Het is echt verbazingwekkend. Ik heb gewoon echt het idee dat Suazo beter is dan TIF Cavaniquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met lage verwachtingen speel je netter.Anders wil je steeds forceren...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:37 schreef Pino0 het volgende:
Sta ik hele wedstrijd voor met 1-0, speelt die laffe hond elke keer met 5 verdedigers op ultra verdedigend, komt ie op 1-1 en in laatste minuten 2-1.
RAGEQUIT
Ben vooral benieuwd naar dat nieuwe tackelen. Dat is echt zo irritant inderdaad, als je tackelt in Fifa 11 en je struikelt over de zojuist getackelde tegenstander zodat je de bal alsnog niet hebt.quote:
Ja ik weet het, het hoort niet, kost mij ook weer punten maar ik gun het hem gewoon niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]! Slecht verliezer. Je verliest trouwens door je frustratie dat je er niet doorkomt.
Wil niet per se zeggen dat hij lang blijftquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:04 schreef laucas het volgende:
Het verschilt ook maar net wie je tegenstander is, maar degene kan ook meer druk ervaren wanneer jij met een op papier slechter team speelt.
Cavani heeft bijgetekend tot 2016, gelukkig
Maakt niet uit! Volgende FIFA in mijn UT in ieder geval nog welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wil niet per se zeggen dat hij lang blijft![]()
Dzsudzsák heeft bijgetekend tot 2015 en die gaat nu waarschijnlijk weg
maakt mij echt niet uit of daar een paar eurie voor betaald moet worden zoals bij fifa 10 Als het maar direct na de release wordt uitgebrachtquote:
Waarom mag je geen cross geven dan? Is dat onrealistisch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:26 schreef Rijstbal het volgende:
Ik kom net weer 1 van de grootste kneuzen tegen in de finale. Hij stond 2-0 voor bij rust. In de 2e helf liep ik naar de zijkant toe om een hoge voorzet te geven zodat ik hem erin kon koppen. Daarna begon die in zn eigen helft te tikken hele helft. Ik stuurde na afloop nog een berichtje dat hij een leven moest zoeken. Hij antwoordde dat die het heel laf vond dat ik die goal maakte met die hoge voorzet. Dus daarom ging die dan ook zogezegd tot mijn niveau verlagen.
Kom op zeg tis niet dat ik de hele wedstrijd zo speelde. sjonge jonge
Oja: en dan legt die zelf nog de paasjes breed als die 1op1 met mijn keeper staat.
Vond die laf. Als ik nou de hele tijd dat deed dan snapte ik het nog wel. Maar kom op zeg. Zelf ook nog is hoge steekballen aan Caroll geven en dan tikkie breed naar Suarez. Nee dat is niet laf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom mag je geen cross geven dan? Is dat onrealistisch?
Zelfde voor het tikkie breed natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom mag je geen cross geven dan? Is dat onrealistisch?
Ja dat tikkie breed vind ik ook wel laf..af en toe is prima, maar niet continu. Gemiddelde kerel online die blijft gewoon wachten als hij alleen op de keeper af gaat totdat er iemand bij is gekomenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zelfde voor het tikkie breed natuurlijk...
Heb het al eens eerder gezegd... iedereen heeft z'n eigen speelstijl, en wie het meest heeft gescoord op het eind is winnaar. Speelstijlen kunnen irritant zijn om tegen te spelen, maar als je dat leert te verdedigen wordt je er zelf ook beter van.
Ik heb hem als back-up voor de CAM. Ik vind hem geen CM in ieder geval. CAM kan nog net, maar CF/ST is zijn beste rol. Serie A heeft zoveel bizar goede middenvelders..snap niet dat je het zou overwegenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef laucas het volgende:
Tim, jij hebt/had toch een Serie A team? Is Miccoli het waard om CM te maken?
na een goede pot fifa stuur ik ook een berichtje meestalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Fenomeno het volgende:
Game laatste tijd niet zo veel meer als vroeger, maar heb voor ik aan fifa 11 begon veel ufc gespeeld (in nederland beter bekend als kooivechten/free fight) en daar waren de meeste tegenstanders stukken sportiever. Bij fifa krijg ik na potjes bijna alleen haat of zeikmail terwijl ik bij ufc heel vaak 'good fight' of 'well done' kreeg
Speel ook in een ander systeem + Cavani is bij mij een god in de spits en ik heb Eto'o als backup (mits ie niet verkocht wordt want ik heb Milito de deur uit gedaan). Kan Miccoli wel als spits proberen, niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem als back-up voor de CAM. Ik vind hem geen CM in ieder geval. CAM kan nog net, maar CF/ST is zijn beste rol. Serie A heeft zoveel bizar goede middenvelders..snap niet dat je het zou overwegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |