Nog nooit een lul gehad die een ons weegtquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:00 schreef colty het volgende:
Nee want dat ging over 40dagen/nachten geen seks. Nu kan er gelult worden tot je een ons weegt, maar je blijft gewoon OT, dat is het mooie.
Not this againquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:00 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Nog nooit een lul gehad die een ons weegt
Mooie, jonge vrouw met kantoorbaan tot 17:00. Heeft echter nog een afspraak staan om 18:00 met een adviseur. Glazen kantoor enzo, je kent het wel. Hmm, best leuk die adviseur..?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:58 schreef PB-tje het volgende:
ok kom maar op met het voorstel voor een geil verhaaltje... scenario en ik doe de rest...
gatverdamme man dat zeg je toch nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:02 schreef colty het volgende:
[..]
Mooie, jonge vrouw met kantoorbaan tot 17:00. Heeft echter nog een afspraak staan om 18:00 met een adviseur. Glazen kantoor enzo, je kent het wel. Hmm, best leuk die adviseur..?
Succes!
If you only knew...quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
gatverdamme man dat zeg je toch niet
100 gram puur plezier te weinig of te veel? In chocolade is het een calorie bom... In sperma een proteïne shakequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:00 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak ik zoveel onzin topics dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:01 schreef Tamashii het volgende:
Dit is gewoon een onzin topic. Het zoveelste van TS.
hallo doe eens normaal bahquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:06 schreef PB-tje het volgende:
Ik heb alles voorbereid, mn boekje volgeschreven en met spanning wacht ik op mijn adviseur.
Vanavond heb ik dan eindelijk het gesprek over mijn startende bedrijfje... hopen op goedkeuring van de adviseur!
Om klokslag 6 uur klopt de adviseur aan bij mijn kantoor, gekleed in een strak pak en zijn akte tas zie ik hem voor de glazen deur staan, mijn hart bonst in mn keel...niet van stress maar opwinding...jezus wat ziet hij er goed uit!
ik doe de deur voor hem open met een grote glimlach en begroet hem, hij heeft een speelse lach en een twinkeling in zijn ogen... oef...dit gaat zwaar worden zeg ik tegen mezelf..
we nemen plaats in mijn kantoor, hij komt naast me zitten, legt zijn spullen neer..ik kan niks anders dan naar hem staren..hij kijkt me aan en ik moet een glimlach onderdrukken..
Hij begint te praten, zijn handen glijden over de tafel naar zijn notitieblok... ik bekijk zijn grote ruwe handen...ik voel dat ik het warm begin te krijgen... het gesprek begint.... hij praat... ik zie zijn lippen bewegen... waarom kan ik niet verstaan wat hij zegt?
Stiekem fantaseer ik hoe ik op zijn schoot kruip, mijn armen om hem heen sla, zijn ruwe handen om mijn warme lijf...
huh? wat zei je? euhm... ja nee natuurlijk heb ik daar over nagedacht... zie ik er zo dom uit?
Hij lacht naar me, onweerstaanbaar...god wat heeft hij een aantrekkingskracht!
Na een uur zijn we klaar, plannen zijn positief bevonden en hij maakt een vervol afspraak... hij wil zijn pen pakken... kijkt me aan, schuift mn stoel schuin naar hem toe en zegt... kom eens hier...
of we allebei hetzelfde bedoelde is niet zeker...maar ik buig naar voren en we zoenen elkaar...teder en dan heftig..zijn mond voelt zacht en warm, tijn tong bespeelt de mijne, ik voel hoe mijn slipje natter begint te worden...wow... hij trekt me uit mijn stoel, op zijn schoot...mijn voeten raken de grond niet meer en ik waan me in de 7e hemel... wat voelen zijn handen toch fijn op mijn lichaam...
zonder schaamte knoopt hij mijn colbert los... trekt mijn topje naar beneden...neemt mijn borsten in zijn handen, schuift mijn bh opzij en crikelt met zijn zachte tong over mijn hard geworden tepels... fuck! wat lekker... ik wordt steeds warmer en heter... hij hoort mij goedkeurend kreunen... pakt me onder mijn armen vast en tilt me op het bureau...
hij gaat voor me staan en knoopt zijn broek los, ik heb geen andere keuze dan hem te volgen...dit doe ik meer dan gewillig! zijn harde heerlijke lul komt tevoorschijn...gulzig sluit ik mijn lippen om zijn eikel en neem hem helemaal in mijn mondje....goedkeurend kijk ik hem aan terwijl er tranen in mijn ogen verschijnen... hij wordt woest en trekt me bij mijn haren overeind...
omdraaien! op een lage dwingende stem weet hij me op mjin benen te laten trillen.. ik ga voor hem staan, ik moet me uitkleden van hem...langzaam trek ik mijn kleding uit... hij pakt me bij mijn heupen vast en met 1 simpele hand beweging zorgt hij dat ik krom sta... zonder pardon komt hij helemaal in me...diep en hard... ik schreeuw het uit van genot...hij pakt me bij mijn borsten vast en begint hard in me te stoten, de tafel schudt mee onder ons geweld... ik wordt gek van verlangen... ik wil dat hij mn hele poesje gulzig volspuit.... ineens stopt hij... en gaat zitten op de stoel... ik moet op hem komen zitten... met mn rugje naar hem toe... ik laat me op zijn harde dikke paal zakken en laat mn rug krommen van genot, ritmisch bewegen we samen naar een hoogtepunt... zijn handen diep in mijn huid... fuck doe het!
Ik voel hoe hij mn natte kutje helemaal volspuit... wat een heerlijk gevoel is dit... dankbaar en voldaan ga ik voor hem staan... hij pakt me vast, zoent me... doet zijn kleding goed....bedankt me voor het gesprek en loopt richting de voordeur... ontdaan ren ik achter hem aan.... hij draait zich om... kust me op mijn voorhoofd en zegt: bereid je maar goed voor op volgende week...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:06 schreef PB-tje het volgende:
Kijk het topic komt op gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domo Arigato!
Een lul van een ons is dan ook wel heel weinig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:00 schreef PB-tje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Sjeuzes, nu weet ik gelijk weer waarom ik nooit verder kom dan 1+1..quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een lul van een ons is dan ook wel heel weinig.
Er vanuit gaande dat een lul, dezelfde dichtheid heeft als water (wat aanneemlijk is)
De gemiddelde penisomtrek is 11,4 cm. Dat geeft een dikte van 3,6 cm.
Dus 100 gram / ((18mmx18mm) x3,14159265) zou een lengte van nog geen 10cm. al een lul van een ons opleveren.
Wahahahahaah fantastisch!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een lul van een ons is dan ook wel heel weinig.
Er vanuit gaande dat een lul, dezelfde dichtheid heeft als water (wat aanneemlijk is)
De gemiddelde penisomtrek is 11,4 cm. Dat geeft een dikte van 3,6 cm.
Dus 100 gram / ((18mmx18mm) x3,14159265) zou een lengte van nog geen 10cm. al een lul van een ons opleveren.
Waarom opnieuw het wiel uitvinden? en jij houdt mijn dagboek wel heel goed bijquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:22 schreef tja77 het volgende:
PB-tje, je zei dat je zin had om wat te schrijven, maar waarom copy paste je dan iets uit je sexdagboek?
Omdat ik dat wiel al kende?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:23 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Waarom opnieuw het wiel uitvinden? en jij houdt mijn dagboek wel heel goed bij
Ik vond het al verdacht dat hij in zijn akte tas een mes had zitten...quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:23 schreef Lon3 het volgende:
Pb-tje leuk verhaal maar een adviseur heeft geen ruwe handen tenzij hij in zijn vrije tijd een psychopatische seks moordenaar is en zijn slachtoffers bij een 2de afspraak weglokt van de vertrouwde omgeving om haar vervolgens daar te verkrachten en te vermoorden. En doordat hij vervolgens het lijk moet begraven krijgt hij de ruwe handen door het scheppen.
Dus ik zou uitkijken bij de vervolg afspraak
Nee, ben nog niemand tegen gekomen met een bord om zijn nek 'leuke vriend' kheb wel een aantal leuke kerels leren kennen, maar die geven weer 6000 verschillende signalen afquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Heb je nou inmiddels al een leuke vriend gevonden? Of ben je nog steeds op zoek naar de illustere superman?
Tja dat bord bengelde er een tijdje maar als niemand daar naar kijkt haal ik hem weer weg natuurlijk. Zat namelijk behoorlijk in de weg...quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:27 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik vond het al verdacht dat hij in zijn akte tas een mes had zitten...
[..]
Nee, ben nog niemand tegen gekomen met een bord om zijn nek 'leuke vriend' kheb wel een aantal leuke kerels leren kennen, maar die geven weer 6000 verschillende signalen af
Typisch geval van een bord voor je kopquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja dat bord bengelde er een tijdje maar als niemand daar naar kijkt haal ik hem weer weg natuurlijk. Zat namelijk behoorlijk in de weg...
Hij zat iets lager, weet je hoe lastig dat is, zo'n bord dat rond bengelt als je aan het rijden bent of aanschuift aan tafel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |