had ik ook wel vermoeden van hoor, zo op een woensdagmiddagquote:
die heb ik nog geen. Mijn beide zoons zijn, na lange relaties, momenteel vrijgezel.quote:
ik ook niet hoor, ik heb zelfs geen kinderenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef jacqhassel het volgende:
heb geen kleinkinderen nog ben te jong ervoor
staat hier ook aan, maar kijk en luister maar halfquote:
ook leuk, ik ben de hele dag druk geweest met mijn werkquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:15 schreef Mita het volgende:
Hoi, ik ben ook de hele dag druk geweest met m'n kleinkinderen
da's makkelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ik heb zelfs geen kinderen
Ik zit nu de boekhouding van ons bedrijfje te doen, en mee te lezen hierquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ook leuk, ik ben de hele dag druk geweest met mijn werk
En ik twee katers en die zijn ook best lief hoor (en wil ik ook wel eens achter het behang plakken)quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:18 schreef MargrietV het volgende:
heb ook geen kinderen, maar een vreselijk lieve Madelief, mijn hondje
niet doen, geeft zulke bulten in behang.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik twee katers en die zijn ook best lief hoor (en wil ik ook wel eens achter het behang plakken)
hoe is het met het zieke parkietje?quote:
Zit op zijn stokje maar is echt niet lekker...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoe is het met het zieke parkietje?
ha, ha, zou ook lastig worden, heb in mijn hele apartment geen strookje behang zittenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
niet doen, geeft zulke bulten in behang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |