quote:
dat huis is op zich niet zo duur voor de ruimte..quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:03 schreef tuintegel het volgende:
Nou mooi vind ik het niet als in dat het mijn smaak is. Maar wel dat het netjes is gedaan , het ziet er heel ouderwets maar wel netjes uit .
Soms zie je ook heel lelijke huizen staan op funda , halve keukens, trappen vol met verfspetters waar nooit wat aan is gedaan. Maar ja die staan dan vaak ook niet zo hoog met de prijs , dus dan kan je dat zelf opknappen.
quote:
wat??quote:
hahaha mij moet je alles heel duidelijk uitleggenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat??
dat ding is echt spuuglelijk.. als jij dat nog niet doorhad door mijn reacties.. pfff.. dat worden geen lange relaties voor jou hoor
Hoe gaat het met je moeder, alles goed gegaan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef GotC het volgende:
TT, moet lukken denk, half 9 9 uur. Ik ga eerst effe langs mn ouders dan
hehehe..quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahaha mij moet je alles heel duidelijk uitleggen![]()
Voorts maak ik dat op andere vlakken natuurlijk weer helemaal goed
mja.. idd.. alles moet er uitquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:41 schreef Atreidez het volgende:
Goeiemiddag. Nog 1,5 voor mij Wheelee
Heb nog ff gecheckt, dat huis.. Best een ok buurt en veel ruimte voor dat geld tochOk, de onvermijdelijke sloopkosten, maar dan nog.
Maar nu is de vraag..... heb je interesse???quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. idd.. alles moet er uit
al is het betreden van de zolder via een vlizo trap in de badkamer ook niet echt vernuftig
mja.. in dat huis of...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar nu is de vraag..... heb je interesse???
Mja, wel ok. Erg broos bot bleek het te zijn, dus zowel in het bot als buiten het been zijn schroeven/platen gezet.. en weer vol in t gips (met alle risico's van dien) omdat het zo zwak bleekquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:25 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je moeder, alles goed gegaan?
Scherp...heel scherpquote:
Gelukkig maar...helaas zal al dat metaal er ook weer uit moeten op termijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja, wel ok. Erg broos bot bleek het te zijn, dus zowel in het bot als buiten het been zijn schroeven/platen gezet.. en weer vol in t gips (met alle risico's van dien) omdat het zo zwak bleekMja, vandaag weer naar huis als t goed is
Sorry ik schop geen vrouwen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:55 schreef nectarientje het volgende:
Kan iemand me even een schop onder mn hol geven? Niet te hard, gewoon een goede stimulans om even te gaan doen wat ik zou moeten doen.
Dat voldoet ook wel even denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sorry ik schop geen vrouwen.
Maar ik kan wel deze gebruiken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |