http://news.argumenti.ru/army/2011/05/107247?type=all#fulltextquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef gerco94 het volgende:
paresto erg?
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Als je niet voor de tijd je uniform moet inleveren ivm ontslagquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Joehoe ik ga naar de RIAT op RAF Fairford in juli
Klinkt goed.... die onthou ik!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef rubje het volgende:
Hey ER misschien een rare vraag in DEF maarre jij bent nogal gek op de Indisch eten he?
Ik heb hier een leuke tip voor je (en voor Lotusss) als je eens richting de maasstad komt.Smaakt nog steeds uitstekend!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je niet voor de tijd je uniform moet inleveren ivm ontslag
Na de nog komende bezuinigingen is de Natres nog de enige "parate" eenheid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]zal mij niet zo snel overkomen. Voor de NatRes zijn zover ik weet geen bezuinigingen bekend. Maar naar de RIAT ga ik als burger
paraat in de zin van vlaggetjes zwaaien en hekjes slepen bij de vierdaagse bedoel je dan zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na de nog komende bezuinigingen is de Natres nog de enige "parate" eenheid.
Als je maar geen overuren draait!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
paraat in de zin van vlaggetjes zwaaien en hekjes slepen bij de vierdaagse bedoel je dan zeker?
Nee, garant staan voor het aantal militairen welk Defensie claimt beschikbaar te hebben voor nationale taken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
paraat in de zin van vlaggetjes zwaaien en hekjes slepen bij de vierdaagse bedoel je dan zeker?
STROOOOOquote:
Al 2 x kapot geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Nibb-it het volgende:
FOK server heeft er een beetje moeite mee vandaag lijkt het, zo traag als wat.
Als die kut was:quote:
IN DE SCHUUUUURRRRRquote:
Met of zonder boeren dochter?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |