abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:03:36 #126
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_97086237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ben 47 en in mijn tijd, vroeger dus, werden er bij ons thuis 's avonds fluoride tabletjes gegeven. Dat was toen een hype, effe. Daarna zou het weer ineens slecht en ongezond zijn en is het aan de tandpasta toegevoegd.

Maar het is dus niet zo dat men vroeger niet lette op vitamine en fluoride. Wij kregen ook elke avond een lepel levertraan!! Yuck!!
He, die fluortabletjes heb ik ook nog gehad, uit zo'n roze potje :D. Ik was het alweer helemaal vergeten totdat ik jouw post las :).

Edit: ik ben trouwens 31 :)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:22:11 #127
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_97090463
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ben 47 en in mijn tijd, vroeger dus, werden er bij ons thuis 's avonds fluoride tabletjes gegeven. Dat was toen een hype, effe. Daarna zou het weer ineens slecht en ongezond zijn en is het aan de tandpasta toegevoegd.

Maar het is dus niet zo dat men vroeger niet lette op vitamine en fluoride. Wij kregen ook elke avond een lepel levertraan!! Yuck!!
ik ben 23 :P , sorrie wist niet dat flouride toen al gegeven werd. Maar dat neemt niet weg dat er minder vitamine en zuivel binnen kwamen dan nu. Maar ook weer minder vette troep en snoep.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 mei 2011 @ 21:04:21 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97093015
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef MaLo het volgende:

[..]

He, die fluortabletjes heb ik ook nog gehad, uit zo'n roze potje :D. Ik was het alweer helemaal vergeten totdat ik jouw post las :).

Edit: ik ben trouwens 31 :)
Die roze potjes ja :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:05:55 #129
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_97096686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:22 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
ik ben 23 :P , sorrie wist niet dat flouride toen al gegeven werd. Maar dat neemt niet weg dat er minder vitamine en zuivel binnen kwamen dan nu. Maar ook weer minder vette troep en snoep.
Dat is ook een probleem ja, mensen die allemaal vitamines naar binnen werken 'omdat dat gezond is' of 'omdat we te weinig binnen krijgen'... Eet gewoon normaal en gezond, dan heb je al die troep niet nodig. Naast dat dat waarschijnlijk ook beter voor je tanden is, want die vitamines moeten natuurlijk wel een lekker smaakje hebben, anders lust je ze niet.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:11:42 #130
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_97114539
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Dat is ook een probleem ja, mensen die allemaal vitamines naar binnen werken 'omdat dat gezond is' of 'omdat we te weinig binnen krijgen'... Eet gewoon normaal en gezond, dan heb je al die troep niet nodig. Naast dat dat waarschijnlijk ook beter voor je tanden is, want die vitamines moeten natuurlijk wel een lekker smaakje hebben, anders lust je ze niet.
ik ken veel mensen die aan de vitaminepillen e.d. zitten omdat ze te lui zijn om fruit te eten. Ook de zeikers van tegenwoordig met ''dat lust ik niet ...'' en daar zitten ook volwassen tussen. Als ik zie wat sommigen naar binnen werken .......... :r
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:33:17 #131
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_97115214
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Merel1808 het volgende:
Ik krijg steeds vaker kinderen op kamp (scouting) zonder tandenborstel, want 'het melkgebit hoef je toch nog niet te poetsen? Dat gaat toch weg?', er is echt een groot tekort aan kennis bij de meeste ouders over de noodzaak van tanden poetsen, zelfs bij melktandjes.
En een hoop hoongelach of verontwaardiging / agressie als je ze probeert te adviseren zeker.
warning: spikes ahead!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')