Ah gut, bang om kinderachtig gevonden te worden als je iemand je 'vriendje' noemt? Ik vind het wel lief.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ben gelukkig wel ietsje ouder dan 1 jaar.
Neequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ah gut, bang om kinderachtig gevonden te worden als je iemand je 'vriendje' noemt? Ik vind het wel lief.
Ja, als je na 5 dates nog niets zeker weet dan heeft iemand recht van spreken. Ik vind 2 of 3 dates niet meer dan normaal, tenzij je direct tot over je oren verliefd raakt maar die kans is sowieso klein.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:17 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik heb al best vaak het verwijt gekregen.dat ik iemand aan het lijntje hield terwijl ik zelf dacht dat ik wel duidelijk was, dus ik vind het moeilijk om daarin een weg te vinden.
Die post was alles behalve duidelijk.. hehequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk doel erop dat ik ook een hele poos vrijgezel ben geweest voor m'n laatste relatie.
Ja, dat snap ik wel, ik bedoel alleen te zeggen dat het niet onmogelijk isquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
NeeIk doel erop dat ik ook een hele poos vrijgezel ben geweest voor m'n laatste relatie.
Ik refereerde in mijn eerste post dan ook niet alleen naar de toekomstige, maar ook naar de verleden tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die post was alles behalve duidelijk.. hehe
Oh, ik denk ook niet dat het onmogelijk is. Ik heb ook verder geen angst, ik denk er soms wel eens over na. Maar dit heeft verder nergens invloed op of zo. Ik ben niet naargeestig op zoek naar een vriend of wat dan ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, ik bedoel alleen te zeggen dat het niet onmogelijk is![]()
Jobhoppen is tegenwoordig ook de trend, voor eeuwig samenzijn komt ook steeds minder voor en daar moet je ook niet voor gaan/ naar op zoek gaan. Denk ik
dat was ik wel van plan hoor. Ik heb na die bloemen een bedankje gestuurd en de vraag om vrijdag iets af te sprekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, als je na 5 dates nog niets zeker weet dan heeft iemand recht van spreken. Ik vind 2 of 3 dates niet meer dan normaal, tenzij je direct tot over je oren verliefd raakt maar die kans is sowieso klein.
Hup, gewoon nog een keer daten die gast.
Dat zijn de leuke onderzoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/vrouw/25(...)uw-stout-in-bed.html
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
Als hun grootste seksfantasiequote:Lieve, passionele seks is wat ruim een derde wil
Ja mijn slijter heeft hem in bestelling staan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Boysco1!
Heb je al wat gehoord van de 77 Lager?
Je hebt vrouwen uit alle landen in je omgeving aan wie je het hebt gevraagd?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke onderzoeken
Van wat ik zo in mijn omgeving opvang, klopt dat wel aardig, ook.
Dat je iets wilt, betekent niet dat je het nooit hebt gehadquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Als hun grootste seksfantasieMisschien moeten ze eens aan een andere partner gaan denken als ze dat nog nooit hebben gehad.
Nee. Daarom zeg ik mijn omgeving en niet de wereld.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt vrouwen uit alle landen in je omgeving aan wie je het hebt gevraagd?
Echt waar? Het fust?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja mijn slijter heeft hem in bestelling staan.
Het zijn allemaal Samzzjes die single zijn en zich 's avonds in slaap huilen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je iets wilt, betekent niet dat je het nooit hebt gehad
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zijn allemaal Samzzjes die single zijn en zich 's avonds in slaap huilen?
Die dingen die ze daarin opnoemen vind ik nou niet echt stout. Seks in een auto, nou nou, poeh poeh, stout hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind in de auto helemaal niet leuk. Veel te krap en onhandig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dingen die ze daarin opnoemen vind ik nou niet echt stout. Seks in een auto, nou nou, poeh poeh, stout hoor.
Als de auto niet van jou is, is het zeker behoorlijk stout.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die dingen die ze daarin opnoemen vind ik nou niet echt stout. Seks in een auto, nou nou, poeh poeh, stout hoor.
Ja, dat ook. Maar om het nou stout te noemen. Ik denk dat er maar vrij weinig mensen zijn die dat nog nooit hebben gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind in de auto helemaal niet leuk. Veel te krap en onhandig.
Maar dan kun je het toch nooit weten of het klopt in jouw omgeving?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Daarom zeg ik mijn omgeving en niet de wereld.
ik begrijp wel wat ze met stout bedoelen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het goed is begin volgende weekquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Man man ik hou van je!
Wat is de E.T.A.?
Ik heb het wel eens in de auto van de baas gedaan, moet je heel erg oppassen met vlekkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als de auto niet van jou is, is het zeker behoorlijk stout.
Nou, leg eens uit danquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik begrijp wel wat ze met stout bedoelen...
Ik vind het ook niet stoutquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar om het nou stout te noemen. Ik denk dat er maar vrij weinig mensen zijn die dat nog nooit hebben gedaan.
De dingen die ik hoor in mijn omgeving qua wat een vrouw wil, komen goed overeen met de resultaten van het onderzoek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan kun je het toch nooit weten of het klopt in jouw omgeving?
Vrijdag is je kansquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik wil ook wel weer een keer passionele seks.
Maar 2 procent in voor partnerruil. Dan kom je pas echt in de buurt van stout.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ja hoi.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar om het nou stout te noemen. Ik denk dat er maar vrij weinig mensen zijn die dat nog nooit hebben gedaan.
Allemaal respondenten van de Libelle en de Vivaquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik dus veel te ruim. 'we hebben het op de keukentafel gedaan', nou meid, wow, stout hoor...quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
alles wat niet in bed of op de bank gebeurt en/of met hulpmiddelen/extra personen.
Nou, van de Viva toch wel wat meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allemaal respondenten van de Libelle en de VivaWat verwacht je?
om passionele seks te hebben, moet er wel passie/aantrekkingskracht zijn en dat was er dus vooralsnog niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrijdag is je kans
[..]
Maar 2 procent in voor partnerruil. Dan kom je pas echt in de buurt van stout.
Maar goed, zal wel aan de website liggen
Ik heb het doorgelezen maar ik zie weinig spannends?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
Gaaf man! Moet ik wel dan dus snel langskomen bij je. Wat gaat 1 biertje ervan kosten?quote:
dat vind ik ook, maar dat maakte ik uit dat stuk op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik dus veel te ruim. 'we hebben het op de keukentafel gedaan', nou meid, wow, stout hoor...
Heb eigenlijk geen idee wat die fust kost.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaaf man! Moet ik wel dan dus snel langskomen bij je. Wat gaat 1 biertje ervan kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |