Maandag ook werken. Maar weekeinde daarna weer lang weekeindequote:
Mooi toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
laten dat nu net de kistjes zijn die de baas aan mij verstrekt heeft
Die zien er inderdaad ook wel goed uit. Probleem is dat ik in de ALO1 toestemming moet hebben van de arts om afwijkende laarzen te halen, maar ik ga denk ik wel naar de arts ermee. Na praktisch elke lange mars heb ik weer de blaren op mijn voeten staan...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef Thaboel het volgende:
@vortix haal lowa combatboots bij bever zwerfsport krijg je nog korting met je defensie pas
Grappig btw, je krijgt daar weer geen korting met je veteranenpasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef Thaboel het volgende:
@vortix haal lowa combatboots bij bever zwerfsport krijg je nog korting met je defensie pas
Lopen heerlijk, en toch klaagde mijn halve amo peloton steen en been dat ze slecht waren.... Ik snapput niet !!!quote:
whehehequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Lopen heerlijk, en toch klaagde mijn halve amo peloton steen en been dat ze slecht waren.... Ik snapput niet !!!
ik heb ze ook, bij lange afstanden zit de knik van de schoen op een kutplek te drukken, en krijg ik last van m'n middenvoetsbeentjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Lopen heerlijk, en toch klaagde mijn halve amo peloton steen en been dat ze slecht waren.... Ik snapput niet !!!
Ooh.. naja.. hopelijk kan je morgen nog wat van het weertje mee pikkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maandag ook werken. Maar weekeinde daarna weer lang weekeinde
Blaren zegt ie...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Vortix het volgende:
[..]
Die zien er inderdaad ook wel goed uit. Probleem is dat ik in de ALO1 toestemming moet hebben van de arts om afwijkende laarzen te halen, maar ik ga denk ik wel naar de arts ermee. Na praktisch elke lange mars heb ik weer de blaren op mijn voeten staan...
Ja, dat je wel eens een blaar overhoudt aan een flink stuk lopen met 60 of 120 liter op je rug lijkt me logisch. Maar als ze elke keer op precies dezelfde plek zitten krijgen mijn voeten ook niet de kans om te harden.quote:
Ik loop al twee maanden onafgebroken op blarenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ja, dat je wel eens een blaar overhoudt aan een flink stuk lopen met 60 of 120 liter op je rug lijkt me logisch. Maar als ze elke keer op precies dezelfde plek zitten krijgen mijn voeten ook niet de kans om te harden.
Geen last van maarja ik vermoed dat dat bij iedereen weer anders isquote:
Prikken en afplakken, daarna dom doorstompen, wordt vanzelf eelt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ja, dat je wel eens een blaar overhoudt aan een flink stuk lopen met 60 of 120 liter op je rug lijkt me logisch. Maar als ze elke keer op precies dezelfde plek zitten krijgen mijn voeten ook niet de kans om te harden.
Als je blaren blijft krijgen, wordt het op een gegeven moment vet irritant...quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je blaren blijft krijgen, wordt het op een gegeven moment vet irritant...
Er zijn ergere dingen ja. Maar op het moment zelf is het aanblijven van blaren flink klote. Ik heb ook van die kleine voetjes met een lage wreef én ik heb flink wat shit meegemaakt in mijn leven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er ergere dingen zijn dan "vet irritant"
nope. Naja de lowa combat boot is ook defensie goedgekeurd hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef gerco94 het volgende:
Zit je niet met verzekering enz, als je eigen schoeisel/ andere peppie zooi hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |