Welke kraamzorginstelling is dat? Dat lijkt me ook wel handig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:42 schreef pessie het volgende:
Claudia ik had een zogenaamd 'borstvoedingsservice pakket' van onze kraamzorginstelling. In dat pakket zat 6 weken begeleiding van de lk na de kraamtijd. Ik heb daar 6 maanden van gemaakt (en ze zeer regelmatig bestookt met vragen). Juist na een maand of 3 denk ik dat een LK verschil kan maken, de eerste 3 maanden voeden is ondertussen behoorlijk ingeburgerd maar ook daarna kunnen er 'problemen' ontstaan waar je hulp bij nodig kunt hebben.
Ik las een artikel op internet. Zou het echt geen kwaad kunnen?
Kwijlen, kwijlen en kwijlenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik dacht toevallig nog aan je, mrien. De tanden van Jelle, heb je die aan zien komen? Of kun je achteraf constateren dat er signalen waren?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Welke kraamzorginstelling is dat? Dat lijkt me ook wel handig.
Volgens mij wegen ook in het geval van Japan de voordelen op tegen de nadelen. Dat heeft zijn grenzen natuurlijk, maar dan praat je denk ik over heel zware gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien bv dus "verontreinigd" is zal de koemelk daar ook wel verontreinigd zijn.
Aan de andere kant is op verzoek om de 4 uur wel een beetje een tegenstelling. Ik kan me ergens wel voorstellen dat ze daarvan wat in de war raken. Het stomme is alleen dat ze het dan niet gewoon navragen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:37 schreef Ticootje het volgende:
Bij leyla staat er : op verzoek om de 4 uur.
En dan gaan ze opeens water geven... Waarom? Was de melk op? Nee. Eerst melk dan water.
Dat is toch de definitie van stuwing?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:13 schreef WupWup het volgende:
Ja dat is inderdaad een heeeeele fijne manier, blijft ook lang warm. Alleen moeten je borsten er wel groot genoeg voor zijn
Daar kun je dat restje kraamverband dus voor gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:29 schreef Twinkly het volgende:
Gewoon van dat dikke maandverband zal dan toch ook wel werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |