Ik zal de eerste zijn die dat toegeeftquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:34 schreef tja77 het volgende:
Zonder PB-tje te kort te doen, in een hokje te stoppen, of te beledigen, denk ik dat ze beter is in seks, dan in relaties.
Dat wil niet zeggen dat ze geen relatie moet hebben....
Daarvoor heb ik in ieder geval te weinig kennis van PB'tjes relaties, zo ook van haar sexpartijen, maar op basis van FOK sluit ik me bij je aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:34 schreef tja77 het volgende:
Zonder PB-tje te kort te doen, in een hokje te stoppen, of te beledigen, denk ik dat ze beter is in seks, dan in relaties.
Uhu ik snap het, die vrouwen ook altijd hé. Op de één of andere manier zien ze het niet of willen ze het niet zien..quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hij zat iets lager, weet je hoe lastig dat is, zo'n bord dat rond bengelt als je aan het rijden bent of aanschuift aan tafel...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:37 schreef colty het volgende:
[..]
Uhu ik snap het, die vrouwen ook altijd hé. Op de één of andere manier zien ze het niet of willen ze het niet zien..
Zoals ik al zaker zei, het feit dat je het toegeeft, en niet ontkent is al heel wat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:36 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik zal de eerste zijn die dat toegeeft
Of ben je misschien niet duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:37 schreef colty het volgende:
[..]
Uhu ik snap het, die vrouwen ook altijd hé. Op de één of andere manier zien ze het niet of willen ze het niet zien..
Oh wat dat betreft ben ik absoluut duideljik. Ik heb daar ook geen last van, Black Ninja wel zoals je kon lezenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of ben je misschien niet duidelijk genoeg?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:34 schreef tja77 het volgende:
Ik ook van jouquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Black_Ninja is de Socios van SEX. Wat een mongool zeg.
Dit topic is gewoon goed kerel, en als iemand dat niet vind, dan opent hij/zij het toch lekker nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik ook van joumaar als je even verder kijkt dan je neus langs is zal je zien dat ik dit topic moest openen omdat er anders niks over bleef van het 40 dagen topic. Ik geef wel toe dat dit topic vrij kansloos aan het worden is nu PB zelf niet meer reageert maar daar kan ik verder niks aan doen. Maar ik moest iets doen om mijn eigen topic te redden...
En waarom zegt iedereen dat ik bagger topics open? Ik open amper topics
Kijk jij snapt hem. We hebben nou al 4 topics vervuild ofzo, dan maar alles centreren in 1 groot bagger topic. Hebben we dat maar weer gehad. Zullen de mods vast ook op prijs stellenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:46 schreef colty het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon goed kerel, en als iemand dat niet vind, dan opent hij/zij het toch lekker niet! We hebben bewezen in meerdere topics op het randje van de SC te zitten dus dit zorgt ervoor dat we de andere topics niet vervuilen. Mooi toch, een eigen topic voor PB'tje? We wachten immers nog op het vervolg van het verhaal nietwaar?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Kijk jij snapt hem. We hebben nou al 4 topics vervuild ofzo, dan maar alles centreren in 1 groot bagger topic. Hebben we dat maar weer gehad. Zullen de mods vast ook op prijs stellen
Daar hebben we jou toch voor?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:18 schreef PB-tje het volgende:
Hahahaha ga hem nou niet lekker lopen maken
Ik ga ze nog eens opzoeken..quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Owja, shit vergeten...
Lon3, ze zijn heerlijk om mee te spelen
Tijd voor een playdate dan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Owja, shit vergeten...
Lon3, ze zijn heerlijk om mee te spelen
Hangt allemaal niet zo hoor volgens mij. Maar om in jouw termen te blijven kunnen we beter van koffiefilters spreken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |