Dit! Wij zijn erbij hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:47 schreef Twinkly het volgende:
Wij komen ook, we rijden met Poppejans en Wolf mee
Zeg, jij moet slapen op het tijdstip dat je dit gepost hebt!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:25 schreef Elmo76 het volgende:
Als ik durfen het weer is goed, dan komen wij ook! En mijn lief komt dan ook mee.
Ow ja, dan wordt het al wat gemakkelijker, ik heb natuurlijk ook mijn pitbulletje bij me! Sturen we Jorja en Tirza samen op ze af JJ!quote:Op maandag 23 mei 2011 07:47 schreef Jeetjejom het volgende:
Elmo, voor mij wordt het ook de 1e x hoor. Ik neem aan dat ze hoogstens bijten, maar dan stuur ik jorja op ze af want die bijt harder dan mij
J houdt gewoon niet van dit soort 'events'quote:Op maandag 23 mei 2011 08:35 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ow ja, dan wordt het al wat gemakkelijker, ik heb natuurlijk ook mijn pitbulletje bij me! Sturen we Jorja en Tirza samen op ze af JJ!
Enne Asy, ik heb toch 'vrij' vandaag dus ik kan uitslapen!
Zeg tegen J. dat D. ook meegaat, dus dat 'ie mee moet! En er komen meerdere papa's mee, dus hij is niet de enige.
Dat hoop ik ook voor julliequote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Een weekje later kan ik niet.. Beter klaren de voospellingen nog op
Ik kan ook niet als het een week later gaat wordenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
Een weekje later kan ik niet.. Beter klaren de voospellingen nog op
Ik weiger dat te gelovenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dit geloof je toch niet?
http://www.zoover.nl/nederland/utrecht/utrecht/weer
*vloek*quote:Op maandag 23 mei 2011 20:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dit geloof je toch niet?
http://www.zoover.nl/nederland/utrecht/utrecht/weer
De kids zullen zich dan vast wel vermakenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef Twinkly het volgende:
Als het echt gaat regenen gaan we gewoon heel stoer allemaal in regenpak
Een grote modderpoelquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
De kids zullen zich dan vast wel vermaken
Hmmm, ik vind op Zoover minder positieve berichten. Maar we gaan het zie. Ik heb nog goede moed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Twinkly het volgende:
De kans op regen zondag is afgenomen naar 30%, de hoeveelheid regen is 0 mmen de middagtemperatuur 17/20 graden. Dus waarschijnlijk gewoon bewolkt.
Wij gaan wel en komen uit het Noordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Asyniur het volgende:
Zoover is niet betrouwbaar. Daar kwamen wij ook achter toen we op vakantie waren. Daar stond dat het alleen maar zou regenen en onweren in de week dat wij daar waren (exact díe plaats ook) en wij hebben alleen maar zon gehad en tropische temperaturen
Heul misschien komen ik en Harry ook (Elmo probeert me over te halen), maar dan moeten jullie niet en mass gaan afhaken. Want dan komen wij helemaal voor noppes uit het zuiden gekard!
JAAAH, dan zijn wij niet de enige die helemaal vanuit het zuiden komen rijden!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Asyniur het volgende:
Heul misschien komen ik en Harry ook (Elmo probeert me over te halen), maar dan moeten jullie niet en mass gaan afhaken. Want dan komen wij helemaal voor noppes uit het zuiden gekard!
Hee dat zijn al de betere weersverwachtingen!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Volgens mijn telefoon wordt het zondag 21 graden in Utrecht en zonnig!
Ja! Wij komen (lees: Harry en ik)!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:42 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hee dat zijn al de betere weersverwachtingen!!![]()
Asy, heb ik al genoeg m'n best gedaan om je over te halen?!![]()
Wij proberen dan hier rond 10 uur weg te rijden, dan zijn we er ongeveer half 12/kwart voor 12.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja! Wij komen (lees: Harry en ik)!!
Is er daar iets te koop of moet ik broodjes ed meenemen?
Als ik me ok voel en als het weer een beetje goed is komen wij ook!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:44 schreef Elmo76 het volgende:
Regenlaarsjes aan en dan in de plassen stampen en kijken wie het hoogst kan spetteren!
Je moet wel komen hoor!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:50 schreef Poppejans het volgende:
Nou, laarzen? Ik kom echt niet als het regent hoor.
Teletext wisselt van uur tot uur met wel/geen regen zondagmaar ik heb nog goede hoop
Oohh wat jammerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:23 schreef Poppejans het volgende:
Sorry, ik haak toch af.
Ik hou helemaal niet van afhaken kort voor die tijd, maar ik ga toch maar naar een verjaardag waar ze het op prijs zouden stellen dat ik even kom+ de weersvoorspellingen die constant veranderen maken dat ik niet kom.
Op teletext zit echt steeds absurd veel verandering in die regen voorspelling. Kan er geen touw aan vast knopen....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Volgens mijn telefoon is het al een aantal dagen hetzelfde, de voorspelling. Zon en 21 graden. perfect juist!
Ow poep, nou voel ik me wel erg schuldig...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:48 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oohh wat jammerNee, dan kan ik ook niet komen.
Daar hoef jij je niet schuldig over te voelen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ow poep, nou voel ik me wel erg schuldig...
Ik zit echt in tweestrijd! Ik weet het gewoon niet! aaargh ik wil gewoon de zekerheid hebben dat ik normaal in een park zitten kan
Jawel! Ik vind jullie gewoon veel leuker dan die stomme verjaardag (die min of meer verplichting is en na de meet nog naar die verjaardag gaan zijn we dan veel te moe voor,is de ervaring)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:53 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Daar hoef jij je niet schuldig over te voelen hoorHet is jouw schuld toch niet!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:04 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, stel ik de definitieve beslissing dan toch maar wel uit tot morgenvroeg, ok??
Als het weer ok is, gaan we gewoon!![]()
Moet E. zelf maar naar die verjaardag gaan hoor
Ja, ik snap je helemaal! Ik vind het ook wel wat vervelend zo...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik eeh, maak er toch maar wel weer een ovb van. Er komen niet zo heel veel, en het weer is zo verrekte onzeker.. kunnen we misschien niet gewoon een andere datum doen? Ergens half juni? Dan moet het weer toch ook wel beter zijn?
Ik kijk altijd gewoon alleen maar op de site van het knmiquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:31 schreef mefke79 het volgende:
en ik kom zeker niet (buik enzo) maaruh, teletekst gewoon niet geloven! Die zitten er zo vaak langs. Wat zegt het knmi?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:36 schreef Poppejans het volgende:
Morgen overdag breekt op steeds meer plaatsen de zon door en is het vrijwel overal droog. De middagtemperatuur loopt uiteen van een graad of 16 in het noordwestelijk kustgebied tot 23 graden in het zuidoosten. De zuidwestelijke wind trekt weer aan en wordt matig tot vrij krachtig, kracht 4 of 5, aan de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard, 6 of 7 Bft. ’s Avonds neemt de wind af. (Bron: KNMI)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |