Staat allemaal uitgelegd in dat topic, en dat we hier posten, ach voorlopig heb ik me nog onder controle en kan ik het hier wel aan.quote:
als ik dr tieten foto zou zien zou ik kunnen beoordelen of ik in dr broekje zou willen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Is dit het wie wil er graag in PB-tje's broekje topic?
Als het afhankelijk is van d'r tieten, mag je achteraan sluiten...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef Lon3 het volgende:
[..]
als ik dr tieten foto zou zien zou ik kunnen beoordelen of ik in dr broekje zou willen...
Maar wie staat er dan vooraan? Of bepaalt PB dat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het afhankelijk is van d'r tieten, mag je achteraan sluiten...
Ik heb voorang omdat ik niet graag wacht en dr dan aan de haren mee zou slepen. Als ik dan klaar ben mogen jullie wel... Dan zal ze ook al wat getemder zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het afhankelijk is van d'r tieten, mag je achteraan sluiten...
Is ze kleermaakster?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:16 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik heb voorang omdat ik niet graag wacht en dr dan aan de garen mee zou slepen. Als ik dan klaar ben mogen jullie wel... Dan zal ze ook al wat geremder zijn![]()
Verlos ons allemaal uit zijn lijden alsjeblieft!quote:
Haha doe dat in je eigen topicquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:25 schreef Black_Ninja het volgende:
even voor alle 40 dagers, we zijn de eerste deelnemer verloren!![]()
nee ik ben het niet
Al gedaan, maar er zitten er hier zoveel die het daar volgenquote:
*lone pakt zijn man boobs vast...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:28 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Juist! zit ons topic niet zo te vervuilen
**Even lekker met mn borsten spelen**
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:28 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Juist! zit ons topic niet zo te vervuilen
**Even lekker met mn borsten spelen**
En na deze comment hou ik het nog wel 4 maanden volquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:30 schreef Lon3 het volgende:
[..]
*lone pakt zijn man boobs vast...
Haha dat kan ik ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |