Zoek en gij zult vindenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef Lon3 het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat die hier ergens staan
Zal ik doenquote:
In verhaaltjes heb ik geen condoom nodig... laat me dan maar gewoon een keer het heerlijke gevoel krijgen... in plaats van zown rubbere plak luchtquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef Jurgen1990 het volgende:
PB leuk verhaal, alleen geen condoom?foei foei
plak lucht?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef PB-tje het volgende:
[..]
In verhaaltjes heb ik geen condoom nodig... laat me dan maar gewoon een keer het heerlijke gevoel krijgen... in plaats van zown rubbere plak lucht
Verlos 'm uit zijn lijden andersquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:45 schreef PB-tje het volgende:
Vraag me af hoe het staat met de zoektocht van Lon3
Nee, want het gros van de mensen die indit topic posten, zitten net in het begin van hun 40 dagen zonder seks o.i.d.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Is dit het wie wil er graag in PB-tje's broekje topic?
Soort van zelfkastijding dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, want het gros van de mensen die indit topic posten, zitten net in het begin van hun 40 dagen zonder seks o.i.d.
Meer een poging om al het zinloze gebagger te concentreren in 1 topicquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Is dit het wie wil er graag in PB-tje's broekje topic?
Ben ik benieuwd wat de overige o.i.d.'s zijn danquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, want het gros van de mensen die indit topic posten, zitten net in het begin van hun 40 dagen zonder seks o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |