abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97129127
Het is wel erg wennen, hoor! Ik had in het begin veel meer pijn dan bij de standaard ijzeren :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef crochetwitch het volgende:

[..]

Ergonomische haaknaald? Vertel! Wat voorkomt het? (Wil graag blijven haken! ;) )
Je kunt er langer mee haken en ik vind ze erg fijn in de hand liggen, maar dat verschilt voor iedereen. Ik ken ook mensen die het niets vinden.
pi_97129170
wat een leuke dingen weer!!!

Dat kopje is echt een heel goed idee. Die wil ik ook maken. Waar kan ik het patroon vinden?
Die koker is echt supermooi! Ik heb er alleen teveel voor zoiets dus bij mij zitten ze gewoon in een bakje.

Jammer dat je niet zoveel verkocht hebt redostrike maar gelukkig heb je het wel naar je zin gehad.

crochetwitch en herfstblad goed gescoord!! Leuk patroontje ook van dat varken.
pi_97129263
:W Gaat dus op zoek naar ergonomische haaknaald
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:13:42 #129
1762 YPPY
Yppiaans
pi_97129297
Leuk dat jullie toch iets hebben verkocht Redostrike, al is het niet heel veel. Maar je werk werd dus zeker gewaardeerd, mooi!

Mooi verloop van de kleuren in je sjaal Sanne.

Goede vangst Kriertje! *O* Schattig speldenkussen ook.

Wat een moppie weer trui, met echt trui-iaanse kleuren. :)

Heb je dat trek-aan-het-touwtje patroon gebruikt annelotje? Hij is mooi 'gevuld'.

Wat keigaaf herfstblad dat je bent geweest!

Die boekenmarktopbrengst (ik weet niet meer van wie) zag er ook goed uit. :)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:16:27 #130
1762 YPPY
Yppiaans
pi_97129392
Tijdens de vakantie en de laatste dagen thuis ben ik bezig geweest met een lucy bag.

Het is bedoeld als kraammand voor een vriendin

Betere foto's komen ooit nog op ravelry, die staan nog op een fototoestel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_97129481
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:10 schreef annelotje het volgende:
wat een leuke dingen weer!!!

Dat kopje is echt een heel goed idee. Die wil ik ook maken. Waar kan ik het patroon vinden?
Die koker is echt supermooi! Ik heb er alleen teveel voor zoiets dus bij mij zitten ze gewoon in een bakje.

Jammer dat je niet zoveel verkocht hebt redostrike maar gelukkig heb je het wel naar je zin gehad.

crochetwitch en herfstblad goed gescoord!! Leuk patroontje ook van dat varken.
Ik heb het patroontje uit het eerste boekje van Ana Paula Rimoli. Maar hij staat ook online, hier
pi_97129579
Leuke tas, YPPY! Ik blijf de Lucybag tof vinden :D
pi_97131288
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en registreer me voor het eerst op een haak-site.
Ik ben moeder van 2 kleine meisjes en houd ervan om in buien wat te haken, vooral snelle en kleine dingetjes scoren goed.
Ik zag hier ergens pas van die leuke poppetjes/beestjes sleutelhangertjes, maar kan ze nergens meer vinden. Ik kan alleen een eendje terugvinden, maar ik dacht dat het er meer waren.
Weet iemand misschien waar de link te vinden is? (er zijn veel topics geweest zag ik) Of hoe ik aan het patroon kan komen?
Is het zo dat van de afbeeldingen, wij elkaar patronen kunnen mailen/toesturen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:30:22 #134
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97132016
welkom hakertje! ben je al geregistreerd bij ravelry? daar zijn ook heel veel leuke patronen te vinden, evenals op andere sites overigens. er komen hier zat linkjes langs. we wisselen ook regelmatig patronen uit, maar voor betaalpatronen is dat eigenlijk niet zo 'done'. (het mag in elk geval officieel niet). dus daar moet je zelf je eigen beslissingen in maken, ik ben er de ene keer wat strikter in dan de andere.

mooie lucy-kraammand-bag, yppy!
in de haak.
pi_97132554
Ik wissel betaalpatronen eigenlijk zelden uit, omdat ik dat niet eerlijk vind. Met een vriendin van mij doe ik het soms wel.

Welkom trouwens, hakertje! :)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:51:46 #136
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_97132944
Kniertje, ik heb even zitten klooien met het rechtstreeks uploaden van foto's van m'n telefoon naar Flickr, maar hier is dan de foto van m'n wolletjes O+ O+ O+

klerkje
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:58:03 #137
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97133178
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:51 schreef Spiegelei het volgende:
Kniertje, ik heb even zitten klooien met het rechtstreeks uploaden van foto's van m'n telefoon naar Flickr, maar hier is dan de foto van m'n wolletjes O+ O+ O+

[ afbeelding ]
oeh, die rechtsonder zijn mooi! O+

ik heb zojuist een set van `12 haaknaalden besteld op ebay, voor nog geen 4 euro :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:35:30 #138
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_97134816
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:58 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oeh, die rechtsonder zijn mooi! O+

ik heb zojuist een set van `12 haaknaalden besteld op ebay, voor nog geen 4 euro :')
ja he! Bietel had die ook al gekocht. Het was nu ook 30% korting dus ik kon het niet laten.
Ik wil ook een soort omslagdoek maken van die overloopwol.
12 haaknaalden ? welke maten? linkje?
klerkje
pi_97135268
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:51 schreef Spiegelei het volgende:

[ afbeelding ]
Ooooeeeh, mooi zeg! Vooral die rechtsonder inderdaad. ^O^ Heb vrijdag op de markt ook van die alpaca-wollies gevoeld, voelt echt heerlijk aan. :)

Ik vraag me trouwens af; valt met wol wel goed te haken? Want die mevrouw in 't wolwinkeltje hier zei dat wol niet geschikt is om mee te haken omdat dat te stug was ofzo? Weet niet meer precies om welke reden, maar 't kwam er op neer dat katoen het beste was. Maar je kan dus wél met wol haken? (Dat biedt weer meer mogelijkheden :P )
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:55:02 #140
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_97135722
Oh nou ik ben heel eigenwijs en ik vraag dat soort dingen helemaal niet, ik haak gewoon waar ik mee wil haken :P .Ik dacht ook dat scoubidou wel haakbaar is (nou alles kan natuurlijk, maar het was geen succes zeg maar).

Dit is wat wolliger en niet zo glad als katoen, maar lijkt me geen probleem hoor. Ligt er ook aan wat je maakt en hoe dicht je haakwerk is/moet zijn.

Ik wilde gewoon eens wat ander materiaal proberen (goeie reden om wat te kopen).
klerkje
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:15:04 #141
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97136808
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

ja he! Bietel had die ook al gekocht. Het was nu ook 30% korting dus ik kon het niet laten.
Ik wil ook een soort omslagdoek maken van die overloopwol.
12 haaknaalden ? welke maten? linkje?
ehm, ff snel zoeken
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:16:16 #142
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97136869
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ehm, ff snel zoeken
maat 2.0 tot en met 8.0 *;

inclusief shipping :9~ http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280663778780
pi_97137140
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef Mirjam het volgende:

[..]

maat 2.0 tot en met 8.0 *;

inclusief shipping :9~ http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280663778780
Ik heb ze ook maar gelijk besteld! Hahaha. Volgens mijn paypall afschrift kostten ze me ¤ 3.04. Dat is best een koopje, nu maar hopen dat ik ze over een dag of 40 mag verwelkomen.

[ Bericht 7% gewijzigd door crochetwitch op 21-05-2011 23:40:11 ]
pi_97137816
Leuke dingen weer! Leuk idee, die koker om een keukenrol! En die pony is inderdaad geweldig! Wel een werk om die manen te maken denk ik. Die bloemen vind ik ook erg leuk. Leuk idee voor een kadootje! Komt ook op mijn to hook list :P

En welkom nieuwe haaksters :)

Ik ben benieuwd wat je van de wolletjes vindt, Spiegelei. Ik vond de delight toch wel een beetje prik/ jeuk wol. Ben er nu een tasje mee aan het haken, met een Catherine wheel stitch Ik vind het erg mooi worden :) Met haak 3 ipv 5 deze keer (sjaal was met haak 5), dus het gaat wel een stuk langzamer :P Alleen valt de wheel minder op met deze wol, vanwege de kleurverloop.

Verleiding is wel erg groot om weer wat te bestellen :P (bijna weer payday *O* )
pi_97139150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef Spiegelei het volgende:
Oh nou ik ben heel eigenwijs en ik vraag dat soort dingen helemaal niet, ik haak gewoon waar ik mee wil haken :P .Ik dacht ook dat scoubidou wel haakbaar is (nou alles kan natuurlijk, maar het was geen succes zeg maar).

Dit is wat wolliger en niet zo glad als katoen, maar lijkt me geen probleem hoor. Ligt er ook aan wat je maakt en hoe dicht je haakwerk is/moet zijn.

Ik wilde gewoon eens wat ander materiaal proberen (goeie reden om wat te kopen).
Nou ja, ik kwam dus gewoon als complete nitwit in die winkel, van: "Ik wil haken, wat moet ik hebben?" :P En toen heeft zij me dat dus 'geadviseerd'. Maar, goed dat ik het weet, dan ga ik dat ook eens proberen...ooit...als ik een gevorderd haakster ben... 8-)

Ik was het in m'n vorige post vergeten, maar welkom Hakertje!

Ik ben zóóóó makkelijk over te halen, dus ik heb die haaknaalden ook besteld! *O* Ik vind ook gewoon dat mijn mooie naaldenkoker (die al aardig vordert) wel een paar nieuwe vrolijke haaknaalden verdient. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:38 schreef bietel het volgende:
Leuk idee, die koker om een keukenrol!
Niet dat het heel veel uitmaakt hoor, maar 't is zo'n koker waar ze posters in doen, met van die dopjes aan beide kanten. :Y Heb 'm gewoon wat ingekort, anders was het meer een breinaaldenkoker. :P
  zondag 22 mei 2011 @ 00:11:23 #146
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97139430
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:22 schreef crochetwitch het volgende:

[..]

Ik heb ze ook maar gelijk besteld! Hahaha. Volgens mijn paypall afschrift kostten ze me ¤ 3.04. Dat is best een koopje, nu maar hopen dat ik ze over een dag of 40 mag verwelkomen.
:D
  zondag 22 mei 2011 @ 00:12:00 #147
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97139457
i'm enabling :D
pi_97146609
wat een mooie wolletjes! Inderdaad die rechtsonder O+

Ben je er trouwens al uit hoe je de bovenkant gaat maken van je koker kniertje? Anders zou je aan de binnenkant van de koker een rand kunnen maken (wel van stevig karton) en dan kan een andere keukenrol daar overheen geschoven worden als bovenkant.

Leuk kraamcadeau Yppy! Ik zoek ook altijd naar bijzondere verpakkingen.Deze is wel heel mooi!

O en welkom hakertje! Inderdaad aanmelden op Ravelry. En als je hier iets leuks voorbij ziet komen dat je ook wilt maken dan schroom niet om te vragen naar de link :)
  zondag 22 mei 2011 @ 10:22:12 #149
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_97146661
Oh dat speldenkussentje van kniertje! Wat superleuk zeg! Die koker wordt ook mooi zo :)

Leuke tas ook, geweldig idee om dat als kraammand te doen zeg.

Heb zelf gister heel snel een cadeautje voor mijn moeder gemaakt:

Vier onderzetters met een bewaarbakje. Ze vond het echt heel erg leuk :)
  zondag 22 mei 2011 @ 10:24:02 #150
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_97146692
wat een leuke haakgerelateerde dingen hebben jullie gedaan gister ^^ Leuke foto's ook!:D

Mooie tas Yppy, en leuke onderzetters Tan!

En spiegelEi, mooie wolletjes!! Die rechtsonder lijkt heeeeel erg op de garen waarmee ik m'n shawl maak, maar dat is van Scheepjes :o
(en verder heb ik maar met een half oog gelezen dus kan ik niet zinnig reageren ;), ik moet vaart maken want wil voor 12 uur 100 pagina's gelezen hebben :P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')