Dit!quote:
Juh weet, we gaan voor een 10.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:39 schreef Ezell het volgende:
Vandaag een dagje vrij, morgen Duits. Dat gaat een hel worden...
En toen kreeg je de vwo teksten en had je alles goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de examens weer omgewisseld en krijg je VMBO teksten en heb je alles goed
Haha, dan nog steeds niet. Ik ben echt heel slecht in Duits.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de examens weer omgewisseld en krijg je VMBO teksten en heb je alles goed
Waarom kies je dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, dan nog steeds niet. Ik ben echt heel slecht in Duits.
Goede regels.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom in de EXA SC
De SC waar men gezellig kan voor- en napraten over de nu bezig zijnde eindexamens van vmbo, havo en vwo.
Ondanks dat we als moderators jullie enthousiasme begrijpen en jullie graag een uitlaatklep gunnen even het volgende:Het is niet de bedoeling dat:
• Topics vol worden gepost om het volposten
• LaPo Hunts plaats vinden, überhaupt niet!Het is WEL de bedoeling dat:
• men lekker klaagt over de examens, het gebrek of teveel aan leren, en desnoods wat koetjes en kalfjes.
• dat men lekker door kan posten, er is geen postlimiet, maar houd het wel enigszins 'ontopic': Slowchatten over de eindexamens dus!Wat wij vanaf nu gaan doen is:
• De SC goed in de gaten houden
• Mensen die de SC weer verstieren door dat te doen wat hier boven als een DON'T staat, krijgen per definitie een ban.
• Bij herhaaldelijke constatering van het verstieren van de SC gaat deze gewoon dicht en hebben jullie het of aan jezelf, of aan je medeposters te danken dat je hier op FOK! geen gezellige uitlaat klep hebt
Dus:Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Wablief?quote:
Op die fiets, halloquote:
Er staat nergens dat fipohunten niet magquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:33 schreef Chai het volgende:
Hopelijk worden die kinderachtige lapo en fipohunters vanaf nu geband.
Mijn zus heeft ook kua, zij heeft het ook niet zo goed gemaakt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:33 schreef Amasin het volgende:
OMFG tussen 3.9 en 5.9 op kunstgeschiedenis, hahahaha!
Gelukkig mocht ik een 3.9 halen om een 5.5 te staan.
Iemand anders hier kunstgeschiedenis?
Ditquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:33 schreef Chai het volgende:
Hopelijk worden die kinderachtige lapo en fipohunters vanaf nu geband.
Omdat die standaard zo saai is. En de rest heeft soort van een betekenis.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb jij standaard die chagerijnige PI?
Nee oké dat dan nog niet, maar dat maakt het niet minder dom.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er staat nergens dat fipohunten niet mag
Ja, maar beter standaard dan chagerijnig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Omdat die standaard zo saai is. En de rest heeft soort van een betekenis.
Zo beter dan?
Fipo hunten is altijd wel leuk omdat je dan dat plaatje kan plaatsen en het is toch al voorbij na 3 posts omdat je dan al ziet dat je gefaald hebtquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee oké dat dan nog niet, maar dat maakt het niet minder dom.
Maar dat is anders wel hoe ik me continu voel deze week lijkt het welquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar beter standaard dan chagerijnig.
Ik vind het ook prima als postcount niet geld, maar goed...quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Dit. Daarom haat ik SC's normaal gesproken: om het posten.
Daarom altijd PI's gebruiken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef yosander het volgende:
Verplicht leesvoer voor iedere FOK!ker: De teloorgang van de PI.
Die postquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef yosander het volgende:
Verplicht leesvoer voor iedere FOK!ker: De teloorgang van de PI.
Ik was economie samenvatting aan het leren, het spijt me.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Je bent te laat, ga je maar melden en morgenochtend om 08:00 op school staan!
Maatschappijwetenschappenquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:37 schreef Citizen_Kane het volgende:
Volgende week Wiskunde A en Maatschappijwetenschappen
LEREN IS VOOR MIETJES GA OEFENEN!!!111!!!1!!!!11!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was economie samenvatting aan het leren, het spijt me.
Dit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
LEREN IS VOOR MIETJES GA OEFENEN!!!111!!!1!!!!11!!!
Niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:39 schreef Snuf. het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk een standaar PI instellen?
Oefenen is stom.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
LEREN IS VOOR MIETJES GA OEFENEN!!!111!!!1!!!!11!!!
Het is economie, een kankervakquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oefenen > leren. Ik heb nog geen enkele keer M&O geleerdAlleen geoefend
Alleen nu komt de toon van je posts ook zo over. Of praat jij ook de hele dag nors als je chagerijnig bent?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar dat is anders wel hoe ik me continu voel deze week lijkt het wel
Arme jij.quote:
Samengevat heb je echt niks aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hoe zal ik Wiskunde A oefenen dan? Gewoon proef-examens maken en als ik iets niet begrijp het boek erbij pakken? En online uitleg(samengevat) opzoeken?
Vind ik niet. Wiskunde A zijn voor eckte bazen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:41 schreef xCore het volgende:
[..]
WiB is voor mensen die wel iets willen opsteken in de les
[..]
Wiskunde A is voor mensen die te dom zijn voor Wiskunde B
Oefenen als een beest!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:41 schreef Citizen_Kane het volgende:
Hoe zal ik Wiskunde A oefenen dan? Gewoon proef-examens maken en als ik iets niet begrijp het boek erbij pakken? En online uitleg(samengevat) opzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |