Serieus?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Merel1808 het volgende:
Ik krijg steeds vaker kinderen op kamp (scouting) zonder tandenborstel, want 'het melkgebit hoef je toch nog niet te poetsen? Dat gaat toch weg?',
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef Socios het volgende:
Past prima in het beeld van tegenwoordig. Waveboarden, geen goede voeding, slecht drinken etc. Nu nog 6 jaar oud, net voor de kennismaking met de computer en mobiele telefoon op de basisschool. Einde zoek, iedereen geboren na het jaar 2000 is verpest.
Wie weet, bij zoiets als dit vraag ik me af of ze de cijfers hebben vergeleken met 20 jaar terug. Misschien dat er toen ook al wel een percentage idioten was met dit probleem. Maar als het nu ineens opvalt lijkt me dat het eerder niet zo erg was.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:45 schreef Morrigan het volgende:
Maar zouden die ouders dat dan ook niet van huis hebben mee gehad? Ik dacht dat 2 keer per dag tandenpoetsen gewoon bij de standaard opvoeding hoorde.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Het gaat niet om gaatjes!! Het gaat om tanden zo rot dat ze allemaal getrokken moeten worden.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Of iets verder gevorderd:
[ afbeelding ]
Google images: rotting kids teeth.quote:Op donderdag 19 mei 2011 06:12 schreef Snowfish het volgende:
Nederlanders zijn Nr.1 in het vinden van de meest gore ranzige wanstaltige plaatjes die je niet vindt tenzij je actief op zoke gaat. Volgens mij hebben jullie daar diep van binnen een masochistische gevoelige snaar voor ofzo.
Ik merk het juist in mijn omgeving dat kinderen die van de tandarts weggehouden worden er later bang voor worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
er zijn ook tandartsen die er een potje van maken hoor..
Een kind van mijn toenmalige vriendin had een tandarts die in principe geen melktanden behandelde om 'het kind niet bang te laten worden voor de tandarts'.
Totdat ze met acute kiespijn naar de dienstdoende tandarts moest.. Die heeft er gelijk twee moeten trekken. Een andere kies deed al geen pijn meer omdat de zenuw dood was.. Ik had die man willen aanklagen, maar ja, blagen van mijn ex he? Niet van mij. Helaas liep haar vader bij dezelfde tandarts en die was er tevreden over.
Ik had het wel geweten..
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Merel1808 het volgende:
Ik krijg steeds vaker kinderen op kamp (scouting) zonder tandenborstel, want 'het melkgebit hoef je toch nog niet te poetsen? Dat gaat toch weg?', er is echt een groot tekort aan kennis bij de meeste ouders over de noodzaak van tanden poetsen, zelfs bij melktandjes.
Dat valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef Socios het volgende:
Past prima in het beeld van tegenwoordig. Waveboarden, geen goede voeding, slecht drinken etc. Nu nog 6 jaar oud, net voor de kennismaking met de computer en mobiele telefoon op de basisschool. Einde zoek, iedereen geboren na het jaar 2000 is verpest.
Inderdaad. Een beetje tandarts stelt kinderen vanaf de jongste leeftijd zo op hun gemak dat ze er geen angst voor ontwikkelen. Wij hebben wat dat betreft een heel goede tandarts.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik merk het juist in mijn omgeving dat kinderen die van de tandarts weggehouden worden er later bang voor worden.
Nee, met dat verschil dat kinderen wel gratis meeverzekerd zijn voor de tandarts tot 18 jaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |