abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96990869
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat zag ik er nog niet eens in :D
Lol deze taart op leeftijd, is nog wel aardig bij de tijd hahaha!
pi_96990895
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef MargrietV het volgende:
Heb geen galblaas meer, verdraag geen vette dingen meer.
ik heb ook geen galblaas meer, maar ik kan gewoon alles eten :o

Lekker recept reibekuchen, ga ik ook es proberen. Kan dat niet gewoon in een frituurpan ?
pi_96990909
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat zag ik er nog niet eens in :D
ja verrek indd een wc bril _O-
pi_96990913
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Nou en het is je gelukt dus, prachtig toch ^O^
Yep en laatst zelf mijn ouwe houten vloer geschuurd. Bandschuurmachine gehuurd, was zwaar, had overal spierpijn, maar is wel heel mooi geworden. En een decoupeerzaag is ook heel leuk speelgoed. :) Word helemaal enthousiast van het klussen.
pi_96990923
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

Yep en laatst zelf mijn ouwe houten vloer geschuurd. Bandschuurmachine gehuurd, was zwaar, had overal spierpijn, maar is wel heel mooi geworden. En een decoupeerzaag is ook heel leuk speelgoed. :) Word helemaal enthousiast van het klussen.
Goed bezig ^O^
pi_96990934
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

ja verrek indd een wc bril _O-
8)7 _O- _O-
pi_96990958
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef shomila het volgende:

[..]

Een ramp vind ik dat boven je hoofd, ben elke keer bang dat ik van de trap donder.
Ja, boven je hoofd werken vind ik ook niet zo makkelijk. Maar stond nu op de tafel, dus redelijk stabiel.
pi_96990960
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

ik heb ook geen galblaas meer, maar ik kan gewoon alles eten :o

Lekker recept reibekuchen, ga ik ook es proberen. Kan dat niet gewoon in een frituurpan ?
nou het ergste was in het begin! Kon geen koffie verdragen en heb dat heel langzaam moeten opbouwen! Nu gaat het goed, maar met vet,.... maagzuur, Dus ik eet practisch vetarm.
pi_96990975
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

Mij moet je eigenlijk niet in de buurt laten van alles waar een stekker aanzit....
Klussen is niks voor mij. Ik vond t al knap dat ik voor t eerst behangen heb tijdje geleden.
Leuk toch om enthousiast te zijn? En verrekte handig als je t zelf kan ook
pi_96990977
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef MargrietV het volgende:

[..]

nou het ergste was in het begin! Kon geen koffie verdragen en heb dat heel langzaam moeten opbouwen! Nu gaat het goed, maar met ver,.... maagzuur, Dus ik eet practisch vetarm.
Hoelang geleden is hij verwijderd ?
pi_96990986
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef MargrietV het volgende:

[..]

wow, zal je goede kuiten hebben!
in de winter de afgelopen 2 jaar was het echt afzien...en niet meer leuk...ik loop 3 wijken per dag en deed er dus 4 uur langer over..voelde spieren waar ik niet wist dat er spieren zaten :'( ,en heel roezig als ik thuis kwam,herfststormen met 4 weken regen dito,maar het is een mooi beroep en ik hou ervan,was gisteren en andaag al langs de depots,ondanks mijn vakantie,kijken wie mijn wijk loopt en ff mijn collegas zien..ze zijn allemaal zom leuk :D
pi_96991006
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:10 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Hoelang geleden is hij verwijderd ?
20 jaar geleden.
pi_96991039
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:10 schreef trollie67 het volgende:

[..]

in de winter de afgelopen 2 jaar was het echt afzien...en niet meer leuk...ik loop 3 wijken per dag en deed er dus 4 uur langer over..voelde spieren waar ik niet wist dat er spieren zaten :'( ,en heel roezig als ik thuis kwam,herfststormen met 4 weken regen dito,maar het is een mooi beroep en ik hou ervan,was gisteren en andaag al langs de depots,ondanks mijn vakantie,kijken wie mijn wijk loopt en ff mijn collegas zien..ze zijn allemaal zom leuk :D
Wil je compliment geven voor je Nederlands! Toppie!
pi_96991045
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:10 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Mij moet je eigenlijk niet in de buurt laten van alles waar een stekker aanzit....
Klussen is niks voor mij. Ik vond t al knap dat ik voor t eerst behangen heb tijdje geleden.
Leuk toch om enthousiast te zijn? En verrekte handig als je t zelf kan ook
Nou als je ergens een gaatje in je muur wil, kom ik wel langs met mijn boormachine :)
pi_96991108
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

Nou als je ergens een gaatje in je muur wil, kom ik wel langs met mijn boormachine :)
psssttt....niks verder verklappen maar ik gok dat je t beter kan dan mijn man :P
God wat heb ik laatst gelachen....iedere keer was t boortje niet naar zijn zin.
Ik kan aardig vloeken maar als hij gaat klussen neem ik notitieblokje bij me voor me vloekwoordenschat :P
pi_96991137
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

psssttt....niks verder verklappen maar ik gok dat je t beter kan dan mijn man :P
Ik kan aardig vloeken maar als hij gaat klussen neem ik notitieblokje bij me voor me vloekwoordenschat :P
hahaha!
pi_96991177
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Wil je compliment geven voor je Nederlands! Toppie!
dank je wel margriet...zitten er nog enorm veel fouten in...14 jaar geleden moest ik het leren op flakkee,waar ze met een dialekt praten en van de leesmap...story,prive en de donald duck...radio en tv met ondertiteling...blijf mijn best doen aangezien ik hier werk en ook van plan ben dat te blijfen doen
pi_96991214
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

_O-

Mijn ex is timmerman en kan dus heel goed klussen. Die boormachine was van hem, heeft hij vergeten mee te nemen. Nou, die krijgt hij lekker nooit meer terug. O-)
pi_96991237
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:15 schreef trollie67 het volgende:

[..]

dank je wel margriet...zitten er nog enorm veel fouten in...14 jaar geleden moest ik het leren op flakkee,waar ze met een dialekt praten en van de leesmap...story,prive en de donald duck...radio en tv met ondertiteling...blijf mijn best doen aangezien ik hier werk en ook van plan ben dat te blijfen doen
Nou ik zie weinig fouten, dus ook compliment ^O^
pi_96991244
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

_O-

Mijn ex is timmerman en kan dus heel goed klussen. Die boormachine was van hem, heeft hij vergeten mee te nemen. Nou, die krijgt hij lekker nooit meer terug. O-)
Gewoon houden en zo nodig gebruiken!
pi_96991258
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

_O-

Haha ~O>
pi_96991261
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:15 schreef trollie67 het volgende:

[..]

Ik vind je Nederlands ook erg goed, had nooit gedacht dat jij geen native speaker bent. ^O^
pi_96991329
Mijn moeder is in Boekarest geboren en heeft er tot haar 16e gewoon, Toen naar kostschool Regina Coeli bij de Franse nonnen lol,... Toen de verpleging in en sprak foutloos Nederlands.... maar haar zus. Zo heerlijk om te horen dat mengelmoesje!
pi_96991501
Was winkelen met mijn moeder in Amsterdam, staan we bij Focke en Melzer voor de etalage. Zegt mijn moeder in Roemeens tegen me kijk die Snor! 's Avonds aan tafel bij mijn grootouders... zat die Snor aan tafel! Wat hebben we gebloosd! Was Roemeense zakenpartner van Opa.
pi_96991509
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:17 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Nou ik zie weinig fouten, dus ook compliment ^O^
:@ wat leuk..dank jullie wel..ik werd in sommige foras..ook hier dus aangesproken op taalfouten en zo,en dan ga je je terugtrekken,want je wilt wel meedoen maar weet dat er fouten inzitten,misschien deden ze dat ook omdat ze mijn mening niet konden delden,maar het blijft alltijd een ding,waar je je niet prettig mee voelt.het is wel leuk dat ik in een wijk post loop waar veel ondernemers en best rijke mensen zitten die het enorm leuk vinden dat ze een duitse postvrouw hebben,hahaha...en echt waar...i love my work w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')