Dit! Wij zijn erbij hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:47 schreef Twinkly het volgende:
Wij komen ook, we rijden met Poppejans en Wolf mee
Zeg, jij moet slapen op het tijdstip dat je dit gepost hebt!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:25 schreef Elmo76 het volgende:
Als ik durfen het weer is goed, dan komen wij ook! En mijn lief komt dan ook mee.
Ow ja, dan wordt het al wat gemakkelijker, ik heb natuurlijk ook mijn pitbulletje bij me! Sturen we Jorja en Tirza samen op ze af JJ!quote:Op maandag 23 mei 2011 07:47 schreef Jeetjejom het volgende:
Elmo, voor mij wordt het ook de 1e x hoor. Ik neem aan dat ze hoogstens bijten, maar dan stuur ik jorja op ze af want die bijt harder dan mij
J houdt gewoon niet van dit soort 'events'quote:Op maandag 23 mei 2011 08:35 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ow ja, dan wordt het al wat gemakkelijker, ik heb natuurlijk ook mijn pitbulletje bij me! Sturen we Jorja en Tirza samen op ze af JJ!
Enne Asy, ik heb toch 'vrij' vandaag dus ik kan uitslapen!
Zeg tegen J. dat D. ook meegaat, dus dat 'ie mee moet! En er komen meerdere papa's mee, dus hij is niet de enige.
Dat hoop ik ook voor julliequote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Een weekje later kan ik niet.. Beter klaren de voospellingen nog op
Ik kan ook niet als het een week later gaat wordenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Een weekje later kan ik niet.. Beter klaren de voospellingen nog op
Ik weiger dat te gelovenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dit geloof je toch niet?
http://www.zoover.nl/nederland/utrecht/utrecht/weer
*vloek*quote:Op maandag 23 mei 2011 20:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dit geloof je toch niet?
http://www.zoover.nl/nederland/utrecht/utrecht/weer
De kids zullen zich dan vast wel vermakenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Twinkly het volgende:
Als het echt gaat regenen gaan we gewoon heel stoer allemaal in regenpak
Een grote modderpoelquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
De kids zullen zich dan vast wel vermaken
Hmmm, ik vind op Zoover minder positieve berichten. Maar we gaan het zie. Ik heb nog goede moed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Twinkly het volgende:
De kans op regen zondag is afgenomen naar 30%, de hoeveelheid regen is 0 mmen de middagtemperatuur 17/20 graden. Dus waarschijnlijk gewoon bewolkt.
Wij gaan wel en komen uit het Noordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Asyniur het volgende:
Zoover is niet betrouwbaar. Daar kwamen wij ook achter toen we op vakantie waren. Daar stond dat het alleen maar zou regenen en onweren in de week dat wij daar waren (exact díe plaats ook) en wij hebben alleen maar zon gehad en tropische temperaturen
Heul misschien komen ik en Harry ook (Elmo probeert me over te halen), maar dan moeten jullie niet en mass gaan afhaken. Want dan komen wij helemaal voor noppes uit het zuiden gekard!
JAAAH, dan zijn wij niet de enige die helemaal vanuit het zuiden komen rijden!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Asyniur het volgende:
Heul misschien komen ik en Harry ook (Elmo probeert me over te halen), maar dan moeten jullie niet en mass gaan afhaken. Want dan komen wij helemaal voor noppes uit het zuiden gekard!
Hee dat zijn al de betere weersverwachtingen!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Volgens mijn telefoon wordt het zondag 21 graden in Utrecht en zonnig!
Ja! Wij komen (lees: Harry en ik)!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:42 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hee dat zijn al de betere weersverwachtingen!!![]()
Asy, heb ik al genoeg m'n best gedaan om je over te halen?!![]()
Wij proberen dan hier rond 10 uur weg te rijden, dan zijn we er ongeveer half 12/kwart voor 12.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja! Wij komen (lees: Harry en ik)!!
Is er daar iets te koop of moet ik broodjes ed meenemen?
Als ik me ok voel en als het weer een beetje goed is komen wij ook!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef Elmo76 het volgende:
Regenlaarsjes aan en dan in de plassen stampen en kijken wie het hoogst kan spetteren!
Je moet wel komen hoor!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef Poppejans het volgende:
Nou, laarzen? Ik kom echt niet als het regent hoor.
Teletext wisselt van uur tot uur met wel/geen regen zondagmaar ik heb nog goede hoop
Oohh wat jammerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:23 schreef Poppejans het volgende:
Sorry, ik haak toch af.
Ik hou helemaal niet van afhaken kort voor die tijd, maar ik ga toch maar naar een verjaardag waar ze het op prijs zouden stellen dat ik even kom+ de weersvoorspellingen die constant veranderen maken dat ik niet kom.
Op teletext zit echt steeds absurd veel verandering in die regen voorspelling. Kan er geen touw aan vast knopen....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Volgens mijn telefoon is het al een aantal dagen hetzelfde, de voorspelling. Zon en 21 graden. perfect juist!
Ow poep, nou voel ik me wel erg schuldig...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oohh wat jammerNee, dan kan ik ook niet komen.
Daar hoef jij je niet schuldig over te voelen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ow poep, nou voel ik me wel erg schuldig...
Ik zit echt in tweestrijd! Ik weet het gewoon niet! aaargh ik wil gewoon de zekerheid hebben dat ik normaal in een park zitten kan
Jawel! Ik vind jullie gewoon veel leuker dan die stomme verjaardag (die min of meer verplichting is en na de meet nog naar die verjaardag gaan zijn we dan veel te moe voor,is de ervaring)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:53 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Daar hoef jij je niet schuldig over te voelen hoorHet is jouw schuld toch niet!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:04 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, stel ik de definitieve beslissing dan toch maar wel uit tot morgenvroeg, ok??
Als het weer ok is, gaan we gewoon!![]()
Moet E. zelf maar naar die verjaardag gaan hoor
Ja, ik snap je helemaal! Ik vind het ook wel wat vervelend zo...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik eeh, maak er toch maar wel weer een ovb van. Er komen niet zo heel veel, en het weer is zo verrekte onzeker.. kunnen we misschien niet gewoon een andere datum doen? Ergens half juni? Dan moet het weer toch ook wel beter zijn?
Ik kijk altijd gewoon alleen maar op de site van het knmiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef mefke79 het volgende:
en ik kom zeker niet (buik enzo) maaruh, teletekst gewoon niet geloven! Die zitten er zo vaak langs. Wat zegt het knmi?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:36 schreef Poppejans het volgende:
Morgen overdag breekt op steeds meer plaatsen de zon door en is het vrijwel overal droog. De middagtemperatuur loopt uiteen van een graad of 16 in het noordwestelijk kustgebied tot 23 graden in het zuidoosten. De zuidwestelijke wind trekt weer aan en wordt matig tot vrij krachtig, kracht 4 of 5, aan de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard, 6 of 7 Bft. ’s Avonds neemt de wind af. (Bron: KNMI)
Gewoon komen ongeacht het humeur van Aviva. Wij vrolijken haar wel opquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Afhankelijk van Aviva's humeur komen wij ook.
Ik begrijp dat morgenochtend wordt besloten of er gemeet wordt? Ik zal het in de gaten houden.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef Twinkly het volgende:
Wie komen er eigenlijk allemaal wel morgen?
Ehm, halloquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af
Volgens mij zijn de diehards Groofsken,Asyniur,JeetjeJom en wij.............
![]()
Wel komen allebei hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:46 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ehm, hallo,ik was ook nog van plan te komen.
En als ik niet kom, dan komt Asy ook niet, want die rijdt met mij mee.
Dat ligt tot nu toe wel in de planning ja!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wel komen allebei hoor![]()
oh en Davinia kwam misschien ook, dus kijk het lijstje is al een beetje langer geworden
gebroken poot, maandag opereren, volgens de DA komt het weer goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef Twinkly het volgende:
Arme Stef en RienkBeterschap!
Saffier, knapt het beestje wel weer op?
Wie komen er eigenlijk allemaal wel morgen?
amsterdamsestraatweg is t makkelijkste, parkeren bij restaurant Julianaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En was dat zeg maar bij de julianastraat, de marnixstraat of de amsterdamsestraatweg of zoiets? Weet jij dat nog? Dan weet ik waar ik de tomtom op moet laten zoeken.
Vorige keer stapte ik zo ongeveer naast dat gebouw uit.
Ik stapte vorige keer ook precies uit bij dat gebouw, bij zo'n kleine zij-ingang!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En was dat zeg maar bij de julianastraat, de marnixstraat of de amsterdamsestraatweg of zoiets? Weet jij dat nog? Dan weet ik waar ik de tomtom op moet laten zoeken.
Vorige keer stapte ik zo ongeveer naast dat gebouw uit.
Ja, ik ook! Oké. Komt goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik stapte vorige keer ook precies uit bij dat gebouw, bij zo'n kleine zij-ingang!
Volgens mij heb ik toen de route gezet op het adres van dat gebouw, dat is: Julianaparklaan 100
Komen jullie dan ook als het regent?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef Asyniur het volgende:
Poppejans, betekent dit dat jij (en dus ook Twinkly) definitief wel komen?
Want anders kunnen we inderdaad beter zuidelijker afspreken. Aangezien zowel wij als Jeetjejom als Groofs uit het zuiden komen...
nee, ik krijg FOK!bezoek, met dochterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Hoe laat spreken we af? 11u?
Enneh, Aviva is al de rest van de dag een stuk zonniger. (Ze was echt ziekjes, sneu, niet lekker.) Dus hoogstwaarschijnlijk komen wij!
Ynske, kom jij ook?
Echt wel! Het is nog lang geen oktober!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:55 schreef Saffier het volgende:
Wij komen definitief niet. Dit keer ligt het niet aan het weer wat ons betref maar aan de kat. Die is gewoon te ziek om de hele dag alleen te laten. Hopelijk komt er dit jaar echt nog een meet!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Als het echt giet dan haak ik uiteraard om dezelfde reden als twee weken geleden af. Mijn zoon loopt nog niet.![]()
[ afbeelding ]
Schoon genoeg. En stiekem hou ik van dit soort vlekken. (Hij was hier nog niet gewassen ;-))quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Heb je die nog weer schoon gekregen? Zonde!
Hier is het een favoriet broekje trouwens![]()
Wolf laat zich ook gerust languit vallen op kont/knieeen en dan tig keer achter elkaar. Ik vind een beetje smerig kind niet erg hoor, maar er zijn grenzen. Nat gras is gewoon rete irritant
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind dat Meimeltje ook moet komen. Die woont per slot van rekening in Utrecht!
En dat is ook een van de punten waar ik tegen aan hik....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef Meimeltje het volgende:
Jeutje er komen er dus wel heel erg weinig....
Ja, dat zou niet echt handig zijn he Asy!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:14 schreef Asyniur het volgende:
Het worden er steeds minder. Iedereen haakt af omdat anderen ook misschien afhaken etc.
Misschien anders maar gewoon cancellen?
Ik heb ook geen zin om 3,5 uur in de auto te zitten en er achter te komen dat alleen Elmo met wie ik meegereden ben er is...
Kerkrade (Zuid-Limburg)quote:Op zondag 29 mei 2011 08:50 schreef Meimeltje het volgende:
En waar ligt dat Gaiapark?
Dan houdt het voor mij denk ik ook ook op.
Nee joh, gewoon komen! Gezellie!quote:Op zondag 29 mei 2011 08:58 schreef Meimeltje het volgende:
Veel plezier!!
Zuid-Limburg is me voor nu zo onverwachts even iets te verDan had ik volgens mij nu al mogen vertrekken
Gezellig zal het vast zijn, maar sorry had me ingesteld op Utrecht en op totaal 4 uur rijden ipv half uurtje had ik me even anders in moeten stellenquote:Op zondag 29 mei 2011 09:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon komen! Gezellie!
Er is ook een dinosauruscarroussel voor jouw grote vent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We moeten maar snel weer een nieuwe datum prikken voor een Utrecht Parkmeet hoor!! Ik wil jullie zien!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
quote:Op zondag 29 mei 2011 09:29 schreef happyme28 het volgende:
Het is overigens vandaag Dag van het Park en er zijn allerlei activiteiten in het land. Overigens ook in dat park in Utrecht, dus misschien was van rustig zitten ook weinig sprake?
http://www.dagvanhetparkinutrecht.nl/index.html
Ik heb even gegoogled, maar dat kost entree. Op zich heel leuk natuurlijk, maar dat ga ik toch maar beter even niet doen.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:28 schreef Asyniur het volgende:
Groof, kom je ook naar het Gaiapark?
Elmo en ik (en JJ) hebben om half 12 afgesproken.
Puur toeval, via een twitbericht van www.boyslabel.nl over activiteiten van vandaag. Hier ook grijs met koude wind trouwens.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:37 schreef Twinkly het volgende:
[..]! Hoe ben je daar achter gekomen! Ik heb er helemaal niets over gehoord.
"Tussen 13.00 en 16.00 uur organiseert het Comité Julianapark diverse activiteiten op de grote speelweide van het Julianapark."
Die zijn we vergeten te maken!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Asyniur, foto's!!! (van de man van van jeetjejom![]()
Enne, nee ze knalden niet zomaar kapot. Ik reed tegen een stoepwand op. Eng! En dus twee klapbanden. De ANWB mag alleen een band vervangen, maar dit is dan officieel geen pech maar schade. Gelukkig had de man met ons te doen en is hij helemaal naar geldrop gereden om voor ons twee andere banden op de velgen te leggen. Anderhalf uur na zijn eerste komst reden we dus totaal gefikst weer naar huis. En ik heb de les van mijn leven gehad.
Ja stom hè?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef Jeetjejom het volgende:
Hahaha wel erg dat we idd vergeten zijn foto's te maken. Dus snel nog maar eens meeten! Maare groofs, heb ik jou niet op fb? Kun je foto's vanbekijken hoor! Zo'n Kanjer vind ik hem niet, maar dat komt omdat ik het gewend ben
Maar was wel kort maar gezellig! Snel een zuidelijke meet doen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ojee, Groofs, dat moet toch wel een knal geweest zijn!![]()
Maar die ijsjes-eet- foto ziet er toch wel gezellig uit!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
quote:Op maandag 30 mei 2011 07:49 schreef Jeetjejom het volgende:
Nee we zijn niet lang meer gebleven. Jorja was het flink zat, maar we hebben een abonnement gekocht dus wij gaan snel de rest bekijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |