Dit! Wij zijn erbij hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:47 schreef Twinkly het volgende:
Wij komen ook, we rijden met Poppejans en Wolf mee
Zeg, jij moet slapen op het tijdstip dat je dit gepost hebt!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:25 schreef Elmo76 het volgende:
Als ik durfen het weer is goed, dan komen wij ook! En mijn lief komt dan ook mee.
Ow ja, dan wordt het al wat gemakkelijker, ik heb natuurlijk ook mijn pitbulletje bij me! Sturen we Jorja en Tirza samen op ze af JJ!quote:Op maandag 23 mei 2011 07:47 schreef Jeetjejom het volgende:
Elmo, voor mij wordt het ook de 1e x hoor. Ik neem aan dat ze hoogstens bijten, maar dan stuur ik jorja op ze af want die bijt harder dan mij
J houdt gewoon niet van dit soort 'events'quote:Op maandag 23 mei 2011 08:35 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ow ja, dan wordt het al wat gemakkelijker, ik heb natuurlijk ook mijn pitbulletje bij me! Sturen we Jorja en Tirza samen op ze af JJ!
Enne Asy, ik heb toch 'vrij' vandaag dus ik kan uitslapen!
Zeg tegen J. dat D. ook meegaat, dus dat 'ie mee moet! En er komen meerdere papa's mee, dus hij is niet de enige.
Dat hoop ik ook voor julliequote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Een weekje later kan ik niet.. Beter klaren de voospellingen nog op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |