Oh, Rendang vind ik echt heerlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:58 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij was je vleesgerecht gister Rendang... wat ik vaak maak. Ben ook gek op Besengek
dat at ik gister met Nasi Goreng, Mijn man heeft zijn jeugd in Indonesië doorgebracht.
Je kunt trots op jezelf zijn!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:58 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Yep lampen opgehangen en aangesloten, dus met boren, pluggen en kroonsteentjes in de weer. Nog wat planken opgehangen. Ben weer tevreden voor vandaag.
was ff aan t rommelen hier...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef trollie67 het volgende:
reibekuchen..8 stuks
4 tot 6 heel grote aardappelen..kruimig
2 middelgrote uien
2 eieren
peper
zout
snufje nootmuskaat
zonnebloemolie
aarappelen raspen tot sliertjes,uitjes ook
mengen met eieren en kruiden
niet te lang laten staan,dan wordt het waterig
pan op heel hooooog vuur..dat is een fout waar nederlanders de fout ingaan,!!!niet met boter maar zonnebloemolie,een liefst een gietijzeren pan,de koekjes moeten drijfen,dus niet zo maar een lagje olie,maar de pan half vol gieten,op heel hhog vuur,tip:steek een houten pollepel in de olie,als je blaartjes ziet is het goed,bak ze goudbruin en plet ze met een schuimlepel zo dat ze niet te dik worden...je kan ze eten met appelmoes,suiker en stroop,of gewoon lekker op een broodje en naturel
ja klopt...was nasi,sambal boontjes goreng en rendang...dat heeft me mannetje van het weekend gemaakt...ik ben voor al dol op die boontjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:58 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij was je vleesgerecht gister Rendang... wat ik vaak maak. Ben ook gek op Besengek
dat at ik gister met Nasi Goreng, Mijn man heeft zijn jeugd in Indonesië doorgebracht.
boommachine las ik....zie nu staan boormachinequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
MjamWat een lekker eten komt hier langs, krijg er trek van.
Ik was lekker aan het klussen in huis. Vind mezelf heel stoer als ik met de boormachine in de weer ben. Twee keer in een half jaar noodgedwongen verhuizen is niet leuk, maar ik word wel steeds handiger.
die zijn heerlijk en maakt hij ook lekkere Sajoer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:00 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja klopt...was nasi,sambal boontjes goreng en rendang...dat heeft me mannetje van het weekend gemaakt...ik ben voor al dol op die boontjes
Dank jequote:
Hij staat op ebay dus bieden maar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ga m ook kopen denk ik
Middag
ja joh..vette dingen...ik vond als duitse hier doordeweeks die kadetjes en patat en pannekoekdagen vet....alles met mate is het gewoon lekker en niet schadelijk voor de lijn,en ik heb werk waar je nooit aankomt...postbode..ik fiets en loop gemiddelt 6 uur 6 dagen in de weekquote:
Ja, ik heb een hele mooie boormachine en daar ben ik erg blij mee. Die lampen zijn best zwaar, kan je niet zomaar met een plakbandje aan t plafond hangen. Dus er moesten gaten geboord en pluggen er in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
boommachine las ik....zie nu staan boormachine![]()
Middag
ook nog ja....ik hou deze manquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die zijn heerlijk en maakt hij ook lekkere Sajoer?
Bij mij doen ze een moord voor haxe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja joh..vette dingen...ik vond als duitse hier doordeweeks die kadetjes en patat en pannekoekdagen vet....alles met mate is het gewoon lekker en niet schadelijk voor de lijn,en ik heb werk waar je nooit aankomt...postbode..ik fiets en loop gemiddelt 6 uur 6 dagen in de week
wow, zal je goede kuiten hebben!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja joh..vette dingen...ik vond als duitse hier doordeweeks die kadetjes en patat en pannekoekdagen vet....alles met mate is het gewoon lekker en niet schadelijk voor de lijn,en ik heb werk waar je nooit aankomt...postbode..ik fiets en loop gemiddelt 6 uur 6 dagen in de week
Nou en het is je gelukt dus, prachtig tochquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele mooie boormachine en daar ben ik erg blij mee. Die lampen zijn best zwaar, kan je niet zomaar met een plakbandje aan t plafond hangen. Dus er moesten gaten geboord en pluggen er in.
Een ramp vind ik dat boven je hoofd, ben elke keer bang dat ik van de trap donder.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hele mooie boormachine en daar ben ik erg blij mee. Die lampen zijn best zwaar, kan je niet zomaar met een plakbandje aan t plafond hangen. Dus er moesten gaten geboord en pluggen er in.
Dat zag ik er nog niet eens inquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja dat hoedje is in opspraak,,,, WCBrilhoedje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |