ik heb ook geen galblaas meer, maar ik kan gewoon alles etenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef MargrietV het volgende:
Heb geen galblaas meer, verdraag geen vette dingen meer.
Yep en laatst zelf mijn ouwe houten vloer geschuurd. Bandschuurmachine gehuurd, was zwaar, had overal spierpijn, maar is wel heel mooi geworden. En een decoupeerzaag is ook heel leuk speelgoed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou en het is je gelukt dus, prachtig toch
Goed bezigquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Yep en laatst zelf mijn ouwe houten vloer geschuurd. Bandschuurmachine gehuurd, was zwaar, had overal spierpijn, maar is wel heel mooi geworden. En een decoupeerzaag is ook heel leuk speelgoed.Word helemaal enthousiast van het klussen.
Ja, boven je hoofd werken vind ik ook niet zo makkelijk. Maar stond nu op de tafel, dus redelijk stabiel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Een ramp vind ik dat boven je hoofd, ben elke keer bang dat ik van de trap donder.
nou het ergste was in het begin! Kon geen koffie verdragen en heb dat heel langzaam moeten opbouwen! Nu gaat het goed, maar met vet,.... maagzuur, Dus ik eet practisch vetarm.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb ook geen galblaas meer, maar ik kan gewoon alles eten![]()
Lekker recept reibekuchen, ga ik ook es proberen. Kan dat niet gewoon in een frituurpan ?
Mij moet je eigenlijk niet in de buurt laten van alles waar een stekker aanzit....quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Yep en laatst zelf mijn ouwe houten vloer geschuurd. Bandschuurmachine gehuurd, was zwaar, had overal spierpijn, maar is wel heel mooi geworden. En een decoupeerzaag is ook heel leuk speelgoed.Word helemaal enthousiast van het klussen.
Hoelang geleden is hij verwijderd ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou het ergste was in het begin! Kon geen koffie verdragen en heb dat heel langzaam moeten opbouwen! Nu gaat het goed, maar met ver,.... maagzuur, Dus ik eet practisch vetarm.
in de winter de afgelopen 2 jaar was het echt afzien...en niet meer leuk...ik loop 3 wijken per dag en deed er dus 4 uur langer over..voelde spieren waar ik niet wist dat er spieren zatenquote:
Wil je compliment geven voor je Nederlands! Toppie!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:10 schreef trollie67 het volgende:
[..]
in de winter de afgelopen 2 jaar was het echt afzien...en niet meer leuk...ik loop 3 wijken per dag en deed er dus 4 uur langer over..voelde spieren waar ik niet wist dat er spieren zaten,en heel roezig als ik thuis kwam,herfststormen met 4 weken regen dito,maar het is een mooi beroep en ik hou ervan,was gisteren en andaag al langs de depots,ondanks mijn vakantie,kijken wie mijn wijk loopt en ff mijn collegas zien..ze zijn allemaal zom leuk
Nou als je ergens een gaatje in je muur wil, kom ik wel langs met mijn boormachinequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mij moet je eigenlijk niet in de buurt laten van alles waar een stekker aanzit....
Klussen is niks voor mij. Ik vond t al knap dat ik voor t eerst behangen heb tijdje geleden.
Leuk toch om enthousiast te zijn? En verrekte handig als je t zelf kan ook
psssttt....niks verder verklappen maar ik gok dat je t beter kan dan mijn manquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nou als je ergens een gaatje in je muur wil, kom ik wel langs met mijn boormachine
hahaha!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
psssttt....niks verder verklappen maar ik gok dat je t beter kan dan mijn man
God wat heb ik laatst gelachen....iedere keer was t boortje niet naar zijn zin.
Ik kan aardig vloeken maar als hij gaat klussen neem ik notitieblokje bij me voor me vloekwoordenschat
dank je wel margriet...zitten er nog enorm veel fouten in...14 jaar geleden moest ik het leren op flakkee,waar ze met een dialekt praten en van de leesmap...story,prive en de donald duck...radio en tv met ondertiteling...blijf mijn best doen aangezien ik hier werk en ook van plan ben dat te blijfen doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Wil je compliment geven voor je Nederlands! Toppie!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
psssttt....niks verder verklappen maar ik gok dat je t beter kan dan mijn man
God wat heb ik laatst gelachen....iedere keer was t boortje niet naar zijn zin.
Ik kan aardig vloeken maar als hij gaat klussen neem ik notitieblokje bij me voor me vloekwoordenschat
Nou ik zie weinig fouten, dus ook complimentquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:15 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dank je wel margriet...zitten er nog enorm veel fouten in...14 jaar geleden moest ik het leren op flakkee,waar ze met een dialekt praten en van de leesmap...story,prive en de donald duck...radio en tv met ondertiteling...blijf mijn best doen aangezien ik hier werk en ook van plan ben dat te blijfen doen
Gewoon houden en zo nodig gebruiken!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Mijn ex is timmerman en kan dus heel goed klussen. Die boormachine was van hem, heeft hij vergeten mee te nemen. Nou, die krijgt hij lekker nooit meer terug.
Hahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Mijn ex is timmerman en kan dus heel goed klussen. Die boormachine was van hem, heeft hij vergeten mee te nemen. Nou, die krijgt hij lekker nooit meer terug.
Ik vind je Nederlands ook erg goed, had nooit gedacht dat jij geen native speaker bent.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:15 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dank je wel margriet...zitten er nog enorm veel fouten in...14 jaar geleden moest ik het leren op flakkee,waar ze met een dialekt praten en van de leesmap...story,prive en de donald duck...radio en tv met ondertiteling...blijf mijn best doen aangezien ik hier werk en ook van plan ben dat te blijfen doen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ik zie weinig fouten, dus ook compliment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |