Nope, ik doe de boekhouding niet bij de ene VOF en de andere VOF is vrijgesteld van belasting middels de kleine ondernemersregeling.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Investeren heeft ook geen zin dan moet je afschrijven over meerde jarenAlleen echte kosten zullen je winst drukken. Je moet nou eenmaal belasting betalen als je geld verdient vriend
Zo te horen heb je nooit een aangifte inkomstenbelasting ingevuld voor je onderneming?
Interessant..quote:Afgelopen vrijdag 7 Oktober heeft de zitting plaatsgevonden. Echter met nog geen uitspraak. Het was onbekend wanneer de rechter uitspraak deed. Maar de verwachting was binnen 6 weken.. We moeten dus nog even geduld hebben. In de tussentijd heb ik maar mijn gehele schuld afbetaald om van het gezeur af te zijn. Maar zodra wij winnen zal ik uiteraard weer bij ze gaan zeuren
Wat voor bezwaar had je dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:19 schreef Lucky_Lovely het volgende:
Ik heb vandaag bericht ontvangen dat mijn bezwaarschrift is toegewezen! Hebben meer mensen dit bericht ontvangen?
Mijn bezwaar was aanvankelijk afgewezen. Ik heb vervolgens beroep ingediend en nu trekt DUO de oorspronkelijke beslissing in!
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, zoals iemand hierboven schreef. Er stond wat in over de uitspraak van de rechter? Is dit de oude zaak? Of de nieuwe hoger beroep zaak? Ik heb namelijk nog nergens gevonden of er al een uitspraak is van het hoger beroep.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat voor bezwaar had je dan?
Ik zou zeggen bel ze evenquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:14 schreef Oksel het volgende:
Hoe gaat het met de uitspraak van het hogere beroep?
Bij mij gaat het eigenlijk om heel specifiek geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat voor bezwaar had je dan?
KK lijers. Hoezo goed voorgelicht? Het bewijs is er toch van een bizarre stijging van probleemgevallen? Passief informeren kan ik ook erg goed. 'Dan had je maar naar me toe moeten komen en mij vragen'.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:47 schreef PLAE@ het volgende:
Slecht nieuws voor jullie:
Studenten moeten geld terugbetalen
` Er komt geen coulance-regeling voor
studenten die in 2008 te veel hebben
bijverdiend.Staatssecretaris Zijlstra
wil dat ze het te veel verdiende geld
gewoon terugbetalen.
Veel studenten wisten in 2008 niet dat
de regels voor bijverdiensten veranderd
waren.Het aantal overschrijdingen steeg
daardoor fors.Zijlstra vordert daarom
van 18.700 studenten geld terug.