Dat verandert toch niks aan het gevoel ervan. Er zijn hetero vrouwen die het heerlijk vinden, dan zouden er toch net zoveel hetero mannen moeten zijn die het gevoel heerlijk moeten vinden?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
mannen geven, vrouwen nemen, zo werkt dat toch?
Ik denk dat een vrouw het ook als pijnlijk ervaart wanneer ze een dikke bolus naar buiten perst.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:15 schreef Joe-Momma het volgende:
Omdat wanneer ik een harde drol uitpers het pijn doet en dus niet lekker is. Waarom in gods naam vrijwillig iets in m'n kakspier steken.
Waarom ik het dan wel bij m'n vriendin wil doen??
Daar gaat het hier niet om.
In het ejaculeren bedoel je? Kan ook zonder...quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Omdat die mannen geen homo zijn. zoals jij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:04 schreef tja77 het volgende:
Je hoort mannen vaak zeggen dat ze het heerlijk vinden om hun vriendin of scharrel ff lekker in de kont te neuken. Als ik dan vraag of dat hun vriendin het net zo heerlijk ervaren, weten ze daar vaak geen antwoord op te geven, of je krijgt te horen dat ze het niet zo lekker vinden als vaginaal neuken. Sommige dames vinden anaal wel lekkerder.
Als ik vraag hoe hun het zelf vinden om een (voorbind)dildo in hun kont te hebben, heb ik nog nooit gehoord dat ze dat fijn vonden, en word vaak gezegd "ik ben toch geen homo"
Dus waarom, word het normaal gevonden dat een vrouw het toelaat, en een man niet?
Menig man wil hun lul maar al te graag in het vrouwenkontje proppen, maar zodra er iets in de buurt van hun eigen kringspier komt, word deze kwampachtig samengetrokken.
Waarom?
Onzin natuurlijk. Mannen vallen op vrouwen, dus zien er over het algemeen niks in om door een vent genaaid te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat verandert toch niks aan het gevoel ervan. Er zijn hetero vrouwen die het heerlijk vinden, dan zouden er toch net zoveel hetero mannen moeten zijn die het gevoel heerlijk moeten vinden?
Sorry voor je, ik ben hetero.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat die mannen geen homo zijn. zoals jij.
Als jij het lekker vindt om in je kontje genomen te worden dan moet je toch eens achter je oren gaan krabben en over de bovenstaande statement gaan nadenken.quote:
Vrouwen poepen niet! Hoax.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw het ook als pijnlijk ervaart wanneer ze een dikke bolus naar buiten perst.
Waar staat het dat ik dat lekker vind?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Als jij het lekker vindt om in je kontje genomen te worden dan moet je toch eens achter je oren gaan krabben en over de bovenstaande statement gaan nadenken.
Gaan we weer *zucht*quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat die mannen geen homo zijn. zoals jij.
Er stond dildo, geen piemel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
+1 bips sex
-10 bips sex in mijn bips.
vinger tot daar aantoe.. prostaat ect
maar een heule piemel .. lama :S
Er zijn voldoende seks standjes te bedenken, waarbij de vrouw het 1 en ander bepaalt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:30 schreef Kabolter het volgende:
Het lijkt mij als man sowieso al niet fijn om genomen te worden. Of het nou mogelijk is of niet.
Die gedachte alleen al staat mij niet aan.
Dat is zeker wel zo. Hoef je mij niet te vertellen..quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn voldoende seks standjes te bedenken, waarbij de vrouw het 1 en ander bepaalt.
Ach, vrouwen vinden het ook wel fijn omdat ze dan aan hun vriendinnen kunnen laten merken hoe 'experimenteel' ze wel niet zijn. Daarnaast is het erg geaccepteerd de laatste tijd, dus rare blikken zijn minder snel aan de orde.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:39 schreef tja77 het volgende:
Als je weet dat bijna de halft van de vrouwen aan anale seks doet, zouden ze dat doen om hun man/vriend tevreden te houden? Of omdat ze het lekker vinden?
En dan zou de man het toch ook lekker moeten vinden.
Ik denk als je een onderzoek doet onder hetero mannen, wie het fijn vind om iets in hun anus te duwen, je een flinker lager percentage haalt.
Terwijl het voor de man net zo fijn, of misschien nog wel fijner zou moeten zijn, gezien je positionering van de prostaat.
Deels, maar met orale seks geven heeft de man over het algemeen geen moeite. Ik denk dat het komt omdat de man zo geprogrammeerd is om te penetreren en niet om gepenetreerd te worden. Verder vinden vrouwen anale seks op zich niet altijd zo boeiend, maar zijn ze meer gericht op het bevredigen van de man en is hetgene dat genoegdoening schept.quote:
Tja(77) een slaaf met homoseksuele neigingen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn voldoende seks standjes te bedenken, waarbij de vrouw het 1 en ander bepaalt.
Moet ik je 2 keer teleurstellen, ben eerder dominant dan slaafs.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Tja(77) een slaaf met homoseksuele neigingen?
Omdat mannen vaak teleurgesteld zijn als hun vriendin of vrouw geen anale seks wilt, terwijl ze zelf walgen bij de gedachte dat er bij hun iets daar naar binnen gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Ik vind anaal heerlijk om te ondergaan maar heb echt geen enkele behoefte (zelfs een afkeer) om iets bij hem er in te stoppen...![]()
Waarom zou je alles zelf moeten ondervinden wat je met een ander doet? Is dat een soort rechtlijnige principekwestie of zo?
En wat als hij dat graag wilt? Zou je dat voor hem doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Ik vind anaal heerlijk om te ondergaan maar heb echt geen enkele behoefte (zelfs een afkeer) om iets bij hem er in te stoppen...![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Nee. Maar ik wil wel dat hij het bij mij doet. Ik maak het wel weer goed met andere dingen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
En wat als hij dat graag wilt? Zou je dat voor hem doen?
Ik heb daar geen oordeel over, dus hypocriet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil wel dat hij het bij mij doet. Ik maak het wel weer goed met andere dingen.
Zo gaat het nou eenmaal in bed hè, een mens heeft gewoon voorkeuren. Dat jij dat hypocriet vindt en daar gelijk een moreel oordeel over hebt vind ik raar.
Whateverquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moet ik je 2 keer teleurstellen, ben eerder dominant dan slaafs.
En heb een ontzettende afkeer als er iets in de buurt van mijn kringspier komt. Maar vraag me af wat mensen ertoe zet om het te proberen, waarom het bij vrouwen makkelijker geaccepteert word.
mannen en vrouwen bedoel je? als je het zo bekijkt zou het voor een man eik nog plezieriger moeten zijn dan voor een vrouw.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Dizorn het volgende:
Vrouwen kunnen het lekker vinden dús mannen moeten het ook soms lekker vinden? Wat een basisschool logica. Misschien eens kijken hoe de anatomie verschillend zit tussen mannen en vertrouwen, en als je dan nog niets kan voorstellen bij dit verschil ook eens fysiologie e.d. erbij pakken. Veel plezier!
psychische prikkels zijn tijdens de seks erg belangrijk en het betekent niet dat ze er niet van kan genieten omdat zij het fysiek niet voelt.quote:Het is sowieso nogal wat anders; Als je als man je pik ergens in steekt voelt dat voor jezelf lekker. Als een vrouw een dildo in jouw reet stopt krijgt ze daar geen lichamelijke prikkels van, hoogstens psychisch. Als ze penetratiedrang heeft zoekt ze maar een andere vrouw om te penetreren, dat hoeft ze echt niet bij mij te doen
Als ik mijzelf ruk, voelt mijn vriendin er ook niks van, als je dan toch zo graag rare vergelijkingen hoort.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Dizorn het volgende:
Vrouwen kunnen het lekker vinden dús mannen moeten het ook soms lekker vinden? Wat een basisschool logica. Misschien eens kijken hoe de anatomie verschillend zit tussen mannen en vertrouwen, en als je dan nog niets kan voorstellen bij dit verschil ook eens fysiologie e.d. erbij pakken. Veel plezier!
Het is sowieso nogal wat anders; Als je als man je pik ergens in steekt voelt dat voor jezelf lekker. Als een vrouw een dildo in jouw reet stopt krijgt ze daar geen lichamelijke prikkels van, hoogstens psychisch. Als ze penetratiedrang heeft zoekt ze maar een andere vrouw om te penetreren, dat hoeft ze echt niet bij mij te doen
Als je het zelf lekker vindt moet je het gewoon (laten) doen en er ook vooral niet teveel over nadenken, dat is de reden waarom ik het absoluut niet zou willen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom zou je alles zelf moeten ondervinden wat je met een ander doet? Is dat een soort rechtlijnige principekwestie of zo?
Veel vrouwen vinden het lekker, dus waarom zouden mannen het niet lekker vinden? Veel mannen die het proberen (prostaat simulatie) vinden het helemaal geweldig, maar worden door een hoop andere mannen raar aangekeken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Dizorn het volgende:
Al je posts hier impliceren vrij expliciet dat je vindt dat het hypocriet is dat mannen iets verwachten wat ze zelf niet willen ondergaan. Dus ja, je hebt er een oordeel over alleen al door die vergelijking te trekken. Veel mensen zouden er niet eens zo over nadenken zo van "ik moet dus jij ook"quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen oordeel over, dus hypocriet?
1 woord... Trollquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Whatever
Een ander zou een topic als dit nooit zo maar openen en jij ook niet. Het speelt in je hoofd, je voelt je er onzeker over dus vraag je het even op Fok!
Ik vind het vreemd, maar veroordeel het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Al je posts hier impliceren vrij expliciet dat je vindt dat het hypocriet is dat mannen iets verwachten wat ze zelf niet willen ondergaan. Dus ja, je hebt er een oordeel over alleen al door die vergelijking te trekken. Veel mensen zouden er niet eens zo over nadenken zo van "ik moet dus jij ook"
Oh, wacht ik snap 'm al...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel vrouwen vinden het lekker, dus waarom zouden mannen het niet lekker vinden? Veel mannen die het proberen (prostaat simulatie) vinden het helemaal geweldig, maar worden door een hoop andere mannen raar aangekeken.
Ik word niet graag in me kont genomen, en doe het bij mijn vriendin/sekspartner ook niet, als zij het perse zou willen, zou ik het doen, om haar te plezieren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Oh, wacht ik snap 'm al...Het gaat je idd niet om hypocrisie, je geveinsde verontwaardiging over hypocriete mannen is gewoon een omweg om aan te geven dat je graag in je kont genomen wil worden...
Ik geloof niet dat er in 2011 nog zo raar tegenaan gekeken wordt hoor, ik heb een vriendje gehad die het graag wilde. Ik wil het niet doen maar vond het verder niet heel gek, je hoort het wel vaker van mannen.
He muts, hij heeft zelf niks met anale seks, hij wil het niet doen, hij wil het niet ontvangen. Dat is meer dan duidelijk. Leuk dat je probeert te profilen, maar laat dat over aan mensen die er wel verstand van hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Oh, wacht ik snap 'm al...Het gaat je idd niet om hypocrisie, je geveinsde verontwaardiging over hypocriete mannen is gewoon een omweg om aan te geven dat je graag in je kont genomen wil worden...
Ik geloof niet dat er in 2011 nog zo raar tegenaan gekeken wordt hoor, ik heb een vriendje gehad die het graag wilde. Ik wil het niet doen maar vond het verder niet heel gek, je hoort het wel vaker van mannen.
Tja dat zeg ik de hele tijd al, blij dat je dat ook al door had.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Trol zoekt trol.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Tja dat zeg ik de hele tijd al, blij dat je dat ook al door had.
Zegt tja77 geregistreerd op: maandag 18 april 2011 @ 20:13quote:
lafo, hou je klepquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Zegt tja77 geregistreerd op: maandag 18 april 2011 @ 20:13
Man, het is niks om je over te schamen hoor, maar probeer niet andermans intelligentie belachelijk te maken met je ontkennen.
Hij zegt het nog net niet met zoveel woorden in de laatste post die ik quotte! Mafkees!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He muts, hij heeft zelf niks met anale seks, hij wil het niet doen, hij wil het niet ontvangen. Dat is meer dan duidelijk.
Ik ben al eerder geregistreerd geweest hierro, met een andere naam, en emailadres. Mailadres, wachtwoord e.d. kwijt, dus opnieuw aangemeld. Ik snap trouwens ook niet waarom ik jou dat uitleg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Zegt tja77 geregistreerd op: maandag 18 april 2011 @ 20:13
Man, het is niks om je over te schamen hoor, maar probeer niet andermans intelligentie belachelijk te maken met je ontkennen.
Hij heeft het over mannen die daar van houden. Nergens zegt hij dat hij het over zichzelf heeft. Waar haal jij dat vandaan dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:25 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Hij zegt het nog net niet met zoveel woorden in de laatste post die ik quotte! Mafkees!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het echt reuze onaantrekkelijk als een man mij zou vragen om iets in zijn achterwerk te steken.
Domme typfout, had m niet eens gezienquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
mannen en vrouwen bedoel je? als je het zo bekijkt zou het voor een man eik nog plezieriger moeten zijn dan voor een vrouw.
[..]
psychische prikkels zijn tijdens de seks erg belangrijk en het betekent niet dat ze er niet van kan genieten omdat zij het fysiek niet voelt.
vind het eigenlijk wel een goede vraag van de ts, er hangt een heel groot taboe om heen volgens mij maar dat is nergens voor nodig. Als je bent bang om voor homo uitgemaakt te worden als je anaal lekker vindt zou ik me even afvragen hoe zeker je bent over je eigen seksualiteit.
Je blijft alleen bij basisschool logica hangen "Vrouwen vinden dit dús mannen zouden dat ook moeten vinden". Zo werkt het helemaal niet. Anatomie komt ook zeker niet geheel overeen gezien omliggende weefsels. En niet iedereen vindt prostaat-stimulatie lekker. (En je lijkt een beetje op toer te zijn dat je vindt dat alle mannen anaal genomen moeten worden.. beetje overdreven standpunt imoquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel vrouwen vinden het lekker, dus waarom zouden mannen het niet lekker vinden? Veel mannen die het proberen (prostaat simulatie) vinden het helemaal geweldig, maar worden door een hoop andere mannen raar aangekeken.
Als jij rukt voelt je vriendin er idd niets van. Zij zal er dan waarschijnlijk ook niet warm of koud van wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik mijzelf ruk, voelt mijn vriendin er ook niks van, als je dan toch zo graag rare vergelijkingen hoort.
En kijk zelf even in het biologieboek. Anaal zijn mannen en vrouwen exact gelijk. Alleen heeft de man de prostaat er ook nog in buurt, waardoor het biologisch gezien lekkerder is voor een man dan voor een vrouw.
Als zij jou rukt dan. Misschien is dat duidelijker.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef Dizorn het volgende:
Als jij rukt voelt je vriendin er idd niets van. Zij zal er dan waarschijnlijk ook niet warm of koud van wordenWeet niet waar jij de rare vergelijking in mijn post vandaan hebt gehaald..
Dit dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Als anatomisch gezien mannen en vrouwen zowat hetzelfde zijn in die streek, en wat er aan verschilt zou voor de man juist aangenamer moeten zijn dan voor de vrouw, dan is het toch vreemd dat er bij de heren een groter taboe op rust.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef Dizorn het volgende:
Je blijft alleen bij basisschool logica hangen "Vrouwen vinden dit dús mannen zouden dat ook moeten vinden". Zo werkt het helemaal niet. Anatomie komt ook zeker niet geheel overeen gezien omliggende weefsels. En niet iedereen vindt prostaat-stimulatie lekker. (En je lijkt een beetje op toer te zijn dat je vindt dat alle mannen anaal genomen moeten worden.. beetje overdreven standpunt imo)
Kan ook een aantal vingers of een losse dildo zijn terwijl je ligt te neuken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:55 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dit dus.
Anale sex bij vrouw zal beide personen plezier opleveren (ga ik vanuit)
Genomen worden met voorbind dildo voelt de vrouw niets van
Fysiek voel je er niks van, maar psychisch misschien wel. Een groot deel van seks speelt zich ook tussen de oren af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:55 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dit dus.
Dat ligt er aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw het ook als pijnlijk ervaart wanneer ze een dikke bolus naar buiten perst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je naam, it all makes sense now.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heerlijke kortzichtige reacties weerLijkt ONZ wel
Volgens mij is niemand 100% hetero en is juist dát de reden dat sommige mensen zo krampachtig op dit soort dingen kunnen reageren. Ik wed dat een heleboel mensen rondlopen met (erotisch getinte) gedachten die ze nooit met een ander zullen delen omdat het hen tegelijkertijd beangstigt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:10 schreef Jurgen1990 het volgende:
100% hetero mannen associëren het als gay, als je in je kont wordt geneukt. Daarom denk ik dat veel mannen bang zijn om iets in hun poepert te krijgen
Ik word daar zo moe van hè. Van die homo- of biseksuelen die moeten schreeuwen dat niemand hetero is. Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand 100% hetero en is juist dát de reden dat sommige mensen zo krampachtig op dit soort dingen kunnen reageren. Ik wed dat een heleboel mensen rondlopen met (erotisch getinte) gedachten die ze nooit met een ander zullen delen omdat het hen tegelijkertijd beangstigt.
Dat is dus niet waar. Want de meeste voorbind dildo's hebben een ingebouwde vibrator voor de vrouw.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:55 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dit dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik nou zo'n onzin. Ik ben zelf bi-sexueel, maar er zijn genoeg mensen die écht 100% hetero zijn hoor...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand 100% hetero en is juist dát de reden dat sommige mensen zo krampachtig op dit soort dingen kunnen reageren. Ik wed dat een heleboel mensen rondlopen met (erotisch getinte) gedachten die ze nooit met een ander zullen delen omdat het hen tegelijkertijd beangstigt.
Hoe weet je dat je het dan goed maakt met andere dingen, als hij dit eenmaal lekker vindt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil wel dat hij het bij mij doet. Ik maak het wel weer goed met andere dingen.
Zo gaat het nou eenmaal in bed hè, een mens heeft gewoon voorkeuren. Dat jij dat hypocriet vindt en daar gelijk een moreel oordeel over hebt vind ik raar.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:40 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Want de meeste voorbind dildo's hebben een ingebouwde vibrator voor de vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
Dat lijkt me niet. En de strakte misschien, de 'foutheid', de intimiteit?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is er nou de lol aan anale seks? Daar is 'ie helemaal niet voor bedoeld. Zit je vrolijk in andermans poep te prakken. Het idee.
Dat niemand 100% hetero is wil ik niet zeggen, maar ik denk dat er inderdaad genoeg mensen rondlopen met zulke gedachten. Die heb ik zelf ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat is toch anders.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:50 schreef Panzermaus het volgende:
Haar mond is overigens ook niet bedoeld voor blowjobs. Dus dat laat je haar ook maar niet doen?
Hoax. Vrouwen poepen niet. Ergo: geen pijn. Derhalve prima anaal te neuken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn zat heteromannen die experimenteren. Echte hetero-alpha-mannetjes. Maar ja, die zullen dat nooit kenbaar maken. Wat je zegtquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:31 schreef Perseverancia het volgende:
[..]
Dat niemand 100% hetero is wil ik niet zeggen, maar ik denk dat er inderdaad genoeg mensen rondlopen met zulke gedachten. Die heb ik zelf ook wel eens gehad.
En ik denk dat vooral mannen die niet durven te uiten, omdat er ergens nog steeds een taboe op homoseksualiteit ligt.
Vrouwen experimenteren makkelijker met elkaar, worden in de eerste instantie 'bi-curious' genoemd in plaats van lesbisch of biseksueel. Daarnaast zijn er veel meer mensen die opgewonden worden van lesbiennes dan van homo's.
Als een man met een andere man experimenteert, wordt er echter meteen verondersteld dat diegene homo is. En aangezien dat in zekere mate nog steeds 'not done' is, zullen veel mannen niet snel toegeven dat ze geïnteresseerd zijn in seksuele handelingen die met hun anus temaken hebben, of zullen ze het uberhaupt niet durven te proberen. Want wat nou als je het lekker vindt? Ben je dan homo? Denkt iemand anders dan dat je homo bent? Nee, dan toch maar niet.
Ik vind het wel jammer dat er nog steeds zo moeilijk over gedaan wordt. Waarom zit er voor vrouwen nog een grijs gebied tussen hetero- en biseksueel/lesbisch zijn, en lijkt er bij mannen maar een flinterdunne lijn te bestaan tussen hetero- en homoseksualiteit? Ik vind het maar raar..
Zeker waar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef tja77 het volgende:
Je vinger in je kont duwen en aangenaam vinden, is iets anders dan jezelf aangetrokken voelen tot mannen. Toch zijn er veel mannen die het eerste niet toe durven te geven, omdat ze bang zijn van het 2e verdacht te worden.
Omdat het nog steeds een (groot) taboe is bij veel mannen, zij denken dat kontneuken alleen onder homoseksuelen mannen gedaan wordt terwijl dat natuurlijk onzin is. Het is net zoals bij pijpen: zo'n 10 jaar geleden was dat een groot taboe en sprak (bijna) niemand erover in het openbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:04 schreef tja77 het volgende:
Menig man wil hun lul maar al te graag in het vrouwenkontje proppen, maar zodra er iets in de buurt van hun eigen kringspier komt, word deze kwampachtig samengetrokken.
Waarom?
Als hij het lekker vind om anaal bevredigd te worden door een vrouw dan is hij zeker geen homo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Als jij het lekker vindt om in je kontje genomen te worden dan moet je toch eens achter je oren gaan krabben en over de bovenstaande statement gaan nadenken.
Geneukt worden is onderdanig, afhankelijk. Dat is niets voor mannen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:33 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds een (groot) taboe is bij veel mannen, zij denken dat kontneuken alleen onder homoseksuelen mannen gedaan wordt terwijl dat natuurlijk onzin is. Het is net zoals bij pijpen: zo'n 10 jaar geleden was dat een groot taboe en sprak (bijna) niemand erover in het openbaar.
ik voel er ook niks van als ik hem aftrek of hem pijp, tenminste, ik heb geen clitoris in mijn handen of in mijn keel ( zoals in de welbekende film) dus zal er niet van klaarkomenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:55 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dit dus.
dat is dus niet waar, je hebt ook voorbind dildo's die ook bij jezelf ( de drager ) naar binnen gaan. en dit kan zelfs double dus in je kut en in je aars. + bij de persoon wie je neukt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:55 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dit dus.
Je bent op de hoogte van de domheid van deze opmerking?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Het draait uiteindelijk wel allemaal om fantasie. En als in je fantasie niet voorkomt dat je in de (_*_) wordt genomen, ga je dat waarschijnlijk ook niks vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als hij het lekker vind om anaal bevredigd te worden door een vrouw dan is hij zeker geen homo.
Dat is alleen als hij dat lekker vind als een man het doet, dan is hij homo of bisexueel.
Anaal kan lekker zijn, zowel bij mannen als bij vrouwen, alleen de meeste mannen hebben zo 'n enorme homofobie dat ze het niet eens willen proberen of zich niet genoeg kunnen ontspannen.
Dus de vrouw bovenop lekker vinden, dan ben je geen echte man?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geneukt worden is onderdanig, afhankelijk. Dat is niets voor mannen.
Niet dat dit iets te maken heeft met 'man die geneukt wordt', maar toch:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 06:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus de vrouw bovenop lekker vinden, dan ben je geen echte man?
Word je er ook niet opgewonden van? Ik word bloedgeil als ik zie hoe mijn vriendin geniet als ik haar bef/vinger o.i.d.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik voel er ook niks van als ik hem aftrek of hem pijp, tenminste, ik heb geen clitoris in mijn handen of in mijn keel ( zoals in de welbekende film) dus zal er niet van klaarkomen
Nou ja goed, misschien verlies je die gedachte nog wel als je wat meer ervaring hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet dat dit iets te maken heeft met 'man die geneukt wordt', maar toch:
Als je jezelf laat berijden zonder dat je zelf ook maar een beetje controle hebt, ja. Dat vind ik minder mannelijk dan je handen op haar kontje leggen + kneden + af en toe 'slaan' (als ze dit leuk vindt), maar over het algemeen goed vasthouden terwijl ze bezig is.
Dat zeg ik ook niet, maar veel vrouwen willen het niet, terwijl de man de vrouw maar al te graag anaal wil nemen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Trommeldaris het volgende:
Eigenlijk maakt het ook weinig uit. Ik wil geen anale sex ontvangen, dus doe ik het niet.
Als een vrouw hetzelfde voelt moet ze het ook zeker niet doen.
Waarom zou het moeten zijn dat je het allebei moet willen?
Ja en? Vrouwen worden genomen, mannen nemen. Als je daar anders over denkt dan moet je toch eens gaan afvragen of jezelf wellicht bi of homo bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar veel vrouwen willen het niet, terwijl de man de vrouw maar al te graag anaal wil nemen.
Verbazingwekkend hoe stellig je elke keer probeert iemand in een hokje te duwen, weet alleen niet of het door je eigen onzekerheid komt, of omdat je aan het trollen bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja en? Vrouwen worden genomen, mannen nemen. Als je daar anders over denkt dan moet je toch eens gaan afvragen of jezelf wellicht bi of homo bent.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja en? Vrouwen worden genomen, mannen nemen. Als je daar anders over denkt dan moet je toch eens gaan afvragen of jezelf wellicht bi of homo bent.
quote:
Je kent me niet? Trollen doe ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe stellig je elke keer probeert iemand in een hokje te duwen, weet alleen niet of het door je eigen onzekerheid komt, of omdat je aan het trollen bent.
Jij vind het natuurlijk niet fijn als een vrouw de leiding op zich neemt, en de man op zijn rug moet toekijken wat zij allemaal met hem van plan is.
Kortzichtig en niet bepaalt open minded, beetje zoals in de oertijd, vrouw heeft niks te zeggen en dient zich onderdanig te gedragen. Ben je islamitisch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kent me niet? Trollen doe ik niet.
Ik ben gelukkig in mijn relatie hoor.
Ja ze doet anaal en nee ik krijg niks in mijn kontje.
Verder is dat laatste echt nooit ter sprake, wij beide vinden de man leidend in bed en dus ja, sorry, ik kan niet met je meegaan en blijf bij mijn eerdere statements.![]()
Probeer jij mij in een hokje te drukken? Beetje hyprociete statement eerder dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kortzichtig en niet bepaalt open minded, beetje zoals in de oertijd, vrouw heeft niks te zeggen en dient zich onderdanig te gedragen. Ben je islamitisch?
Ik jou in een hokje drukken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Probeer jij mij in een hokje te drukken? Beetje hyprociete statement eerder dan.
Je weet toch dat vrouwen zelf keuzes kunnen maken hè? Vreemd hè? Een vrouw die zich overgeeft in bed? Heeft niks met het dagelijkse leven te maken knul. Zij heeft de vrijheid om dat te kiezen en nee we zijn beide geen Islamieten.
Nee dan is hij wellicht hetero, maar geen echte vent. Een man (ook elders in het dierenrijk) is dominant en is die dat niet dan heeft hij een lagere positie. Vrouwtjes vallen daar niet op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik jou in een hokje drukken?
Je kent me niet? Mensen in hokjes drukken doe ik niet.![]()
Misschien doe ik jou wel na....
Vrouwen en mannen kunnen zeker wel keuzes maken, maar als die niet stroken met jouw ideeen, zijn het meteen bi- /homosexuelen. Als een man zich graag een keer ondergeschikt of onderdanig opstelt, is het volgens jou geen hetero.
that makes sense...
Net als dat een echte vent nooit huilt, nooit de weg vraagt, en zich altijd te groot voelt om zijn emoties te tonen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee dan is hij wellicht hetero, maar geen echte vent. Een man (ook elders in het dierenrijk) is dominant en is die dat niet dan heeft hij een lagere positie. Vrouwtjes vallen daar niet op.
Maar laten we OT blijven.
Als je de moeite neemt om te reageren, wellicht ook even de moeite nemen om het topic GOED te lezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:29 schreef Daniel1976 het volgende:
He leuk, amateur psychologie op de vrijdag ochtend, altijd leuk.
@Tsja, het zegt meer over jou en jouw mannenkeuze dan over mannen in het algemeen.
Eens met die alto.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:13 schreef laforest het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dat kan toch ook als een man het prettig vind in zijn achterste?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Word je er ook niet opgewonden van? Ik word bloedgeil als ik zie hoe mijn vriendin geniet als ik haar bef/vinger o.i.d.
Mijn man zal in jouw ogen dan wel homo zijn maar die vind het zeker niet onaardig als ik hem vastbind en een blindoek om doe om vervolgens maar mijn zin met hem te doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Lieve schat, volgens mij quote je de hele tijde de verkeerde persoon.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn man zal in jouw ogen dan wel homo zijn maar die vind het zeker niet onaardig als ik hem vastbind en een blindoek omdoe hoor om vervolgens maar mijn zin met hem te doen.
Juist die overgave wat een man van nature niet gewend is is de kick denk ik.
Je hebt gelijk honnepon.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lieve schat, volgens mij quote je de hele tijde de verkeerde persoon.
Verlicht mij,quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
ik ben verliefdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn man zal in jouw ogen dan wel homo zijn maar die vind het zeker niet onaardig als ik hem vastbind en een blindoek om doe om vervolgens maar mijn zin met hem te doen.
Ja als hij dat leuk vind.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn man zal in jouw ogen dan wel homo zijn maar die vind het zeker niet onaardig als ik hem vastbind en een blindoek om doe om vervolgens maar mijn zin met hem te doen.
O, sorry meestal worden dit soort topics door een vrouw geopend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je de moeite neemt om te reageren, wellicht ook even de moeite nemen om het topic GOED te lezen.
Ben man en hetero, dus mannenkeuze?
Die opmerking zegt meer over jou, dan over mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
O, sorry meestal worden dit soort topics door een vrouw geopend.
Ja dat ik best wel weer een tijdje R&P modereer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die opmerking zegt meer over jou, dan over mij.
die opmerking zegt meer over jou dan over hemquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die opmerking zegt meer over jou, dan over mij.
En daarmee alle wijsheid in pacht hebt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja dat ik best wel weer een tijdje R&P modereer.
Ik begrijp het wel, in zijn werk is hij de leidinggevende, hij is de oudste zoon en kleinzoon een daardoor ook altijd leidinggevende in de familie en soms is het ook fijn om dat eens niet te zijn, om je over te geven aan de wensen en lusten van een ander.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja als hij dat leuk vind.
Nee ik bind zelf wel vast en dan doen wat ik wil.
quote:
En dit weer over jou, dan over mijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
die opmerking zegt meer over jou dan over hem
Ja maar het gaat hier over mannen met dingen al dan niet in hun aarsje, dus de hamvraag is of jij hem dingen in zijn kont drukt en wat je daar van vindt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, in zijn werk is hij de leidinggevende, hij is de oudste zoon en kleinzoon een daardoor ook altijd leidinggevende in de familie en soms is het ook fijn om dat eens niet te zijn, om je over te geven aan de wensen en lusten van een ander.
Iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
die opmerking zegt meer over jou dan over hem
Rare logica heb jij zeg. Ik ben niet homofoob, ik ben gewoon hetero, iets wat jij kennelijk niet bent (en wat verder ook totaal niet erg is).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten, maar jij bent gewoon een homofobe ja-knikker.
Je veroordeelt iemand die anders denkt dan jij, meteen tot een groep waar jij niet tot behoort in jouw ogen. Oftewel, jij denkt anders, dus jij kunt geen hetero zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Rare logica heb jij zeg. Ik ben niet homofoob, ik ben gewoon hetero, iets wat jij kennelijk niet bent (en wat verder ook totaal niet erg is).
Nee, hij heeft daar geen behoefte aan, maar genot van een aanraking staat los van geaardheid naar mijn mening.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar het gaat hier over mannen met dingen al dan niet in hun aarsje, dus de hamvraag is of jij hem dingen in zijn kont drukt en wat je daar van vindt.
Idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, hij heeft daar geen behoefte aan, maar genot van een aanraking staat los van geaardheid naar mijn mening.
Als een man graag op een penis zuigt of geniet van een mannelijke aanraking, ja, dan is hij homofiel of bisexueel.
Maar als een man geniet van een sexuele handelijke verricht door een vrouw dan heeft dat niks met bisexualiteit of met homosexualiteit te maken.
Net als dat een man die graag een vrouw in de anus neukt ook geen homosexueel in de kast is, zoals veel tegenstanders beweren
Ik deel deze mening en had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:
Als een man graag op een penis zuigt of geniet van een mannelijke aanraking, ja, dan is hij homofiel of bisexueel. Maar als een man geniet van een sexuele handelijke verricht door een vrouw dan heeft dat niks met bisexualiteit of met homosexualiteit te maken. Net als dat een man die graag een vrouw in de anus neukt ook geen homosexueel in de kast is, zoals veel tegenstanders beweren
Ik zeg: 'volgens mij'. Ik verkondig het niet als feit, het is dus een mening. Laat ik dat nog even duidelijk zeggen, want ik zag iemand al heel hard vallen over mijn mening..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verlicht mij,
ik weet namelijk nergens van.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:06 schreef Chulaa het volgende:
[..]
dat is dus niet waar, je hebt ook voorbind dildo's die ook bij jezelf ( de drager ) naar binnen gaan. en dit kan zelfs double dus in je kut en in je aars. + bij de persoon wie je neukt.
Je kan er dus wel degelijk beide plezier van hebben
Er zijn verschillende soorten liefde, vier zelfs als je het Lewis vraagt. Je moet liefde voor vrienden (vriendschap) niet verwarren met andere, want ze zijn elk opzich totaal verschillend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik zeg: 'volgens mij'. Ik verkondig het niet als feit, het is dus een mening. Laat ik dat nog even duidelijk zeggen, want ik zag iemand al heel hard vallen over mijn mening..
Ik heb het idee dat mensen minstens ongeveer 98% van iets moeten zijn om überhaupt een vriendschappelijke relatie aan te gaan met iemand van het eigen geslacht. Je houdt toch op zekere hoogte van je vrienden.
En dát bedoel ik. Ik zeg niet dat iedereen bi is.
Maargoed, dat is mijn mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |