Zolang ze maar niet gaan voetvolleyballen met Robben, maar ik hoop ook van harte dat V/d Wiel volgend seizoen als herboren terug komtquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:21 schreef Saekerhett het volgende:
De Zeeuw en Vd Wiel hebben dus wel vakantie verdiend, dat is wat ik wou zeggen
En dat De Zeeuw zijn vorm herpakt na een goede vakantie!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet gaan voetvolleyballen met Robben, maar ik hoop ook van harte dat V/d Wiel volgend seizoen als herboren terug komt.
Best een sterk elftal toen. Qua centrumspits misschien niet helemaal....quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:28 schreef potienza het volgende:
http://www.sportfotoside.nl/afs/teamfoto05/teamfoto05.html
Haha, kwam ik toevallig op. Allemaal foto's van spelers die er nu bijna compleet anders uit zien. Maar Vermeer heeft nog precies de zelfde kop haha.
En Lindenberghquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Best een sterk elftal toen. Qua centrumspits misschien niet helemaal....
In de thuiswedstrijd redde ze het ook nog bijnaquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zal die wedstrijd uit bij Bremen nooit vergeten
Ook zijn kampioensmedaille gekocht tijdens de veiling van al zijn spullen?. Ik vond de prijs nog meevallen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
enige speler die ik ooit achterop een shirt heb laten zetten
Dat dan weer net niet:P. Maar het is toch onwijs jammer dat zo´n held na ajax nooit echt succesvol is geworden. De hele wedstrijd rechtsback, half en voor tegelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook zijn kampioensmedaille gekocht tijdens de veiling van al zijn spullen?. Ik vond de prijs nog meevallen.
En dan moet je nagaan dat Mancharyan er nog niet eens op staat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Best een sterk elftal toen. Qua centrumspits misschien niet helemaal....
Wat een slechte interviewer ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze proberen wel van alles om vertonghen te paaien nu, al die items van Ajax tv ook over hem. Boodschappen doen met Vertonghen
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Vertonghen-thuis-in-Amsterdam.htm
Ja zag het ook net op Eredivisie live, wat kan die jongen goed broodjes snijden!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze proberen wel van alles om vertonghen te paaien nu, al die items van Ajax tv ook over hem. Boodschappen doen met Vertonghen
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Vertonghen-thuis-in-Amsterdam.htm
Z'n vriendin was er ook niet zo blij mee geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zag het ook net op Eredivisie live, wat kan die jongen goed broodjes snijden!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Z'n vriendin was er ook niet zo blij mee geloof ik
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef Smoofie het volgende:
Kijk Lindgren. Eneh...Janssen gespot in Arena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |