quote:
dat huis is op zich niet zo duur voor de ruimte..quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:03 schreef tuintegel het volgende:
Nou mooi vind ik het niet als in dat het mijn smaak is. Maar wel dat het netjes is gedaan , het ziet er heel ouderwets maar wel netjes uit .
Soms zie je ook heel lelijke huizen staan op funda , halve keukens, trappen vol met verfspetters waar nooit wat aan is gedaan. Maar ja die staan dan vaak ook niet zo hoog met de prijs , dus dan kan je dat zelf opknappen.
quote:
wat??quote:
hahaha mij moet je alles heel duidelijk uitleggenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat??
dat ding is echt spuuglelijk.. als jij dat nog niet doorhad door mijn reacties.. pfff.. dat worden geen lange relaties voor jou hoor
Hoe gaat het met je moeder, alles goed gegaan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef GotC het volgende:
TT, moet lukken denk, half 9 9 uur. Ik ga eerst effe langs mn ouders dan
hehehe..quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahaha mij moet je alles heel duidelijk uitleggen![]()
Voorts maak ik dat op andere vlakken natuurlijk weer helemaal goed
mja.. idd.. alles moet er uitquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:41 schreef Atreidez het volgende:
Goeiemiddag. Nog 1,5 voor mij Wheelee
Heb nog ff gecheckt, dat huis.. Best een ok buurt en veel ruimte voor dat geld tochOk, de onvermijdelijke sloopkosten, maar dan nog.
Maar nu is de vraag..... heb je interesse???quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. idd.. alles moet er uit
al is het betreden van de zolder via een vlizo trap in de badkamer ook niet echt vernuftig
mja.. in dat huis of...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar nu is de vraag..... heb je interesse???
Mja, wel ok. Erg broos bot bleek het te zijn, dus zowel in het bot als buiten het been zijn schroeven/platen gezet.. en weer vol in t gips (met alle risico's van dien) omdat het zo zwak bleekquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:25 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je moeder, alles goed gegaan?
Scherp...heel scherpquote:
Gelukkig maar...helaas zal al dat metaal er ook weer uit moeten op termijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja, wel ok. Erg broos bot bleek het te zijn, dus zowel in het bot als buiten het been zijn schroeven/platen gezet.. en weer vol in t gips (met alle risico's van dien) omdat het zo zwak bleekMja, vandaag weer naar huis als t goed is
Sorry ik schop geen vrouwen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:55 schreef nectarientje het volgende:
Kan iemand me even een schop onder mn hol geven? Niet te hard, gewoon een goede stimulans om even te gaan doen wat ik zou moeten doen.
Dat voldoet ook wel even denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sorry ik schop geen vrouwen.
Maar ik kan wel deze gebruiken:
Het is voor een heel goed doel, dus hup!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:55 schreef nectarientje het volgende:
Kan iemand me even een schop onder mn hol geven? Niet te hard, gewoon een goede stimulans om even te gaan doen wat ik zou moeten doen.
Mmm nog niks over gehoord. Het metaal dat niet in de botten zit zal er vast wel uit moeten..tsja, geen ideequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Scherp...heel scherp
[..]
Gelukkig maar...helaas zal al dat metaal er ook weer uit moeten op termijn?
quote:
Hahaha, dat album heb ik op vinylquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef Atreidez het volgende:
Zo, weer thuis van de dierenambu. Kort dienstje.. weinig te doen. Nog even bij Wheelee voor de deur me zwaailichten aan gedaan, maar ik zag m nergens zitten![]()
Vandaag tijdens lunch trouwens met wat mensen kwamen we op een stuk van van Kooten en de Bie. Die kenden de klisjeemannetjes nietMag toch hopen dat iedereen hier die wel kent, als hagenezen zijnde!
Heh, nee ik was bij mn vader eten, ben net pas thuis. Volgende keer beter, dan zet ik de koffie voor je klaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef Atreidez het volgende:
Zo, weer thuis van de dierenambu. Kort dienstje.. weinig te doen. Nog even bij Wheelee voor de deur me zwaailichten aan gedaan, maar ik zag m nergens zitten![]()
Vandaag tijdens lunch trouwens met wat mensen kwamen we op een stuk van van Kooten en de Bie. Die kenden de klisjeemannetjes nietMag toch hopen dat iedereen hier die wel kent, als hagenezen zijnde!
Niet te veel illusies krijgen hoor... Hij staat hier ook bijna elke week voor de deur, maar langskomen ho maar...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heh, nee ik was bij mn vader eten, ben net pas thuis. Volgende keer beter, dan zet ik de koffie voor je klaar
In de zes jaar dat ik hier woon, nul keer om precies te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Niet te veel illusies krijgen hoor... Hij staat hier ook bijna elke week voor de deur, maar langskomen ho maar...
Moet ik perse werken of is het voldoende als ik niet thuis ben?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef Atreidez het volgende:
0 keer tijdens mijn dienst ja, ik ben altijd erg toegewijd aan de taak die ik op dat moment uitvoerVolgende week heb ik zeeen van tijd Miss, kunnen we ergens sochtends wel een bakkie doen. Welke dagen werkt Air allemaal?
Ach, effect is t zelfde tochquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
Moet ik perse werken of is het voldoende als ik niet thuis ben?
Fysioquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:22 schreef WheeleE het volgende:
Mohhh
Miss: tijd voor een warme douche/goeie massage/fysiotherapeut?
Leuk, zuipen op kosten van een anderquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
vanmiddag/vanavond naar een bruiloft!
Necta.. je collega trouwt vandaag
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Moggguh, laatste dagje want morgen vrij
Je bent elke dag welkom. Met of zonder Airquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:54 schreef Atreidez het volgende:
0 keer tijdens mijn dienst ja, ik ben altijd erg toegewijd aan de taak die ik op dat moment uitvoerVolgende week heb ik zeeen van tijd Miss, kunnen we ergens sochtends wel een bakkie doen. Welke dagen werkt Air allemaal?
Nooit meer bowlenquote:
get a life!quote:
Dit ís mijn levenquote:
Is wel een optiequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:50 schreef Atreidez het volgende:
MoggeIk ook R_b, terrasje pakken in Kijkduin?
[..]
quote:
Hier ziet het er goed uit, zo lekker even naar buiten ipv tafeltennis... heb een klein beetje hoofdpijn dus wat zuurstof zal me goed doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:51 schreef WheeleE het volgende:
Is het in Den Haag ook zo vochtig? Het miezert hier in Utrecht al sinds vanmorgen.
Ja, misschien kunnen ze eindelijk weer een keer winnen... ze weten zo onderhand al niet meer hoe dat voeltquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanavond Ado in de Playoffs tegen RodaLeuke wedstrijd!
Ik ben benieuwd... mijn steun hebben ze in ieder geval.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, misschien kunnen ze eindelijk weer een keer winnen... ze weten zo onderhand al niet meer hoe dat voelt
Vaak wel jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:40 schreef GotC het volgende:
Thuis
En net m'n loonstrookje binnengekregenMorgen denk ik dan loon
Ik ga er zomaar vanuit dat ons loon morgen ook gestort wordtquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:05 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Wij sturen de loonstroken meestal na het overmaken .
Oh en mijn eethoekstoelen zijn
Dan drink ik wel waterquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:14 schreef tuintegel het volgende:
Geweldig en ik weet niet of het morgen lukt , echt niet .
Johquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
vanmiddag/vanavond naar een bruiloft!
Necta.. je collega trouwt vandaag
oh joepie! welk een eer voor het plebs.. Ik zou huilen denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:46 schreef Zomerjurkje het volgende:
Bonussysteem bij BZK;
uitgenodigd worden voor de 'lenteborrel'. (een geselecteerd gezelschap aan 'voetvolk' mag zich tijdens een borrel begeven tussen de bewindslieden, SG en DG's)
Ik twijfel nog tussen heel hard lachen of in huilen uitbarsten
Dit dus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh joepie! welk een eer voor het plebs.. Ik zou huilen denk ik
Je moet toch ook juist ruimte over houden in je koffer voor alle shopacties die je gaat doen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Koffer inpakken sucks. Mijn motto voor deze vakantie 'less is more' en als ik kleren nodig heb koop ik die daar wel
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)g-bus-vs-vrachtwagendie schade
Engelse vrachtwagen? Chauffeur verwachte het verkeer van de andere kant?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)g-bus-vs-vrachtwagendie schade
Uiteraard, maar moet die eerste dagen toch wel iets aan. En btje irritante weersvoorspelling, echt zo nutteloos weer wat alle kanten op kan dus veeeel laagjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je moet toch ook juist ruimte over houden in je koffer voor alle shopacties die je gaat doen?
Moggggguhhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:02 schreef Atreidez het volgende:
MoggeJill, veel plezier! die zit nu natuurlijk doodsangsten uit te staan
Wordt niet fietsen.. Zie net me binnenband door me buitenband heenkomen, dus dat wordt eerst nieuwe banden halen zo
Ik kom ook pas net uit bed hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:09 schreef Atreidez het volgende:
Hier is het al 20 graden hoorMaar ik ga zo eerst ff lunchen en bij de fietswinkel langs..
Haha ik vind het nog steeds wel luxeproducten om te hebben hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:41 schreef Atreidez het volgende:
Dat is tegenwoordig toch een eerste levensbehoefte?
Volgens mij 8 euro en dan nog als je na (volgens mij) 9 uur naar binnen wil. Daarvoor is het gratisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:44 schreef FireFoz het volgende:
weet een van jullie hagenezen (of iemand anders) zo wat de entree bij crazy pianos tegenwoordig is? hun site is niet echt duidelijk daar over
Eva de Roovere speeltquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:51 schreef Atreidez het volgende:
Een tientje volgens mij, mits geen speciale gast aanwezig. En wat is er in het paard te doen vanavond?
quote:
Leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef tuintegel het volgende:
Ze zijn met flinke controle bezig op de Lozerlaan , om de zoveel meter een auto en drie rondrijdende motoragenten.
Ach..kan er iemand op jouw wifi komen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)p_nu_nog_lekker.html
Holy fuck,das zeker geen kleine lek
Mooi, komen we zo langsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef tuintegel het volgende:
Ze zijn met flinke controle bezig op de Lozerlaan , om de zoveel meter een auto en drie rondrijdende motoragenten.
Je hebt zeker niet die link gevolgd en gelezenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach..kan er iemand op jouw wifi komen?
engeltje op je autoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef Atreidez het volgende:
Verscheidene auto's in de straat en om de hoek enzo met ingeslagen ramen.. Denk dat onze buurt aan de beurt was vannacht. Mijn auto is niet getarget, maar hij staat wel tussen 2 slachtoffers in
Hoe dan ook kut. Geeft geen lekker gevoelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef Atreidez het volgende:
Verscheidene auto's in de straat en om de hoek enzo met ingeslagen ramen.. Denk dat onze buurt aan de beurt was vannacht. Mijn auto is niet getarget, maar hij staat wel tussen 2 slachtoffers in
keineig!quote:
Vroeger, toen ik nog aan de Regentesselaan woonde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:51 schreef Atreidez het volgende:
De engeltjes komen ons vandaag halen las ik
Maar verstandig je frontje eruit halen en onder je stoel leggen.. en voor de rest ligt er niets in het zicht, behalve een stroomkabeltje voor de foon. Bij die andere 2 lagen er allerlei spullen door de auto heen te zwerven.
Je vergeet Yur z'n vakantiegeld nog.quote:
Dat is voor volgend weekend?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:12 schreef GotC het volgende:
Die komt nog![]()
Ik kreeg gisteren rond 17:00 m'n salaris..op de valreep
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:09 schreef AirwiN het volgende:
Vroeger, toen ik nog aan de Regentesselaan woonde.
... en we Gran Turismo en Tony Hawk speelden via de beamer.quote:
Toen nog wel!quote:
Ik ben nu onschuldiger dan toen, vrees ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:20 schreef WheeleE het volgende:
Vroegah...toen waren we allemaal no gjong en onschuldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
kadoootjes!quote:
Geen van beiden, maar het komt het dichtst in de buurt van een bruto salaris. En dan gaat daar de belasting nog van af, hoogste tarief, en hou je dus minder over dan één netto salaris.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:36 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. vakantie geld.. is dat 1 netto salaris of 1 bruto salaris?
hoe zit dat nou ook al weer??
ahh dus je krijgt ongeveer de helft van een bruto salaris?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen van beiden, maar het komt het dichtst in de buurt van een bruto salaris. En dan gaat daar de belasting nog van af, hoogste tarief, en hou je dus minder over dan één netto salaris.
Oh ja!quote:
Nog even en dan is 'ie net zo oud als 'ie er uitziet.quote:
Inmiddels wel gelezenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet die link gevolgd en gelezendeze lek gaat niet over de apphack via wifi
Je hebt de sleutel. Over 45 minuten zijn we weg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef nectarientje het volgende:
't is echt heerlijk buiten! Ik zou bijna een wasje willen doen om het lekker buiten te kunnen hangen
mm bijna verleidelijk..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:14 schreef AirwiN het volgende:
Je hebt de sleutel. Over 45 minuten zijn we weg.
Er ligt ook nog crisped rice witte chocolade.quote:
Daar dacht ik ook net aan jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:18 schreef AirwiN het volgende:
Er ligt ook nog crisped rice witte chocolade.
Al moet ik bekennen dat het geen volledige reep meer is.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:20 schreef AirwiN het volgende:
Al moet ik bekennen dat het geen volledige reep meer is.
Ohhh wachtquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:48 schreef WheeleE het volgende:
We (ver)gaan in ieder geval met mooi weer![]()
Fijn jullie allemaal gekend te hebben
* WheeleE gaat er goed voor zitten (har har har)
[spongebobmodus]
ben er klaar voor! ben er klaar voor! ben er klaar voor! ben er klaar voor! ben er klaar voor!
[/spongebobmodus
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:00 schreef GotC het volgende:
Denk idd dat het einde vd wereld in de file staat, of kapot is..
Denk het laatste, en wellicht heb je hem ooit weer nodig dus zo een ramp is dat toch niet ? of kan je hem nu nergens kopen op dit tijdstip?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:49 schreef Hoogheid het volgende:
Is er iemand hier die deze week met het OV heeft gereisd in Den Haag? Sinds de 19e kan je alleen met een OV-kutkaart reizen, en vanavond willen we met een paar vrienden uit gaan en met de trein naar de stad. Nou hebben een aantal wel een OV-kaart, maar hoe zit dat voor de anderen? Kan je nog een kaartje kopen bij de trambestuurder, kan je toch nog je strippenkaart gebruiken of moet je nu echt per sé zo'n kut chipkaart kopen van 5-10 euro terwijl we hem maar één keer gaan gebruiken?
http://www.htm.net/Documenten/Folder_OV-c_19_mei.pdfquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:49 schreef Hoogheid het volgende:
Is er iemand hier die deze week met het OV heeft gereisd in Den Haag? Sinds de 19e kan je alleen met een OV-kutkaart reizen, en vanavond willen we met een paar vrienden uit gaan en met de trein naar de stad. Nou hebben een aantal wel een OV-kaart, maar hoe zit dat voor de anderen? Kan je nog een kaartje kopen bij de trambestuurder, kan je toch nog je strippenkaart gebruiken of moet je nu echt per sé zo'n kut chipkaart kopen van 5-10 euro terwijl we hem maar één keer gaan gebruiken?
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Hoogheid het volgende:
We gaan alleen heen dus dat scheeltZo te lezen zijn er ook nog kaartjes te koop dus, mooi
Een OV-kaart van 5-10 euro lijkt me een beetje zonde, als je er maar 2 van gebruikt. En meestal gaan we met de auto maar vandaag wilde niemand rijden
Pyjamadagquote:Op zondag 22 mei 2011 11:00 schreef Atreidez het volgende:
De sporen van regen waren me al duidelijk toen ik me ogen opende en naar buiten keek.. Bankhangdag
watje.... een sprinkhaanquote:Op zondag 22 mei 2011 11:37 schreef tuintegel het volgende:
Gisteren heerlijk gegeten bij de Haagsche Beek , stap ik in de auto : M, is dat nu een sprinkhaan en zit hij aan de binnenkant van de auto ? M: Ja. Waarop ik natuurlijk een spurt de auto weer uit nam
quote:Op zondag 22 mei 2011 11:37 schreef tuintegel het volgende:
Gisteren heerlijk gegeten bij de Haagsche Beek , stap ik in de auto : M, is dat nu een sprinkhaan en zit hij aan de binnenkant van de auto ? M: Ja. Waarop ik natuurlijk een spurt de auto weer uit nam
Snelheid en een kneus zijn?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:45 schreef tuintegel het volgende:
wat een vreemd ongeluk , of kun je zo je auto om een paal vouwen bij een eenzijdig ongeluk?
Ik hoop me je meequote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef tuintegel het volgende:
Mwah ik mag niet hopen dat mij dat ooit gebeurt. Ik ga liever nog niet dood
.
Perfecte seizoensfinale toch? Ik vond m briljantquote:Op zondag 22 mei 2011 13:45 schreef GotC het volgende:
Aaargh @ vorige aflevering van Big Bang Theory![]()
![]()
Hoe kunnen ze nou daar stoppen!
Turkse bruiloft. Of Marokkaanse, daar wil ik van afwezen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef WheeleE het volgende:
Wat is er toch telkens met al die leipo's die in colonne luid toeterend door de straat rijden? De ene keer lijkt het een bruiloft, de andere keel voetbalmafketels...
Nah. Stom.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Turkse bruiloft. Of Marokkaanse, daar wil ik van afwezen.
luchtbuks lenen?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nah. Stom..
Straks lopen ze die wacko tegen het lijf die er niet van houdt dat er tegen m getoeterd wordt. En krijgen ze een wielsleutel door de ruit...
/edit: 4e rondje al. Gozers wapperen met shirtjes uit het raam. Gelukkig stoppen de andere automobilisten wel. Voorrang? Wasda?
Nee, ik feliciteerd die wauskadettenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef tuintegel het volgende:
haha ik hoop dat je mij niet feliciteerd , ik heb echt de pest aan voetbal. Stomme bierdrinkende voetballers .
Ze zijn niet goed daar, ik ben er wel geweest, ... heel vlug weer weg ook . Zal me niets verbazen dat ze stomlazarus achter het stuur kruipen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, ik feliciteerd die wauskadetten. Volgens mij zijn ze hun overwinnigsfeestje aan het vieren, ze zijn al een kwartier niet meer langsgekomen.
Vandaag maar een beetje op tijd naar bed, dit weekend was het weer hopeloos met de energie.
Ik kijk teveel scifi-tv denk ik. Blijf maar hopen op replacable bodyparts![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:12 schreef nectarientje het volgende:
Hoi. Er is afgelopen weekend bij me ingebroken terwijl ik thuis was. Ben werkelijk woest geworden, achter 'm aangerend en hij was sneller weg dan ik dacht. Ben nu heel erg boos nog want het is mijn huis, MIJN huis.. Deur is ingetrapt, kan nog wel op slot maar niet heel handig dus vandaag komt de slotenmaker en ga ik verzekeringsshit regelen aangezien ik afgelopen weekend zo snel mogelijk wegwegweg wilde. Gisteravond isnegerientje
vanuit Eindhoven naar DH gekomen omdat ik toch niet alleen naar binnen durfde en durfde te slapen. Moet zeggen dat ik het nu ook nog niet uitermate ontspannend vind om thuis te zijn maar dat zal slijten..
bleegh..
Wowquote:Op maandag 23 mei 2011 08:12 schreef nectarientje het volgende:
Hoi. Er is afgelopen weekend bij me ingebroken terwijl ik thuis was. Ben werkelijk woest geworden, achter 'm aangerend en hij was sneller weg dan ik dacht. Ben nu heel erg boos nog want het is mijn huis, MIJN huis.. Deur is ingetrapt, kan nog wel op slot maar niet heel handig dus vandaag komt de slotenmaker en ga ik verzekeringsshit regelen aangezien ik afgelopen weekend zo snel mogelijk wegwegweg wilde. Gisteravond isnegerientje
vanuit Eindhoven naar DH gekomen omdat ik toch niet alleen naar binnen durfde en durfde te slapen. Moet zeggen dat ik het nu ook nog niet uitermate ontspannend vind om thuis te zijn maar dat zal slijten..
bleegh..
Dat moet wel want voor mn tv hoef je het niet te doenquote:Op maandag 23 mei 2011 09:29 schreef Atreidez het volgende:
WowDat is echt balen.. Gelukkig niks ergs gebeurt
Waren ze uit op je verzameling theepotten zeker.
wow necta! heftig!quote:Op maandag 23 mei 2011 09:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat moet wel want voor mn tv hoef je het niet te doen
Dit dus...WTF... deur ingetrapt terwijl je thuis was?? Die gast heeft wel lef gehad... voor hetzelfde geldt komt hij de verkeerde tegen.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wow necta! heftig!
schrok je je niet het apelazerus??
zomaar je deur ingeschopt!?!?!
bizar! was het overdag of 's nachts??
huh aangebeld??quote:Op maandag 23 mei 2011 09:59 schreef nectarientje het volgende:
Hij heeft eerst een keer of 7 aangebeld en daarna ingetrapt. Zaterdagmiddag kwart over 4.. Ik was zaterdag en gisteren vooral boos, ben sinds gisteravond ook wel een beetje angstig maar dat gaat hoop ik beter als er een ander slot in de deur zit.
@ Ron, ik heb m gezien ja. Kijk vanuit mijn eettafel de gang in en daar stond hij ineens..
Ik doe nooit open als ik niemand verwacht.. En ik denk dat hij dan gewoon was weggerend. Hij vloog nu ook echt mn huis uit nadat ik erachteraan ging. Ben 'm al vloekend en tierend op stampedesnelheid achterna gegaan tot hij onder aan de trap was en ik bovenaan stond en bedacht dat ik beter kon blijven staan..quote:Op maandag 23 mei 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
huh aangebeld??wees blij dat je niet opengedaan hebt!
![]()
wie weet wat er dan gebeurd was!
en toen je em zag vloog je hem aan??
en wtf! zomaar op klaarlichtte dag! bizar!
je woont toch niet in zón slechte buurt!
Brr!!quote:Op maandag 23 mei 2011 10:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik doe nooit open als ik niemand verwacht.. En ik denk dat hij dan gewoon was weggerend. Hij vloog nu ook echt mn huis uit nadat ik erachteraan ging. Ben 'm al vloekend en tierend op stampedesnelheid achterna gegaan tot hij onder aan de trap was en ik bovenaan stond en bedacht dat ik beter kon blijven staan..
Het is niet zo'n slechte buurt maar het is wel een ideale portiekGeen mens die je ziet, hij ging er vanuit dat ik er niet was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:06 schreef Barreltje het volgende:
Brr!!
uiteindelijk heeft ie dus niks meegenomen??
nu 6 sloten op je deurEr komt straks een superfancy slot op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gaat niet nog een keer zo gebeuren.
Hij heeft niets meegenomen of hij moet overmatig geinteresseerd zijn in het oude papier op de trapHij heeft ook niets kunnen zien verder, ja, het washok met alle zooi van dien
Daarna kwam hij mij al tegen.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
woa! bizar hoor!quote:Op maandag 23 mei 2011 10:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Er komt straks een superfancy slot op!Dit gaat niet nog een keer zo gebeuren.
Hij heeft niets meegenomen of hij moet overmatig geinteresseerd zijn in het oude papier op de trapHij heeft ook niets kunnen zien verder, ja, het washok met alle zooi van dien
Daarna kwam hij mij al tegen.
Je zal je wel de tering geschrokken zijn,... moet ineens denken aan het gesprek waarin je idd aangaf nooit open te doen als je niemand verwacht... nu snap ik waarom. Zoquote:Op maandag 23 mei 2011 10:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik doe nooit open als ik niemand verwacht.. En ik denk dat hij dan gewoon was weggerend. Hij vloog nu ook echt mn huis uit nadat ik erachteraan ging. Ben 'm al vloekend en tierend op stampedesnelheid achterna gegaan tot hij onder aan de trap was en ik bovenaan stond en bedacht dat ik beter kon blijven staan..
Het is niet zo'n slechte buurt maar het is wel een ideale portiekGeen mens die je ziet, hij ging er vanuit dat ik er niet was..
Strak op tijd dan!quote:
Ja! Heel prettig moet ik zeggenquote:
Slopen is slechts één van de vele manieren waarop je het geluid kan aanpassen blijkbaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:32 schreef nectarientje het volgende:
Ja! Heel prettig moet ik zeggenWas even benauwd voor het geluid van de bel maar blijkbaar heb ik de bel gesloopt ipv het geluid veranderd
Ik ga me er straks nog wel eens in verdiepen. Vind het eigenlijk ook wel prima zonder belquote:Op maandag 23 mei 2011 14:34 schreef AirwiN het volgende:
Slopen is slechts één van de vele manieren waarop je het geluid kan aanpassen blijkbaar.
Dan haal ik het wel op bij de buren of het postkantoor.. Voor nu is het wel even prima.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:40 schreef Atreidez het volgende:
Tot je een pakketje verwachtJe kan altijd nog een bel nemen met een blaffende hond als geluid, misschien helpt t
Ik denk niet dat die heel lekker combineert met de katten en bovendien ben ik niet thuis om m uit te latenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:45 schreef tuintegel het volgende:
Je mag ook mijn lobbes een poosje lenen hoor !
Maar sterkte necta!
Hij zal waarschijnlijk 1 keer erachter aanrennen en als ze hem een tik geven durft ie niks meerquote:Op maandag 23 mei 2011 16:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die heel lekker combineert met de katten en bovendien ben ik niet thuis om m uit te latenHoe goed is hij op de kattenbak?
Dan leert hij dat rennen snel genoeg af maar gaan we toch een probleem krijgen met dat uitlaten..quote:Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef tuintegel het volgende:
Hij zal waarschijnlijk 1 keer erachter aanrennen en als ze hem een tik geven durft ie niks meer. Hij is helaas te groot voor een kattenbak ..
Uitlaten is inderdaad 1 van de vervelende dingenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan leert hij dat rennen snel genoeg af maar gaan we toch een probleem krijgen met dat uitlaten..
Ik voel me nu met nieuw slot overigens al wel heel wat prettiger! So this too shall pass
Kom je nog op de koffie deze week?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:19 schreef Atreidez het volgende:
Zo goeiemiddag. Even 3 uurtjes gefietst, 66km via Noordwijk, Leiden, Zmeer en weer terug. Lekker weer, maar hoop wind. Ik heb m lekker eerst vol in me rug genomen, want hij kon ergens vandaag gaan draaien
Klinkt idd heel erg goed op de laatste regel na. Ook vrij typisch dat hij tijdens de eerste (??) ontmoeting met jullie al aangaf de vorige bewoners te hebben weggewerkt, lijkt me een gezellige manquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmmmm huisje wezen kijken in Loosduinen. Op zich leuk huisje (ik heb vorige week bij het verkeerde huis staan gluren), wel kleiner dan we nu hebben maar dat kan ook niet anders maar wel betere buurt, kindvriendelijk, groen, tegenover Ockenburg, familie in de buurt.... Alleen toen belde ik aan bij de onderbuurman
een kinder- en geluidhater die de vorige bewoners er (naar zijn zeggen) binnen een half jaar uitkreeg
nu ga ik graag de strijd aan maar om op zo'n manier al te beginnen......
Is daar zo weinig leegstand dan? Op zich wel weer een goede zaak want dan is de leefomgeving blijkbaar wel relaxed, hetgeen ik me wel kan voorstellen. Dichtbij Ockenburgh, .lijkt mij ook wel relaxed, s'avonds lekker ff lopen van de zomer. Niet dat ik er nu ver vandaan zit maar tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb het in ieder geval neergelegd bij staedion of dit het geval is. Zij zullen zijn geschiedenis wel kennen. Op zich een erg vriendelijke man (75) maar gaf duidelijk aan het laminaat boven hem te haten ivm geluidsoverlast. Nu weet ik dus niet of ie een spelletje speelt of dat het menens is wat betreft de vorige bewoners.
Ik wacht de reactie van Staedion wel even af. Punt is dat ik graag naar Loosduinen verhuis en dat de keus niet ruim is, zeg maar zo goed als niet
Voornamelijk 55+ wat er vrijkomt of we verdienen teveel of te weinig. En dicht bij Ockenburg is het zeker, ligt aan de lozerlaan, steekt over en je staat in het bosquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is daar zo weinig leegstand dan? Op zich wel weer een goede zaak want dan is de leefomgeving blijkbaar wel relaxed, hetgeen ik me wel kan voorstellen. Dichtbij Ockenburgh, .lijkt mij ook wel relaxed, s'avonds lekker ff lopen van de zomer. Niet dat ik er nu ver vandaan zit maar toch
Dat lijkt me echt heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Voornamelijk 55+ wat er vrijkomt of we verdienen teveel of te weinig. En dicht bij Ockenburg is het zeker, ligt aan de lozerlaan, steekt over en je staat in het bos
wel voer in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:
Iemand een idee of ze bij de vogel kelder ook vissen verkopen? A_A weet u dat?
Ze verkopen wel wat, maar niet veel soeps, zou er nooit wat kopen in ieder geval. Dan liever waterweelde iets verderop of in zoetermeer stadshart of faunaland xxl langs de vliet bij voorburgquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:25 schreef ook_gek het volgende:
Iemand een idee of ze bij de vogel kelder ook vissen verkopen? A_A weet u dat?
Toen ik daar vorige maand was hadden ze ze welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik zoek dwerg corydoras
Hebben ze die bij faunaland?
Lama kijk verkeerd sorryquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Toen ik daar vorige maand was hadden ze ze wel
Wat had je dan joh?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Eerste resultaten terug... onderzochte tumor is goedaardig(gedeelte van tumor had ik nog aan niemand verteld dus kan wat verrassend overkomen
)
Eind deze week krijg ik nog wat resultaten terug en dan hoop ik weer helemaal fit verklaard te zijn
Niet,.. kan blijkbaar geen kwaad. Ik heb er verder ook geen last van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:44 schreef tuintegel het volgende:
Dat klinkt niet best maar wel goed te horen dat het goedaardig is, wordt het wel weggehaald?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef nectarientje het volgende:
Jeetje Ron!Fijn dat het toch loos alarm bleek te zijn.
Nee die twee dingen stonden los van elkaar. Voelde een tijd terug een knobbeltje en die is onderzocht. Thuis heb ik het er niet over gehad, immers was daar de laatste tijd al genoeg stress, en verder heb ik het er ook met niemand over gehad. Nu kon ik tussen neus en lippen door aangeven dat ik ook buiten mijn dikke nek ook nog een bobbeltje had maar dat 'die verder niks voorstelde'. Hoeven ze daar ook niet over in te zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef tuintegel het volgende:
maar je merkte het dus aan de dikke schildklier of juist door je vermoeidheid? anyhow fijn nieuws, dat je gezond bent dan.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:08 schreef tuintegel het volgende:
nou mini is uitgeloot hoor, ze konden niet allemaal nieuwe voetballertjes aannemen dus je moest je inschrijven op de open dag twee weken terug.
En mini mag vanaf augustus meehobbelen bij de F-jes .
Minivoetbalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:08 schreef tuintegel het volgende:
nou mini is uitgeloot hoor, ze konden niet allemaal nieuwe voetballertjes aannemen dus je moest je inschrijven op de open dag twee weken terug.
Dan ben je toch juist ingelootquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:08 schreef tuintegel het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef YUR het volgende:
@Ronnie_bravo: Ik heb altijd al geweten dat je een tumor had...anders kon je gewoon geen ajax-supporter zijn
Maar iig goed te horen dat t niets kwaadaardigs is
Spannend mopquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:43 schreef nectarientje het volgende:
LOL @ papaGotCBriljant!
@Yur, vandaag voor het eerst alleen thuis 's avonds en straks alleen slapen.. vind het nog best heel spannend. Laat vanavond de katjes ook op de slaapkamer, lekker kroelen.
Heb ik er graag voor overquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef tuintegel het volgende:
ingeloot inderdaad! Maar morgen een gesprekje met wat de contributie gaat kosten , wanneer trainen , hoelaat en al wat er bij hoort.
Ik geloof dat het nieuwe seizoen weer in augustus/september begint , dus dan kan ze mooi voetbalgoed voor haar verjaardag vragen!
Dat wordt erg vroeg op he op een zaterdag als jullie komen kijken
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef nectarientje het volgende:
F-jesvoetbal is briljant! Net dameshockey in de lagere teams.Daar waar de bal is, is het team
Goed om te weten. Kun je op de heenweg mini ophalen, kunnen Miss en ik uitslapen.quote:
Is goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te weten. Kun je op de heenweg mini ophalen, kunnen Miss en ik uitslapen.
mini is briljantquote:
Mag best hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
[..]
Ok, true thatHoef je alleen niet te verschonen.
Beetje met blokken spelen en af en toe een luier verschonen.quote:
Ik wilde daar eigenlijk nog zo'n..50 jaar mee wachtenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje met blokken spelen en af en toe een luier verschonen.
En als ze naar je tetten hapt, moet je je shirt omhoog doen.quote:
Checkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als ze naar je tetten hapt, moet je je shirt omhoog doen.
Dat moet ze nog ff leren idd...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als ze naar je tetten hapt, moet je je shirt omhoog doen.
Binnenkort maar ff oefenen? Blijf ik de eerste keer er wel bij voor de zekerheid. Puur voor het welzijn van mini natuurlijk.quote:
Uiteraard, niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort maar ff oefenen? Blijf ik de eerste keer er wel bij voor de zekerheid. Puur voor het welzijn van mini natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef MissMSX het volgende:
En toen had je aardappels in de wasmachineIs dat vreemd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Totdat je moet afgieten. Da's wat zwaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |