Welles aan mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Mwoh.. rekeningen betaald.. en ik houd best veel over.wat fijn.. nu niet alles gelijk uitgeven
wat laat?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:22 schreef Laysa het volgende:
Nick en Simonnnnnnnn....ga ik ook kijken![]()
(Kek PI Pijltje)
Kiek daan Kellie unne pijllllltjuquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]Kutpijltje bedoelde gij
Ik ga ook kijken
Hebbie dat euro teken zien staan ook?quote:
Whehehehe....had ik al verteld dat ik een krultang heb gekochtquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Hebbie dat euro teken zien staan ook?
Fijn als iemand wat post om te kopen kun je meteen prijsvergelijk doen...![]()
![]()
quote:
Nee welke, waarom en wanneer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehehe....had ik al verteld dat ik een krultang heb gekocht
quote:
Die serie van ze in Amerikaquote:
Ik iets over een engel in wording op Nickquote:
quote:
Coolquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eentje die krult en samen met de telefoon![]()
Een babylishhhh voor de profie kapster in mij
je hebt gelijk....Tientje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ook niet.. ik laat me alleen betalen... ik bedoel, wie wil mijn goddelijke lijf nou niet?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
Volgende week is het handdoekdag
25 mei: Towel Day! Foto's!
Oke ik kook 2 avonden voor jequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ook niet.. ik laat me alleen betalen... ik bedoel, wie wil mijn goddelijke lijf nou niet?
Rien was net, maar ik was te laatquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik iets over een engel in wording op Nick
Ik bied.... *haalt broekzak leeg* ...een rood draadje, een paperclip, 5cent en een penquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar N&S is om half 9 Bennyquote:
Psst, he's worth itquote:
Oeh, je weet hoe je me pleast.. DK is lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan kom ik hem een keer in het echt checkelen...neem ik dk wel mee
jaja....maar na de trouwerij pasquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oeh, je weet hoe je me pleast.. DK is lekker
O dat had ik niet verteld he, lays gaat touwen, gauw al nog maar paar maandjesquote:
Nou lekker weer hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat had ik niet verteld he, lays gaat touwen, gauw al nog maar paar maandjes
Wat leukquote:
Thanxquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou lekker weer hoor
[..]
Wat leuk![]()
Gefeli!
Thuis....na een emotionele zeer heftige dag....en euhm ff kijken ...dat was op 15 maartquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
De vraag is dan natuurlijk... Hoe, wat en waar ben je gevraagd?
Niksgeen moeilijk doen dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx![]()
En morgen in ondertrouw...
Nu nog een jurk voor mij en een pak voor DK en we zijn er klaar voor
Heb ik echt gezegd dat je niks mocht zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef Kally het volgende:
Ja doei, eerst mocht ik niks zeggen nog en dan dat kan ze zelf heel goed
Je vond het niet nodig dat ze op het Fok al wistenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb ik echt gezegd dat je niks mocht zeggen![]()
wat een kutwijf ben ik
Wat stom!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Je vond het niet nodig dat ze op het Fok al wisten
Gelijk heb jequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh.....heel klein met alleen familie...directe familie....trouwen en dan brunchen..
Jaquote:
Doei mupkequote:
Wat moet je doen dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. school.. ik moet er echt mee bezig, maar kan me er echt niet toe zetten..
jaa.. mijn 5 praktijkopdrachten.. die moet je inleveren in de week van 6 of 13 juni, maar ik begin met een b, dus zal wel 6 juni moetenquote:
O jaquote:
5?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa.. mijn 5 praktijkopdrachten.. die moet je inleveren in de week van 6 of 13 juni, maar ik begin met een b, dus zal wel 6 juni moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |