Tjonge jonge jonge.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja vragen erom kan niet he, dan toon je interesse wat misinterpreted kan worden als kansloosheid.
ik zou graag beter willen weten hoe iemand als zij eruitziet
Ik heb een typ bij mij in de klas zit waar van ik denk dat ie hetzelfde zou kunnen zijn als MLiG.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef ook_gek het volgende:
Geweldig hoe iemand zich zelf zonder enige hulp zo voor lul kan zetten, en kansloooozer dan kansloos over weet te komen
Ik kan gewoon niet geloven dat dit echt is! En zo wel, laat je opnemen serieus
Op die manier kom je nooit uit je sociale isolement. Jezus gast, je durft kansloze fok vrouwen al niet aan te spreken, hoe denk je OOIT IRL iemand aan te gaan spreken dan? En dan ook nog met dat PUA geneuzel. Jij bent precies het type waar dat op gemarket is: volkomen kansloos en mensenschuw.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja vragen erom kan niet he, dan toon je interesse wat misinterpreted kan worden als kansloosheid.
Die wil ik ook kijken of ze geen dikke troll is ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tjonge jonge jonge.![]()
Lant, Mlig wil graag je foto!
lol whutquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben al een tijdje bezig geweest om met die puzzelstukjesfoto van haar het origineel terug te krijgen, maar het gaat allemaal nogal langzaam
Ze had wel wat vage foto's, daaraan kun je niet zien of iemand een troll is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
Die wil ik ook kijken of ze geen dikke troll is ofzo.
ja maar dat ontwijk ik nou juist hequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
lol whut
je kan ook gewoon de originele versie vragen
Newsflash: Een troll is niet letterlijk een trol IRL, dus die herken je niet op de foto.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die wil ik ook kijken of ze geen dikke troll is ofzo.
Wat lul je nou over maatschappelijk belang?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
voor het maatschappelijk belang wil ik het niet NOG MEER gaan maken
In het maatschappelijk belang ga je dus ook nooit solliciteren voor een functie, want dat doen meer mensen voor diezelfde baan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat ontwijk ik nou juist he![]()
je hebt toch al genoeg request voor fotos gehad? voor het maatschappelijk belang wil ik het niet NOG MEER gaan maken
Niet zo arrogant jij! Denk je dat je zo belangrijk bent dat iedereen op FOK! je volgt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja wacht. wat dom van me "surf anoniem over het fotoboek",....
heej vet. of nou moet ik het juist afentoe uitzetten, en heel afentoe sporen achterlaten dat jullie denken dat ik niet anoniem sta. en dan eignelijk heel vaak iedereens fobo checken.
Protesten in de straten, val van het kabinet, nog meer familiedrama's. Allemaal voorkomen omdat één of andere autist op Fok niet om foto's vraagt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat lul je nou over maatschappelijk belang?
nou het maatschappelijk belang, zodat vrouwen marginaal minder zullen klagen dat er meteen 100en request voor foto's en hosselpogingen komen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat lul je nou over maatschappelijk belang?
Nee sorry ik heb een meisje in de klas die ik dikke troll noem vandaar dat ik die term ook gebruik voor enorme lelijke dikke meisjes. En nee ik gebruik die term niet om haar aan te spreken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Newsflash: Een troll is niet letterlijk een trol IRL, dus die herken je niet op de foto.
Oh dan zal ik het wel aan haar vragen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:57 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb fotos van haar. Hoe? Gewoon gevraagd.![]()
Was wel eng hoor.
ja eigenlijk wel. behalve als ik echt supersupersuper geschikt zou zijn voor die baan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In het maatschappelijk belang ga je dus ook nooit solliciteren voor een functie, want dat doen meer mensen voor diezelfde baan.
Good thinking.
Welnee, de meeste vrouwen houden wel van een beetje aandacht. Maar dan wel op een leuke en normale manier, dus niet dat halfgare PUA-gebeuren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
nou het maatschappelijk belang, zodat vrouwen marginaal minder zullen klagen dat er meteen 100en request voor foto's en hosselpogingen komen.
Ach, je ouders zijn miljonair. Boeit dan ook weinig he.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel. behalve als ik echt supersupersuper geschikt zou zijn voor die baan.
maar ik zou alleen maar lastig zijn voor de baas.
iwannebehigh had het over schoonmaken. volgensmij kan ik neit goed schoonmaken, dat doe ik allemaa lveels te traag
ik zeg toch marginaal!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Protesten in de straten, val van het kabinet, nog meer familiedrama's. Allemaal voorkomen omdat één of andere autist op Fok niet om foto's vraagt.
Ik dank God op mijn knietjes.
Je staat pas echt voor lul als een vrouw die filmpjes ook heeft gezien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee, de meeste vrouwen houden wel van een beetje aandacht. Maar dan wel op een leuke en normale manier, dus niet dat halfgare PUA-gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |