Oké, maar het zijn wel altijd dezelfde topics die open blijven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:57 schreef Trannellius het volgende:
Het punt is voornamelijk dat mensen denken dat elke hersenscheet een topic moet worden. Wanneer je je OP een beetje uitgebreid inzet, met normaal taalgebruik, blijft het wat mij betreft vaak open. Verder is het ook handig wanneer hetzelfde topic niet al tig keer is ingezet.
En ja, OP's die korter zijn dan een twitterberichtje zijn het bestaansrecht (vrijwel0 nooit waard.
Nou ja, je klaagt over mensen die hier met man en macht de boel een beetje in het gareel houden. Dus je voelt je in zekere mate verantwoordelijk voor de kwaliteit van het forum, anders zou het je ook niet uitmaken.quote:
Ach, een tweetal jaar geleden was ik ook niet bepaald de meest voor de hand liggende kandidaat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alsof iemand kans maakt om mod te worden
Absoluut niet, maar ik vind het bullshit dat altijd dezelfde onderwerpen een slotje krijgen. Als er nu een fatsoenlijke uitleg bij werd geplaatst zou het al anders overkomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nou ja, je klaagt over mensen die hier met man en macht de boel een beetje in het gareel houden. Dus je voelt je in zekere mate verantwoordelijk voor de kwaliteit van het forum, anders zou het je ook niet uitmaken.
Ja dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, een tweetal jaar geleden was ik ook niet bepaald de meest voor de hand liggende kandidaat.
Als je jezelf kunt motiveren tot een ellenlange mailquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alsof iemand kans maakt om mod te worden
Als sommige users geen tijd en moeite in hun OP stoppen, moeten modjes dat wel doen in de sluitingsposts?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:00 schreef Fraech het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar ik vind het bullshit dat altijd dezelfde onderwerpen een slotje krijgen. Als er nu een fatsoenlijke uitleg bij werd geplaatst zou het al anders overkomen.
Waar zie je mijn oude topic, vriend?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
Van die mensen die dan een nieuw topic maken met de vraag waarom hun oude topic gesloten is
Je moet van een mug geen olifant maken. Als de klacht kort is, waarom moet je dan een lang verhaal over gaan typen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als sommige users geen tijd en moeite in hun OP stoppen, moeten modjes dat wel doen in de sluitingsposts?
Ik doelde niet persee op jouw persoon, maar zulke gebruikers zijn er ook.quote:
Een mug hoeft niet een eigen topic te krijgen, dan zijn er genoeg topics waarin het kan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:02 schreef Fraech het volgende:
[..]
Je moet van een mug geen olifant maken. Als de klacht kort is, waarom moet je dan een lang verhaal over gaan typen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |