Dat verandert toch niks aan het gevoel ervan. Er zijn hetero vrouwen die het heerlijk vinden, dan zouden er toch net zoveel hetero mannen moeten zijn die het gevoel heerlijk moeten vinden?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
mannen geven, vrouwen nemen, zo werkt dat toch?
Ik denk dat een vrouw het ook als pijnlijk ervaart wanneer ze een dikke bolus naar buiten perst.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:15 schreef Joe-Momma het volgende:
Omdat wanneer ik een harde drol uitpers het pijn doet en dus niet lekker is. Waarom in gods naam vrijwillig iets in m'n kakspier steken.
Waarom ik het dan wel bij m'n vriendin wil doen??
Daar gaat het hier niet om.
In het ejaculeren bedoel je? Kan ook zonder...quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:09 schreef Daniel1976 het volgende:
mannen geven, vrouwen nemen, zo werkt dat toch?
Omdat die mannen geen homo zijn. zoals jij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:04 schreef tja77 het volgende:
Je hoort mannen vaak zeggen dat ze het heerlijk vinden om hun vriendin of scharrel ff lekker in de kont te neuken. Als ik dan vraag of dat hun vriendin het net zo heerlijk ervaren, weten ze daar vaak geen antwoord op te geven, of je krijgt te horen dat ze het niet zo lekker vinden als vaginaal neuken. Sommige dames vinden anaal wel lekkerder.
Als ik vraag hoe hun het zelf vinden om een (voorbind)dildo in hun kont te hebben, heb ik nog nooit gehoord dat ze dat fijn vonden, en word vaak gezegd "ik ben toch geen homo"
Dus waarom, word het normaal gevonden dat een vrouw het toelaat, en een man niet?
Menig man wil hun lul maar al te graag in het vrouwenkontje proppen, maar zodra er iets in de buurt van hun eigen kringspier komt, word deze kwampachtig samengetrokken.
Waarom?
Onzin natuurlijk. Mannen vallen op vrouwen, dus zien er over het algemeen niks in om door een vent genaaid te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat verandert toch niks aan het gevoel ervan. Er zijn hetero vrouwen die het heerlijk vinden, dan zouden er toch net zoveel hetero mannen moeten zijn die het gevoel heerlijk moeten vinden?
Sorry voor je, ik ben hetero.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat die mannen geen homo zijn. zoals jij.
Als jij het lekker vindt om in je kontje genomen te worden dan moet je toch eens achter je oren gaan krabben en over de bovenstaande statement gaan nadenken.quote:
Vrouwen poepen niet! Hoax.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw het ook als pijnlijk ervaart wanneer ze een dikke bolus naar buiten perst.
Waar staat het dat ik dat lekker vind?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Als jij het lekker vindt om in je kontje genomen te worden dan moet je toch eens achter je oren gaan krabben en over de bovenstaande statement gaan nadenken.
Gaan we weer *zucht*quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat die mannen geen homo zijn. zoals jij.
Er stond dildo, geen piemel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
+1 bips sex
-10 bips sex in mijn bips.
vinger tot daar aantoe.. prostaat ect
maar een heule piemel .. lama :S
Er zijn voldoende seks standjes te bedenken, waarbij de vrouw het 1 en ander bepaalt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:30 schreef Kabolter het volgende:
Het lijkt mij als man sowieso al niet fijn om genomen te worden. Of het nou mogelijk is of niet.
Die gedachte alleen al staat mij niet aan.
Dat is zeker wel zo. Hoef je mij niet te vertellen..quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn voldoende seks standjes te bedenken, waarbij de vrouw het 1 en ander bepaalt.
Ach, vrouwen vinden het ook wel fijn omdat ze dan aan hun vriendinnen kunnen laten merken hoe 'experimenteel' ze wel niet zijn. Daarnaast is het erg geaccepteerd de laatste tijd, dus rare blikken zijn minder snel aan de orde.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:39 schreef tja77 het volgende:
Als je weet dat bijna de halft van de vrouwen aan anale seks doet, zouden ze dat doen om hun man/vriend tevreden te houden? Of omdat ze het lekker vinden?
En dan zou de man het toch ook lekker moeten vinden.
Ik denk als je een onderzoek doet onder hetero mannen, wie het fijn vind om iets in hun anus te duwen, je een flinker lager percentage haalt.
Terwijl het voor de man net zo fijn, of misschien nog wel fijner zou moeten zijn, gezien je positionering van de prostaat.
Deels, maar met orale seks geven heeft de man over het algemeen geen moeite. Ik denk dat het komt omdat de man zo geprogrammeerd is om te penetreren en niet om gepenetreerd te worden. Verder vinden vrouwen anale seks op zich niet altijd zo boeiend, maar zijn ze meer gericht op het bevredigen van de man en is hetgene dat genoegdoening schept.quote:
Tja(77) een slaaf met homoseksuele neigingen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn voldoende seks standjes te bedenken, waarbij de vrouw het 1 en ander bepaalt.
Moet ik je 2 keer teleurstellen, ben eerder dominant dan slaafs.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Tja(77) een slaaf met homoseksuele neigingen?
Omdat mannen vaak teleurgesteld zijn als hun vriendin of vrouw geen anale seks wilt, terwijl ze zelf walgen bij de gedachte dat er bij hun iets daar naar binnen gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Ik vind anaal heerlijk om te ondergaan maar heb echt geen enkele behoefte (zelfs een afkeer) om iets bij hem er in te stoppen...![]()
Waarom zou je alles zelf moeten ondervinden wat je met een ander doet? Is dat een soort rechtlijnige principekwestie of zo?
En wat als hij dat graag wilt? Zou je dat voor hem doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Ik vind anaal heerlijk om te ondergaan maar heb echt geen enkele behoefte (zelfs een afkeer) om iets bij hem er in te stoppen...![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Nee. Maar ik wil wel dat hij het bij mij doet. Ik maak het wel weer goed met andere dingen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
En wat als hij dat graag wilt? Zou je dat voor hem doen?
Ik heb daar geen oordeel over, dus hypocriet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wil wel dat hij het bij mij doet. Ik maak het wel weer goed met andere dingen.
Zo gaat het nou eenmaal in bed hè, een mens heeft gewoon voorkeuren. Dat jij dat hypocriet vindt en daar gelijk een moreel oordeel over hebt vind ik raar.
Whateverquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moet ik je 2 keer teleurstellen, ben eerder dominant dan slaafs.
En heb een ontzettende afkeer als er iets in de buurt van mijn kringspier komt. Maar vraag me af wat mensen ertoe zet om het te proberen, waarom het bij vrouwen makkelijker geaccepteert word.
mannen en vrouwen bedoel je? als je het zo bekijkt zou het voor een man eik nog plezieriger moeten zijn dan voor een vrouw.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Dizorn het volgende:
Vrouwen kunnen het lekker vinden dús mannen moeten het ook soms lekker vinden? Wat een basisschool logica. Misschien eens kijken hoe de anatomie verschillend zit tussen mannen en vertrouwen, en als je dan nog niets kan voorstellen bij dit verschil ook eens fysiologie e.d. erbij pakken. Veel plezier!
psychische prikkels zijn tijdens de seks erg belangrijk en het betekent niet dat ze er niet van kan genieten omdat zij het fysiek niet voelt.quote:Het is sowieso nogal wat anders; Als je als man je pik ergens in steekt voelt dat voor jezelf lekker. Als een vrouw een dildo in jouw reet stopt krijgt ze daar geen lichamelijke prikkels van, hoogstens psychisch. Als ze penetratiedrang heeft zoekt ze maar een andere vrouw om te penetreren, dat hoeft ze echt niet bij mij te doen
Als ik mijzelf ruk, voelt mijn vriendin er ook niks van, als je dan toch zo graag rare vergelijkingen hoort.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Dizorn het volgende:
Vrouwen kunnen het lekker vinden dús mannen moeten het ook soms lekker vinden? Wat een basisschool logica. Misschien eens kijken hoe de anatomie verschillend zit tussen mannen en vertrouwen, en als je dan nog niets kan voorstellen bij dit verschil ook eens fysiologie e.d. erbij pakken. Veel plezier!
Het is sowieso nogal wat anders; Als je als man je pik ergens in steekt voelt dat voor jezelf lekker. Als een vrouw een dildo in jouw reet stopt krijgt ze daar geen lichamelijke prikkels van, hoogstens psychisch. Als ze penetratiedrang heeft zoekt ze maar een andere vrouw om te penetreren, dat hoeft ze echt niet bij mij te doen
Als je het zelf lekker vindt moet je het gewoon (laten) doen en er ook vooral niet teveel over nadenken, dat is de reden waarom ik het absoluut niet zou willen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom zou je alles zelf moeten ondervinden wat je met een ander doet? Is dat een soort rechtlijnige principekwestie of zo?
Veel vrouwen vinden het lekker, dus waarom zouden mannen het niet lekker vinden? Veel mannen die het proberen (prostaat simulatie) vinden het helemaal geweldig, maar worden door een hoop andere mannen raar aangekeken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Dizorn het volgende:
Al je posts hier impliceren vrij expliciet dat je vindt dat het hypocriet is dat mannen iets verwachten wat ze zelf niet willen ondergaan. Dus ja, je hebt er een oordeel over alleen al door die vergelijking te trekken. Veel mensen zouden er niet eens zo over nadenken zo van "ik moet dus jij ook"quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen oordeel over, dus hypocriet?
1 woord... Trollquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Whatever
Een ander zou een topic als dit nooit zo maar openen en jij ook niet. Het speelt in je hoofd, je voelt je er onzeker over dus vraag je het even op Fok!
Ik vind het vreemd, maar veroordeel het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Al je posts hier impliceren vrij expliciet dat je vindt dat het hypocriet is dat mannen iets verwachten wat ze zelf niet willen ondergaan. Dus ja, je hebt er een oordeel over alleen al door die vergelijking te trekken. Veel mensen zouden er niet eens zo over nadenken zo van "ik moet dus jij ook"
Oh, wacht ik snap 'm al...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel vrouwen vinden het lekker, dus waarom zouden mannen het niet lekker vinden? Veel mannen die het proberen (prostaat simulatie) vinden het helemaal geweldig, maar worden door een hoop andere mannen raar aangekeken.
Ik word niet graag in me kont genomen, en doe het bij mijn vriendin/sekspartner ook niet, als zij het perse zou willen, zou ik het doen, om haar te plezieren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Oh, wacht ik snap 'm al...Het gaat je idd niet om hypocrisie, je geveinsde verontwaardiging over hypocriete mannen is gewoon een omweg om aan te geven dat je graag in je kont genomen wil worden...
Ik geloof niet dat er in 2011 nog zo raar tegenaan gekeken wordt hoor, ik heb een vriendje gehad die het graag wilde. Ik wil het niet doen maar vond het verder niet heel gek, je hoort het wel vaker van mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |