerekend
omdat je geen controlegroep nodig hebt, je weet al dat ze kunnen horen, de vraag is nu waarmee ze horen.
dus antwoord A moet worden goedgerekend.
Overheid + lastige taak = neequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
http://www.examenklacht.n(...)tijdens-staatsexamen
Even serieus, waarom faalt CITO altijd?
Informatica op de middelbarequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
fucking 3 jaar informatica gehad maar nog steeds geen idee hoe PHP en HTLM enzo werkt :l.
http://88.198.219.76/se.php?srcquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
fucking 3 jaar informatica gehad maar nog steeds geen idee hoe PHP en HTLM enzo werkt :l.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
Zie nu dat je ook een 4 en een 5 mag staan, mits je gemiddelde een 6 is![]()
![]()
Dacht dat je 2x een 5 mocht als slechtste, niet dus
Niets meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En wat is er met binnen/buiten profiel?
Ja, ik dus ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik dacht 1x4, of 2x5 mits gem 6+ was
Maar als je vijven of een vier en een vijf staat in je profieldeel, weet je toch van jezelf dat je dat profiel niet waard bent?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar als je vijven of een vier en een vijf staat in je profieldeel, weet je toch van jezelf dat je dat profiel niet waard bent?
even trollfees lastig vallenquote:
wat moet je invullen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:33 schreef leeell het volgende:
http://88.198.219.76/slaag.php
van onzer trollfees
M'n server staat in Duitsland. En mijn firewall blokkeert je onzin.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:29 schreef leeell het volgende:
volgens mij is ie zn servertje aan het blussen
Gefeliciteerd, je bent geslaagd met een gemiddelde van -10.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:34 schreef Trollface. het volgende:
[..]
M'n server staat in Duitsland. En mijn firewall blokkeert je onzin.
Fixed. Same geldt voor koekjestrommel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:34 schreef leeell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent geslaagd met een gemiddelde van -10.
HEY TROLLFEES, DIT KLOPT NIET
Hij detecteert jouw shenanigans.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:35 schreef leeell het volgende:
Helaas, je bent gezakt met een gemiddelde van 54.333333333333.
lijkt me sterk dan je dan zakt
Warning: Division by zero in /var/srv/www/88.198.219.76/slaag.php on line 26quote:
1 | # iptables -A venet0 -s 94.210.120.103 -j DROP |
quote:
Hij keek niet of er wel cijfers waren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef leeell het volgende:
[..]
kijk dit, ik moest proesten
[ afbeelding ]
Jij?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
Gefeliciteerd, je bent geslaagd met een gemiddelde van 1337.
watquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
DASTAN DAT IS LANG IK ZIE EEN LINK
Wel als je goede cijfers invoert.quote:
6,9 > 6,8quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik slaag toch met 0,1 punt hoger gemiddeld, ongeacht wat je haalt.
GS komt wel van 't weekend.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jo mattie
zal ik nog effe gaan leren of niet?
En zo ja, wat"???? ECO GES OF AK OF WIS
hahahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef Dastan het volgende:
Dat programma werkt prima, als niet iedereen misbruik gaat maken.
ENGELS XD XDquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jo mattie
zal ik nog effe gaan leren of niet?
En zo ja, wat"???? ECO GES OF AK OF WIS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:
ik moest hier zo hard om lachenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zit je lekker in je eentje te lachen op je zolderkamertje, het werk van anderen verpestend?
Gekke Snuf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
Die slaagcalculator is wel leuk maar niet nu want ik heb toch geen cijfers
Typ gewoon overal 1,0 in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
Die slaagcalculator is wel leuk maar niet nu want ik heb toch geen cijfers
Nee, natuurlijk niet. 6.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
Gefeliciteerd, je bent geslaagd met een gemiddelde van 6.4625.
Ik sta nu dit gemiddeld voor SE hoe ronden ze dat af? 6,5 en dan 7?
Voor jou? Hmmh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
Gefeliciteerd, je bent geslaagd met een gemiddelde van 6.4625.
Ik sta nu dit gemiddeld voor SE hoe ronden ze dat af? 6,5 en dan 7?
ZEG jij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hihi sowieso 6 = 10
[..]
Voor NL heb ik sowieso al hoger
Zeker omdat je de leraar hebt verwend, smeerlap.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hihi sowieso 6 = 10
[..]
Voor NL heb ik sowieso al hoger
Omdat dat geen afronden meer is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef Snuf. het volgende:
ze willen toch zoveel mogelijk geslaagden waarom ronden ze dan niet een beetje goed af?
Vunzige gedachten, daar hou ik wel van.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker omdat je de leraar hebt verwend, smeerlap.
Nou wij hadden een Frans stagiaire die zou ik gratis verwennen. Hoef ik niets voorquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker omdat je de leraar hebt verwend, smeerlap.
Wat een rare jongen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou wij hadden een Frans stagiaire die zou ik gratis verwennen. Hoef ik niets voor
heb jij geen geijle leraressen dan?quote:
Hè, bah.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook al zo'n vieze jongen, nou, ik ben 1 dag niet op de sc en meteen is iedereen vies.
das wel jammerquote:
Vieze jongetjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook al zo'n vieze jongen, nou, ik ben 1 dag niet op de sc en meteen is iedereen vies.
-googlet-quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef Snuf. het volgende:
Oke godverdomme ga niet paardenseks googlen bij afbeeldingen als safe search uit staat
Lulquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef Snuf. het volgende:
Oke godverdomme ga niet paardenseks googlen bij afbeeldingen als safe search uit staat
ben ik niet zo vaakquote:
hahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef Snuf. het volgende:
Natuurlijk; als jij dat niet had gezegd had ik niet op die term gezochtquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja pff en nu mij een beetje de schuld geven
altijd ipod dit dat Daft Punk op volume 10quote:
Ik hoef geen foto's van jouw Frans stagaire, wat denk je wel niet?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik wilde zo doen:
HIER ENE FOTO VAN MIJN FRANS STAGAIRE
INSERT SPOILER
FOTO VAN PAARDENSEKS
o, die bedek ik juist met mijn handquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef Prulez het volgende:
[..]
En dan vooral die meisjes erbij en wat ze ermee doen![]()
![]()
helemaal nietquote:
hey ik ben laksquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
als motorbloempje komt gaan we het over vervolgstudies, normeringen en laks hebben.
Snuf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ergonomische
Xylofoon
Aapjes
Met
Erge
Neuk
Seks
ninja-edits maken mij aan het huilenquote:
Bloempje, zoals je ziet, zijn we heel braaf geweest en bezig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah joh, koetjes,kalfjes, paardensex...! potato potato!
moet kunnen idd,quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh hier hebben we weer zo'n meisje dat beweert nooit paardenseks te hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe niet te blij, één fout en je mag meequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef leeell het volgende:
[..]
moet kunnen idd,
hoelang zijn baas enzo weg?
Al die meisjes zijn veel te netjes om dat toe te geven!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh hier hebben we weer zo'n meisje dat beweert nooit paardenseks te hebben
Bloempje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe niet te blij, één fout en je mag mee
ik ben immer netjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe niet te blij, één fout en je mag mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Snuf. het volgende:
Waarom krijg je dit als je zoekt op motorbloempje?MIJN OGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom krijg je dit als je zoekt op motorbloempje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tot op heden nog niet gedaanquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij hebt ook alleen nog maarNederlands
gehad.
Waarom krijg je dit als je zoekt op motorbloempje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
alleen de eckte kunnen datquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht ik doe net zo stoer als leeell niets doen voor wiskunde B. nou dat heb ik geweten
neequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
bovendien ging jouw nederlands toch ook niet bepaald goed?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:01 schreef Snuf. het volgende:
Leren
Wtf man we zitten hier niet in examenforum
bij scheikunde en nederlands wel gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
het eerste wat ik doe als ik thuiskom is kijken...
Oh oke fijn om te wetenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
het eerste wat ik doe als ik thuiskom is fappen...
Ja sorry het spijt me ik ben er mee opgegroeidquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
Snuf is wel een beetje zo'n stereotype ONZ'er. Met zijn puberale grapjes.
Ik winquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik deed nog speciaal geen spatie tussen thuis en kom om zulke opmerkingen te voorkomen
Neen. Kijkt die motorbloem nog mee?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef Prulez het volgende:
De lapo komt er trouwens wel aan jongens!![]()
(Maar hunten zullen we niet doen)
wat is een lapo dan weerquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef Prulez het volgende:
Met een schuin toetsenbord niet neequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef Prulez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |