Welles aan mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Mwoh.. rekeningen betaald.. en ik houd best veel over.wat fijn.. nu niet alles gelijk uitgeven
wat laat?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:22 schreef Laysa het volgende:
Nick en Simonnnnnnnn....ga ik ook kijken![]()
(Kek PI Pijltje)
Kiek daan Kellie unne pijllllltjuquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]Kutpijltje bedoelde gij
Ik ga ook kijken
Hebbie dat euro teken zien staan ook?quote:
Whehehehe....had ik al verteld dat ik een krultang heb gekochtquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Hebbie dat euro teken zien staan ook?
Fijn als iemand wat post om te kopen kun je meteen prijsvergelijk doen...![]()
![]()
quote:
Nee welke, waarom en wanneer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehehe....had ik al verteld dat ik een krultang heb gekocht
quote:
Die serie van ze in Amerikaquote:
Ik iets over een engel in wording op Nickquote:
quote:
Coolquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eentje die krult en samen met de telefoon![]()
Een babylishhhh voor de profie kapster in mij
je hebt gelijk....Tientje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ook niet.. ik laat me alleen betalen... ik bedoel, wie wil mijn goddelijke lijf nou niet?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
Volgende week is het handdoekdag
25 mei: Towel Day! Foto's!
Oke ik kook 2 avonden voor jequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ook niet.. ik laat me alleen betalen... ik bedoel, wie wil mijn goddelijke lijf nou niet?
Rien was net, maar ik was te laatquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik iets over een engel in wording op Nick
Ik bied.... *haalt broekzak leeg* ...een rood draadje, een paperclip, 5cent en een penquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar N&S is om half 9 Bennyquote:
Psst, he's worth itquote:
Oeh, je weet hoe je me pleast.. DK is lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan kom ik hem een keer in het echt checkelen...neem ik dk wel mee
jaja....maar na de trouwerij pasquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oeh, je weet hoe je me pleast.. DK is lekker
O dat had ik niet verteld he, lays gaat touwen, gauw al nog maar paar maandjesquote:
Nou lekker weer hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat had ik niet verteld he, lays gaat touwen, gauw al nog maar paar maandjes
Wat leukquote:
Thanxquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou lekker weer hoor
[..]
Wat leuk![]()
Gefeli!
Thuis....na een emotionele zeer heftige dag....en euhm ff kijken ...dat was op 15 maartquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
De vraag is dan natuurlijk... Hoe, wat en waar ben je gevraagd?
Niksgeen moeilijk doen dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx![]()
En morgen in ondertrouw...
Nu nog een jurk voor mij en een pak voor DK en we zijn er klaar voor
Heb ik echt gezegd dat je niks mocht zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef Kally het volgende:
Ja doei, eerst mocht ik niks zeggen nog en dan dat kan ze zelf heel goed
Je vond het niet nodig dat ze op het Fok al wistenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb ik echt gezegd dat je niks mocht zeggen![]()
wat een kutwijf ben ik
Wat stom!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vond het niet nodig dat ze op het Fok al wisten
Gelijk heb jequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh.....heel klein met alleen familie...directe familie....trouwen en dan brunchen..
Jaquote:
Doei mupkequote:
Wat moet je doen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. school.. ik moet er echt mee bezig, maar kan me er echt niet toe zetten..
jaa.. mijn 5 praktijkopdrachten.. die moet je inleveren in de week van 6 of 13 juni, maar ik begin met een b, dus zal wel 6 juni moetenquote:
O jaquote:
5?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa.. mijn 5 praktijkopdrachten.. die moet je inleveren in de week van 6 of 13 juni, maar ik begin met een b, dus zal wel 6 juni moeten
Ah, oke... ik had dr al eerder ergens gezien, maar zag er Rachel er wel voor aan om met zulke dingen te schnabbelenquote:
Ze lijkt er niet eens opquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, oke... ik had dr al eerder ergens gezien, maar zag er Rachel er wel voor aan om met zulke dingen te schnabbelen
Ja, i know!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die gene die spoot he... niet die onder werd gespoten
Nee man daar leek ze niet opquote:
Mijn wenkbrauw mag er wel afquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef Kally het volgende:
Ja maar een wenkbrauw gaat er bij mij niet af, dan doe ik die tennisballen wel
Nou eh... alles?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
wat kan er allemaal gebeuren met je?
Want een wenkbrauw eraf bij mij zie ik niet zo zitten
je hoofd kaalquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
wat kan er allemaal gebeuren met je?
Want een wenkbrauw eraf bij mij zie ik niet zo zitten
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je hoofd kaal
3x tennisbal tegen je rug met 190 km uur..
oksel schoonlikken van een zwerfer
blauwe verf op je bakkes..
Gedverquote:
ja ik trek me terugquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
OMG oudste zakt door zijn bed, of zijn hoofdeind breekt af
Ja die zat al erg los dus verbaast me niks, nou ja jongste ligt nu maar tijdje bij mij krijgt hij even jongste zijn bed, hij krijgt in juni een nieuwequote:
Wat een rare zin.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die zat al erg los dus verbaast me niks, nou ja jongste ligt nu maar tijdje bij mij krijgt hij even jongste zijn bed, hij krijgt in juni een nieuwe
Voetjes op tafel!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
Hamburgers, bier en een goede film, wat wil je nog meer!
Boyke aan mijn voeten!quote:
Live ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeiden wij al vanaf het begin![]()
Ik vind Nick en Simon echt geweldig
Ja, ik ben raar, dat scheeltquote:
mensen gaan zelfs dansenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij worden ze wel gewaardeerd door die Amerikanen
Echt? Ik heb ze toen op Zand meegemaakt en toen was er wel flink wat interactiequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ze een keer live gezien, maar viel nogal tegen! Goede zang, maar ze waren nogal saai. 0.0 interactie met publiek. Frans Duijts zweepte ons echt op!
Zijn ze toch niet slecht in! Hadden ze een offhalfuurtje ofzo dan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ze een keer live gezien, maar viel nogal tegen! Goede zang, maar ze waren nogal saai. 0.0 interactie met publiek.
ik heb ze ook al een paar keer live meegemaakt, en altijd interactie.... en vooral grappig en hard. Heerlijke mensenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Ik heb ze toen op Zand meegemaakt en toen was er wel flink wat interactie
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:54 schreef Laysa het volgende:
Bella!....Frans duijts....nu ben ik sprakeloos
Dat idd ook wel. Bij Rosanne ging het wel los toenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat het ook aan de muziek ligt die ze spelen, ze hebben zelf nogal wat slow nummers
Ja dat geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat idd ook wel. Bij Rosanne ging het wel los toen
Ik ben VanVelzen wel redelijk gewend en dat is een-en-al interactie met het publiek![]()
ja maar Frans Duijts ook gewoon hé!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij denkt maar dat je alles mag van mij![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja het is zijn geboorteplaats whehehehehequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:58 schreef Laysa het volgende:
My best buddy Elvis...En dat ook gewoon geloven
Mijne Heintje D.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef Laysa het volgende:
Overigens is Fransje D. mijn best buddy![]()
hij weet het alleen nog niet
Ik kreef kippenvel toen ik die voor het eerst hoordequote:
quote:
Ze komt zeg maar ff binnen van je BAM!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreef kippenvel toen ik die voor het eerst hoorde
lolloquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Het programma van N&S is geproduceerd door TBS entertainment..
Yepquote:
Have funquote:
Weet je wat voor een baas dat is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:54 schreef Laysa het volgende:
Bella!....Frans duijts....nu ben ik sprakeloos
Het is ergquote:
Ik ging stukquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Veel plezier....
Ik heb volgens mij nog geen eens 5 en 6 gekeken
Ik weet het.quote:
De ouwe of de nieuwe?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ja zuster nee zuster, wat blijft het toch een prachtige film.
Oude is mooi maar de nieuwe (die uit 2002 dus) is echt zo heerlijk camp en gay.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga fok sluiten.. nog even cammen, anders blijft de cam hangen..
jullie zijn welkom..
www.webcampatrick.nl
Ja mijn benen doen het weerquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
kally
al helemaal bijgekomen van londen?
laters patriquequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga fok sluiten.. nog even cammen, anders blijft de cam hangen..
jullie zijn welkom..
www.webcampatrick.nl
Kun je ze weer in je nek leggen?quote:
Dat heb ik geloof ik nog nooit gekund, nou ja uitzonderingen daargelatenquote:
Volgend jaar op zeker weerquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe das altijd goed ja
en al op zoek naar datum om weer terug te gaan?
k dan. is altijd lekker om ff weekendje weg te gaan.quote:
c_a.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaaf
FOK!games zal op 4 juni vertrekken en op 11 juni terugkeren.
[..]
Goedemorgen
Oh, die zullen we ook vast zien (ik heb alleen een demo in de hand gehad vorig jaar).quote:
Ik speel alleen nog Ghost recon, wel aardig. PES is niets voor mij (voetbal) en de rest sprak me niet aan (Nintendogs bv) Pilotwings is wel aardig, maar die heb ik al te veel gespeeld bij events, dus die laat ik liggen. Streetfighter: uhm, ikheb de consoleversie, dus never mindquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:01 schreef iBenny het volgende:
dat klopt... omdat er nog geen bijzondere of leuke spellen voor waren
Hoe dat zo?!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:53 schreef Kally het volgende:
Ik irriteer me aan alles en iedereen vandaag
Kusje op je klitteligheid!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:53 schreef Kally het volgende:
Ik irriteer me aan alles en iedereen vandaag
Ohw dattes... das wel terechtquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:00 schreef Kally het volgende:
Omdat sommige mensen niet zo moeten zeiken, en eens blij moeten zijn met wat ze wel hebben
kusje op je moeheidquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef Kally het volgende:
En ik kon niet slapen dus ben moe en dan kan ik beter gewoon mijn mond houden, gelukkig ken ik mezelf
Wij doen dat altijd gewoon in de woonkamer hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:08 schreef Kally het volgende:
Pat, het gaat regenen volgend weekend, geen bbq dus zaterdag
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
Dus ik zei; Pas je op, straks heb je weer een baby in je buik
Nog geen reactie
Zeg dat maar tegen een kennis van me moederquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:37 schreef Kally het volgende:
Das niet waar, het kan gevaarlijk zijn want veroorzaakt bloedklonters in combinatie met de pil maar je blijft gewoon veilig.
Ja ik wilde net zeggen... ze heeft natuurlijk die ene ziekte met dat bloed..... ook maar even daarvoor waarschuwenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Kally het volgende:
Het zal wel, maar ik zou me meer zorgen maken om bloedklonters, straks pleurt ze dood neer.
Van die bloedklonters wist ik ook niet. maar van de werking van de pil wist ik welquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Raar dat mensen daar zelf niet over nadenken.
tja..... je zal het maar lekker vindenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Gewoon niet neuken, is 't allerbeste!
Je valt in 1 week 5 kilo af. Dan 2 weken normaal eten, en dan mag je het weer een week doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef Kally het volgende:
Ze luistert vast niet
Maar goed jij hebt je best gedaan, het is sowieso een slecht dieet, crash is nie goed nie
er komt niks meer uitquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:54 schreef Kally het volgende:
Geeft ze borstvoeding trouwens, want dan moet je haar slaan
Ohw, die vind ik nog niet eens ergquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alleen een beetje jammer van Rolf
Ik haat JvdBquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die vind ik nog niet eens erg
Kan 'm nog wel wat stemmen opleveren ook
Ik vind het vooral jammer dat het niet volgende week is
00:23quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop volgende week wel een leuk thema
Hoelaat gaat jouw laatste trein eigenlijk?
Duettenquote:
Yupquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:08 schreef Kally het volgende:
Benny kun je er nog 1 aanpassen, ik quote Miranda
Helmond?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:11 schreef Kally het volgende:
Ik ga even tussen de joggingbroeken op het schoolplein staan
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef Kally het volgende:
Miran ze hebben over ons geluld in live, eerste pagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |