Ik zou haar gevenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef ElectraPlectra het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kort pittig kapsel!
lekker dingquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef ElectraPlectra het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou je haar geven? Een bloemetje ofzo?quote:
Ze bedoelt tapijtje botsen denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef ElectraPlectra het volgende:
[..]
Wat zou je haar geven? Een bloemetje ofzo?
Een flinke lik beurtquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef ElectraPlectra het volgende:
[..]
Wat zou je haar geven? Een bloemetje ofzo?
Zij is werkelijk zo gruwelijk lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles? het staat gewoon niet tenzij je gewoon je wortels bijkleurt of zoiets.quote:
even alle gekheid op een stokje, ik zou haar raken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef ElectraPlectra het volgende:
[ afbeelding ]
MIJNNNNNNNNNNNquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U, meneer, heeft goede smaakquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die brillen moeten echt verbannen worden. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de mensen die ze dragen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Alles? het staat gewoon niet tenzij je gewoon je wortels bijkleurt of zoiets.
En ik zie ook steeds meer met zo'n bril [ afbeelding ] lopen. Wat de fuck is er mis met je als je vrijwillig zo'n bril gaat dragen
Daar zijn er ook weinig van en al helemaal in Nederlandquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
Users hier die denken meiden van DeRakker bereikbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |