quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan gooi ik er een vraag tegenaan.
Volgens sommige mensen is er naast Romario en Pele nog een speler die 1000 goals heeft gescoord in zijn carrière. Wie?
quote:
Was laatst op tv stukje over pelequote:Op woensdag 18 mei 2011 17:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Om maar bij Friedenreich te blijven: hoe oud was hij toen hij stopte?
Ik weet dat ie laat stopte. Maar ik ga niet gokken op zijn leeftijd. Dat zijn de minst leuke vragen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:54 schreef SAMTHAAA het volgende:
[..]
Was laatst op tv stukje over pele
Kwam ook een speler voor die op 42 jarige leeftijd stopte
Die speler had meer goals dan pele
Dus ik ga voor 42
Volgens mij is mijn vraag goed lieve tongquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef tong80 het volgende:
Wie is in europa de topscorer allertijden voor Feijenoord ?
Stel dan maar een vraag, want Schoenmaker is goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn vraag goed lieve tong
Ferrer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef FireFox1 het volgende:
Noem 12 spelers van het "Dream Team" van Barcelona uit 1992
Die zat nog bij PSV dat seizoen jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Pep Guardiola sowieso ook nog, Koeman en Zubizaretta had ik ook. En verder kom ik ook niet, hoewel ik aan Romario zat te denken, maar die zat er volgens mij later.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ferrer?![]()
Zubizaretta![]()
Koeman![]()
Stoichkov![]()
Nadal![]()
Bakero![]()
Verder kom ik niet
Pep wel, Romario niet. Dat zijn er nu 7quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Pep Guardiola sowieso ook nog, Koeman en Zubizaretta had ik ook. En verder kom ik ook niet, hoewel ik aan Romario zat te denken, maar die zat er volgens mij later.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef Saekerhett het volgende:
Speelde Richard Witschge dat jaar ook niet voor Barcelona?
Dat zijn er in totaal 14quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Deze horen er ook bij.
Eusebio![]()
Juan Carlos![]()
Goikoetchea![]()
![]()
Miguel Angel Nadal Is al genoemd.
Die laatste weet ik niet zeker.
Is ook niet zo raar dat we ons dit team nog herinneren, ze speelden mooier voetbal dan het huidige Barcelona, het Ajax in '95 trouwens ook, was meer doelgericht ,niet tikken om het tikken maar tikken om de kortste weg naar het doel te vindenquote:
Je vergeet Oranje '74 nog te vermeldenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook niet zo raar dat we ons dit team nog herinneren, ze speelden mooier voetbal dan het huidige Barcelona, het Ajax in '95 trouwens ook, was meer doelgericht ,niet tikken om het tikken maar tikken om de kortste weg naar het doel te vinden
Daar weet ik er meer van dan 14quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je vergeet Oranje '74 nog te vermeldenDat lijkt qua speel het meest op het huidige Barcelona.
Ik ookquote:
Oh ja... en een amateur club uit Den Haag. Weet alleen niet welke naam.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:16 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Fout uiteraard zou wel erg makkelijk zijn!
Serieus hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |