En dan moet ik me daar maar aan conformeren? Als er in het bankwezen nou gewoon nog gekopt wordt, waarom kunnen de biljetten dan niet gekopt in de automaat. Is dat nou echt zo raar gedacht?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef badisbad het volgende:
[..]
deze klacht is wel heel erg klachtwaardig, de meeste *normale* mensen letten er niet eens es op hoe ze hun geld krijgen, als ze het maar krijgen...
Ik zou dan elk biljet wat NIET gekopt zit voor straf verbranden!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En dan moet ik me daar maar aan conformeren? Als er in het bankwezen nou gewoon nog gekopt wordt, waarom kunnen de biljetten dan niet gekopt in de automaat. Is dat nou echt zo raar gedacht?
Goh meisje, zag het net pas.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Mooie klacht wel, compleet nutteloos maar wel mooi.
Dat het je opvalt is trouwens al mooi
Vanwaar deze persoonlijke hetze?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Goh meisje, zag het net pas.
Was me niet eens opgevallen tot jij het zegt.
Goed opgemerkt!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:27 schreef Gardo het volgende:
TS pint 7 briefjes van 10 en krijgt er 10, waarvan er 2 gekopt zitten.
Waar staat die pinautomaat?
Ga maar slapen dan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:59 schreef Pallas-Athene het volgende:
Jezus wat een non klacht over hoe de biljetten eruit komen.
Als ze er maar uitkomen.
Word er moe van van dit soort knaapjes.
best wel eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En dan moet ik me daar maar aan conformeren? Als er in het bankwezen nou gewoon nog gekopt wordt, waarom kunnen de biljetten dan niet gekopt in de automaat. Is dat nou echt zo raar gedacht?
shit happens, briefjes worden random gedraaid, het lijkt wel of jij geloofd dat die biljetten allemaal gekopt van de munt naar de bank gaan. laat staan van where ever naar de bank...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het maakt me ook niet uit met welke kant ze boven komen, maar wel dat ze niet allemaal met dezelfde kant boven komen.
Biljetten moeten door bedrijven ook gekopt aangeleverd worden bij de bank. In de bank ligt het geld gekopt, waarom doen ze dan maar wat op het moment dat het geld in de automaat gaat? Dat is een inconsequentie die ik niet begrijp.
Waarom ik gekopt geld in mijn portomonee wil? Dat geeft me een fijn gevoel als ik geld pak. Net zoals ik het fijn vind als de shirtjes van mijn voetbalteam op volgorde liggen.
Waarom zou je dat wel doen?quote:
Van de munt gaan ze sowieso gekopt naar de bank en van bedrijven ook. De enige waar het niet zo bij gaat zijn dus de particulieren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:10 schreef badisbad het volgende:
[..]
shit happens, briefjes worden random gedraaid, het lijkt wel of jij geloofd dat die biljetten allemaal gekopt van de munt naar de bank gaan. laat staan van where ever naar de bank...
anyway, als het je zoveel boeit draai je ze toch zelf om?je hebt toch geen polio zeker.
dus wederom; onterechte klacht of troll
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |