quote:Op zaterdag 21 mei 2011 07:47 schreef Esses het volgende:
Jah verschrikkelijkSinterklaas is dood. Morsdood. Teveel pepernoten gegeten!
Niks, hij is gewoon handig wegbezuinigdquote:
Nja, we zouden kunnen proberen om zomaar een random nederlander die er een beetje op lijkt in die mantel te stoppen en op een 'namaak' pakjes boot 13 te stoppen. En hem dan ieder jaar bij een gemeente laten aanvarenquote:
Was bij een grote motorzaak. Ja, neeeee daar kunnen we nu niet aan beginnen! De accu zal wel leeg zijn en als ik dr een nieuwe accu in moet zetten ben je een half uur verder. Nou ik heb de tijd, ik wacht wel ff hoor. nee daar beginnen we niet aan, ik laat een klant niet zolang wachten en er zijn andere klanten!(niemand anders behalve ik).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
de eigenaar wilde hem niet startenJaaaa dan zal het een goeie fiets zijn geweest
Hillen.....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nja, we zouden kunnen proberen om zomaar een random nederlander die er een beetje op lijkt in die mantel te stoppen en op een 'namaak' pakjes boot 13 te stoppen. En hem dan ieder jaar bij een gemeente laten aanvaren
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:01 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Was bij een grote motorzaak. Ja, neeeee daar kunnen we nu niet aan beginnen! De accu zal wel leeg zijn en als ik dr een nieuwe accu in moet zetten ben je een half uur verder. Nou ik heb de tijd, ik wacht wel ff hoor. nee daar beginnen we niet aan, ik laat een klant niet zolang wachten en er zijn andere klanten!(niemand anders behalve ik).
Dus maak maar een afspraak als je wil rijden. Uhm nou doei hé, ik geef mn geld we ergens anders uit!
Klopt, ik heb ook een paar uit de ruiling teruggekregen en heb ze na een week de kast ingetrapt en ben weer wat oude M90's gaan poetsen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Haix is een ontzettend prutsmerk. Kutkisten.
Volgens de laatste geruchten is die voor de kust van Libië tot zinken gebracht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pas maar op, dan wordt die pakjesboot ook wegbezuinigd.
Adrie van Oorschot was de enige echte!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps, foutje van de NTR. Te vroeg op de site gezet.
Nieuws Sinterklaasjournaal
Zaterdagavond werd in een ingelaste uitzending van Het Sinterklaasjournaal duidelijk dat Bram van der Vlugt zijn werkzaamheden met betrekking tot Sinterklaas heeft beëindigd. Hij ontving van Sinterklaas het Grote Boek dat in de afgelopen 25 jaar door hem werd volgeschreven.
De werkzaamheden zullen worden voortgezet door Stefan de Walle, die deze rol in de toekomst voor de Nederlandse Publieke Omroep op zich zal nemen.
Intocht 2011
In dezelfde uitzending werd bekend gemaakt dat de intocht van Sinterklaas zal plaatsvinden in Dordrecht. Op 12 november zal de stoomboot daar rond 12 uur aanmeren. De bewoners van Dordrecht zijn trots de Goedheiligman in hun stad te mogen ontvangen, en leven gezamenlijk toe naar een feestelijke dag.
http://www.ntr.nl/nieuws/790037/Ingelast+Sinterklaasjournaal
En hier is de nieuwe Sint, Kees uit Flodder!:
Voor het uitzicht ook de andere Kees er maar even bij.
Eens. Maar wij zullen één van de weinigen zijn die hem nog in die rol gezien hebben.quote:
QFTquote:
Why?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
pfff, eindelijk thuis van werk. Kut rabobank!!!!!
Ik zit er sterk aan de te denken om met bootcamp win7 erop te pleuren. Zit nu ff te lezen hoe en wat.quote:
Omdat die kut bank zoveel aangetekenden heeft. Is al weken zo. 40 stuks per dag van enkel de Rabobank. Daarnaast nog ook de andere aangetekende stukken. Mag je binnen twee en een half uur doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:55 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Why?
En net boodschappen gedaan, wat een k*twerk! Zeker als je alleen bent.
En net ff kip gemarineerd, vanavond kip in ham rolletjes uit de oven en patat
Je had dus net zo goed een normale laptop kunnen kopenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit er sterk aan de te denken om met bootcamp win7 erop te pleuren. Zit nu ff te lezen hoe en wat.
Edit: Win7 install loopt.
Dump.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmm, zoek een origineel KL camo-net. Net gezocht op marktplaats, maar ze vragen er wel erg veul voor.
Goede dump moet ze wel hebben ja, vraag is, waar?quote:
Zundert dichtbij genoeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goede dump moet ze wel hebben ja, vraag is, waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |