Snuf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ergonomische
Xylofoon
Aapjes
Met
Erge
Neuk
Seks
ninja-edits maken mij aan het huilenquote:
Bloempje, zoals je ziet, zijn we heel braaf geweest en bezig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah joh, koetjes,kalfjes, paardensex...! potato potato!
moet kunnen idd,quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh hier hebben we weer zo'n meisje dat beweert nooit paardenseks te hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe niet te blij, één fout en je mag meequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef leeell het volgende:
[..]
moet kunnen idd,
hoelang zijn baas enzo weg?
Al die meisjes zijn veel te netjes om dat toe te geven!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh hier hebben we weer zo'n meisje dat beweert nooit paardenseks te hebben
Bloempje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe niet te blij, één fout en je mag mee
ik ben immer netjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe niet te blij, één fout en je mag mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Snuf. het volgende:
Waarom krijg je dit als je zoekt op motorbloempje?MIJN OGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom krijg je dit als je zoekt op motorbloempje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tot op heden nog niet gedaanquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij hebt ook alleen nog maarNederlands
gehad.
Waarom krijg je dit als je zoekt op motorbloempje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
alleen de eckte kunnen datquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht ik doe net zo stoer als leeell niets doen voor wiskunde B. nou dat heb ik geweten
neequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
bovendien ging jouw nederlands toch ook niet bepaald goed?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:01 schreef Snuf. het volgende:
Leren
Wtf man we zitten hier niet in examenforum
bij scheikunde en nederlands wel gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
het eerste wat ik doe als ik thuiskom is kijken...
Oh oke fijn om te wetenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
het eerste wat ik doe als ik thuiskom is fappen...
Ja sorry het spijt me ik ben er mee opgegroeidquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
Snuf is wel een beetje zo'n stereotype ONZ'er. Met zijn puberale grapjes.
Ik winquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik deed nog speciaal geen spatie tussen thuis en kom om zulke opmerkingen te voorkomen
Neen. Kijkt die motorbloem nog mee?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef Prulez het volgende:
De lapo komt er trouwens wel aan jongens!![]()
(Maar hunten zullen we niet doen)
wat is een lapo dan weerquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef Prulez het volgende:
Met een schuin toetsenbord niet neequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef Prulez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |