Sterkte met je parkietje BPquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zit op zijn stokje maar is echt niet lekker...
bij dierenarts geweest?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh das minder fijn sterktequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
is idd lastig. Als ik maar denk dat er iets is met onze dieren, houd ik ze de hele dag in de gaten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
Dieren die ziek zijn/lijken is maar niks, ze kunnen je niks vertellen hè?
hahaha maar ze zijn van ons afhankelijk toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is idd lastig. Als ik maar denk dat er iets is met onze dieren, houd ik ze de hele dag in de gaten.
gewoon overdreven. Denk dat ze van mij zieker worden dan ze zijn![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hahaha maar ze zijn van ons afhankelijk toch?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hahaha maar ze zijn van ons afhankelijk toch?
ow die van mij wel alleen vergeten ze steeds wisselgeld mee terug te nemenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het is mij idd nog niet gelukt om mijn katten zelf hun blikjes voer te laten openen, laat staan met de pinpas naar de winkel te sturen om het zelf te kopen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het is mij idd nog niet gelukt om mijn katten zelf hun blikjes voer te laten openen, laat staan met de pinpas naar de winkel te sturen om het zelf te kopen
echt niet??? dat doet onze hond al jaren..quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je krijgt geen wisselgeld met een pinpas Jacqquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ow die van mij wel alleen vergeten ze steeds wisselgeld mee terug te nemen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ow die van mij wel alleen vergeten ze steeds wisselgeld mee terug te nemen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt niet??? dat doet onze hond al jaren..
Heul wel en zegels ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je krijgt geen wisselgeld met een pinpas Jacq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |