Ik zit er sterk aan de te denken om met bootcamp win7 erop te pleuren. Zit nu ff te lezen hoe en wat.quote:
Omdat die kut bank zoveel aangetekenden heeft. Is al weken zo. 40 stuks per dag van enkel de Rabobank. Daarnaast nog ook de andere aangetekende stukken. Mag je binnen twee en een half uur doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:55 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Why?
En net boodschappen gedaan, wat een k*twerk! Zeker als je alleen bent.
En net ff kip gemarineerd, vanavond kip in ham rolletjes uit de oven en patat
Je had dus net zo goed een normale laptop kunnen kopenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit er sterk aan de te denken om met bootcamp win7 erop te pleuren. Zit nu ff te lezen hoe en wat.
Edit: Win7 install loopt.
Dump.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmm, zoek een origineel KL camo-net. Net gezocht op marktplaats, maar ze vragen er wel erg veul voor.
Goede dump moet ze wel hebben ja, vraag is, waar?quote:
Zundert dichtbij genoeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goede dump moet ze wel hebben ja, vraag is, waar?
Zundert?? NB ja. Maar link naar dump aubquote:
Hij is dan ook van de baas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:19 schreef Erasmo het volgende:
Middag
[..]
Je had dus net zo goed een normale laptop kunnen kopen
Jup.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze toevallig?
http://www.dumpcompany.com/
Mac's van de baas? Wat heb ik gemist?quote:
Dat heb je wel eens als er met nogal exotische codecs gewerkt wordt (iets met radarbeelden aftappen etc.) en ik me daar tegenaan moet bemoeien. Maar het is idd geen gemeengoed.quote:
Budget+wensen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Volvo of Seat? Denk erover om mijn Seat te verkopen en een Volvo v70 te kopen
dat is een oog!quote:
DM's werken hier kutquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Volvo of Seat? Denk erover om mijn Seat te verkopen en een Volvo v70 te kopen
Nee niet echt nodig, maar ik wil gewoon wat betrouwbaarders, en meer ruimte. Mijn Seat werkt echt goed, maar je wilt toch verderquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
DM's werken hier kut
Maarruh, heb je wel echt een stationwagen nodig dan?
Meer ruimte voor wat precies? Hoe vaak heb je een situatie gehad waar er spullen niet in de Seat pasten maar wel in de Volvo zouden passen? Wat ga je meer/minder aan je auto uitgeven per maand? Is een auto met 4 ton betrouwbaar op lange termijn?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee niet echt nodig, maar ik wil gewoon wat betrouwbaarders, en meer ruimte. Mijn Seat werkt echt goed, maar je wilt toch verder
Ik ben er ook nog bij als realistquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Meer ruimte voor wat precies? Hoe vaak heb je een situatie gehad waar er spullen niet in de Seat pasten maar wel in de Volvo zouden passen? Wat ga je meer/minder aan je auto uitgeven per maand? Is een auto met 4 ton betrouwbaar op lange termijn?
Zo maar even wat vragen die je jezelf moet stellen voor je een nieuwe auto koopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |