Je kunt er langer mee haken en ik vind ze erg fijn in de hand liggen, maar dat verschilt voor iedereen. Ik ken ook mensen die het niets vinden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef crochetwitch het volgende:
[..]
Ergonomische haaknaald? Vertel! Wat voorkomt het? (Wil graag blijven haken!)
Ik heb het patroontje uit het eerste boekje van Ana Paula Rimoli. Maar hij staat ook online, hierquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:10 schreef annelotje het volgende:
wat een leuke dingen weer!!!
Dat kopje is echt een heel goed idee. Die wil ik ook maken. Waar kan ik het patroon vinden?
Die koker is echt supermooi! Ik heb er alleen teveel voor zoiets dus bij mij zitten ze gewoon in een bakje.
Jammer dat je niet zoveel verkocht hebt redostrike maar gelukkig heb je het wel naar je zin gehad.
crochetwitch en herfstblad goed gescoord!! Leuk patroontje ook van dat varken.
oeh, die rechtsonder zijn mooi!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:51 schreef Spiegelei het volgende:
Kniertje, ik heb even zitten klooien met het rechtstreeks uploaden van foto's van m'n telefoon naar Flickr, maar hier is dan de foto van m'n wolletjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja he! Bietel had die ook al gekocht. Het was nu ook 30% korting dus ik kon het niet laten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, die rechtsonder zijn mooi!
ik heb zojuist een set van `12 haaknaalden besteld op ebay, voor nog geen 4 euro
Ooooeeeh, mooi zeg! Vooral die rechtsonder inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:51 schreef Spiegelei het volgende:
Kniertje, ik heb even zitten klooien met het rechtstreeks uploaden van foto's van m'n telefoon naar Flickr, maar hier is dan de foto van m'n wolletjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ehm, ff snel zoekenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
ja he! Bietel had die ook al gekocht. Het was nu ook 30% korting dus ik kon het niet laten.
Ik wil ook een soort omslagdoek maken van die overloopwol.
12 haaknaalden ? welke maten? linkje?
maat 2.0 tot en met 8.0quote:
Ik heb ze ook maar gelijk besteld! Hahaha. Volgens mijn paypall afschrift kostten ze me ¤ 3.04. Dat is best een koopje, nu maar hopen dat ik ze over een dag of 40 mag verwelkomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maat 2.0 tot en met 8.0
inclusief shippinghttp://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280663778780
Nou ja, ik kwam dus gewoon als complete nitwit in die winkel, van: "Ik wil haken, wat moet ik hebben?"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef Spiegelei het volgende:
Oh nou ik ben heel eigenwijs en ik vraag dat soort dingen helemaal niet, ik haak gewoon waar ik mee wil haken.Ik dacht ook dat scoubidou wel haakbaar is (nou alles kan natuurlijk, maar het was geen succes zeg maar).
Dit is wat wolliger en niet zo glad als katoen, maar lijkt me geen probleem hoor. Ligt er ook aan wat je maakt en hoe dicht je haakwerk is/moet zijn.
Ik wilde gewoon eens wat ander materiaal proberen (goeie reden om wat te kopen).
Niet dat het heel veel uitmaakt hoor, maar 't is zo'n koker waar ze posters in doen, met van die dopjes aan beide kanten.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef crochetwitch het volgende:
[..]
Ik heb ze ook maar gelijk besteld! Hahaha. Volgens mijn paypall afschrift kostten ze me ¤ 3.04. Dat is best een koopje, nu maar hopen dat ik ze over een dag of 40 mag verwelkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |