Ja, uiteindelijk welquote:
Ahw. Maar jij hoeft niet tot 10 uur vanavond.quote:
zOMG!quote:
Tot 10 uur vanavond?!? The fuck!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk welEindelijk weer
[..]
Ahw. Maar jij hoeft niet tot 10 uur vanavond.
is tochquote:
jij wou niet eerderquote:
Wel zin, niet in werkenquote:
Jep, 11 uur beginnen dus ik ga me maar eens aankleden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tot 10 uur vanavond?!? The fuck!!
Het is 9.15? Heb je zoveel tijd nodig om wakker te worden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, 11 uur beginnen dus ik ga me maar eens aankleden.
Seks!quote:
Zelfs 6u is voor mij uitslapenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk welEindelijk weer
[..]
Ahw. Maar jij hoeft niet tot 10 uur vanavond.
Altijd hequote:
ik moet zo wegquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is 9.15? Heb je zoveel tijd nodig om wakker te worden?
morguuh WLquote:
uitslapen is bij mij 1 uurquote:
Oooow dat verklaardquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik moet zo wegMoet om 10 uur de trein hebben en meot eerst nog even naar de kruidvat.
quote:
ach andere dag, zelfde elllendequote:
SSDDquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach andere dag, zelfde elllende
ja want mijn bazin gaat weer te laat komen weet ik nu al. Want die is altijd te laat als ik er ben want ik kan ook openen.quote:
Witte lichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach andere dag, zelfde elllende
En is dat erg?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja want mijn bazin gaat weer te laat komen weet ik nu al. Want die is altijd te laat als ik er ben want ik kan ook openen.
Neuh maar dan moet ik ook de telefoon op gaan nemen enzo en blehquote:
mogguh CM, * WhiteLightning insert pompon smiley (ik kan geen smileys kiezen hier)quote:
* Crazy-M ziet probleem ook niet.quote:
Aaaaahquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh maar dan moet ik ook de telefoon op gaan nemen enzo en bleh
die smiley is: * O *quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh CM, * WhiteLightning insert pompon smiley (ik kan geen smileys kiezen hier)
Haaai LLquote:
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Moet jij dan ook klanten een rondleiding geven, de telefoons opnemen, iedereen voorstellen, mensen laten betalen (wat niet kan want ik heb de kluiscode niet) ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ziet probleem ook niet.
ben hier ook al vaak zat voor de baas
zat zekerquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ziet probleem ook niet.
ben hier ook al vaak zat voor de baas
SEKSquote:
Lekker zwartquote:
Dat kan ja maar het komt niet vaak voor vraag maar aan Ez die net komt binnenvallenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Crazy
[..]
Geen zin in seks? Jij?![]()
Kan dat?
Foto's gezien?quote:
Waarom moet ik dat aan hem vragen ? Ik vroeg het toch aan jouquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan ja maar het komt niet vaak voor vraag maar aan Ez die net komt binnenvallen
Mogguh blonde buurmanquote:
Jep. Wiedermahl thnxquote:
Maar buurvrouw, wat doet u nu?quote:
Ik zit aan tafel en ik drink koffie... en u?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Wiedermahl thnx
[..]
Maar buurvrouw, wat doet u nu?
Ongeveer het zelfde verhaal eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit aan tafel en ik drink koffie... en u?
Welke opties heb je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ongeveer het zelfde verhaal eigenlijk
En ik zit te bedenken wat ik ga eten vanmiddag
Hij weet t uit ervaring.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat aan hem vragen ? Ik vroeg het toch aan jou
[..]
Mogguh blonde buurman
Er komen nog een paar maar dat is voor morgen fzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Wiedermahl thnx
[..]
Maar buurvrouw, wat doet u nu?
Alles wat de supermarkt mij te bieden heeftquote:
Je weet mij te vindenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij weet t uit ervaring.
[..]
Er komen nog een paar maar dat is voor morgen fzo.
Nou broodje gezond makenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles wat de supermarkt mij te bieden heeft
Heb je IJkje al gesproken?quote:
Maakt het boeiend danquote:
nee maar wel telefoontjes uit india of dubaiquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet jij dan ook klanten een rondleiding geven, de telefoons opnemen, iedereen voorstellen, mensen laten betalen (wat niet kan want ik heb de kluiscode niet) ?
hoe maak ik werk boeiend?quote:
o lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou broodje gezond maken![]()
Of ken je dat niet
Jazeker ken en kan ik datquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou broodje gezond maken![]()
Of ken je dat niet
Nopequote:
Leuk werk gaan doenquote:
Positieve instelling?quote:
maar dan moet ik eerst gaan lerenquote:
Hoi Ladyquote:
How come?quote:
Kut werk. kut collega's kut leidinggevende en alleen maar gezeik.quote:
het is wat je er zelf van maaktquote:
Huppeltjequote:
sorry don't have the car todayquote:
minder plaspillen nemenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Kut werk. kut collega's kut leidinggevende en alleen maar gezeik.
Mag ik vragen wat voor werk je dan doet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Kut werk. kut collega's kut leidinggevende en alleen maar gezeik.
waar woonde jequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry don't have the car today
Iemand moest een verjaardagskadootje ophalen![]()
Natuurlijk, ik weet waar je woont. Je kan ook Will nog vragen trouwens, van toen hij in Amsterdam was.quote:
Die foto's hebben we toch allemaal al?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik weet waar je woont. Je kan ook Will nog vragen trouwens, van toen hij in Amsterdam was.
Zit nu vlakbij arnhemquote:
He, ik woon vlakbij Arnhem!quote:
Doe dat danquote:
Die heb ik alquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik weet waar je woont. Je kan ook Will nog vragen trouwens, van toen hij in Amsterdam was.
goddamnquote:
Apeldoorn zeker?quote:
das niet vlakbijquote:
Ik ken het gebied hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das niet vlakbij
tenminste ... wel op de kaart
Okeequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe dat dan
Of je blijft werk doen wat je niet leuk vind, of je doet er wat moeite voor en hebt een topbaan
[..]
Die heb ik al
Nee, woon precies tussen Arnhem en Nijmegen inquote:
mja werk in een durpje vlakbij arnhemquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ken het gebied hoorHeb 2 jaar in Arnhem gewerkt
mijn band ... dat ik er doorheen of langs moetquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
De band die ik met Arnhem heb is dat ik mijn eerste tattoo er heb laten zetten
dit .... druk ???quote:
Vergeleken voorgaande weken..quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn band ... dat ik er doorheen of langs moet
[..]
dit .... druk ???
gast ...
duidelijk niks gewend ...quote:
Gelukkig liggen daar maar een paar dorpenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Okee
[..]
Nee, woon precies tussen Arnhem en Nijmegen in
waar?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja werk in een durpje vlakbij arnhem
Waar? Ik ga mijn volgende in Arnhem laten zetten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
De band die ik met Arnhem heb is dat ik mijn eerste tattoo er heb laten zetten
Inderdaad. het is die waar een trein stoptquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig liggen daar maar een paar dorpen
Ik ga toch maar naar utreg daarvoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
waar?
[..]
Waar? Ik ga mijn volgende in Arnhem laten zetten waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. het is die waar een trein stopt
Oh ik heb er 2 laten zetten bedenk ik me netquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
waar?
[..]
Waar? Ik ga mijn volgende in Arnhem laten zetten waarschijnlijk.
naast mn werkquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. het is die waar een trein stopt
nee hoorquote:
mijn browser faalde hard!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
naast mn werk
[..]
nee hoor
Nostalgie:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #345 - T G I F ! ! !
dan heb je denk ik in het berichtenvenster gekliktquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn browser faalde hard!
ging opeens niet meer automatisch updaten
hmmmm... ik dacht van nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan heb je denk ik in het berichtenvenster geklikt
Faalhaazquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmmm... ik dacht van niet
gaf ook nog javascript foutmelding hier
Wel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]De trein van Arnhem - Nijmegen heb ik dan weer niet genomen... Maar dan weet ik wel genoeg ja
En waar van origine dan?quote:
LLquote:
IE is de grote faalhaas der faalhazenquote:
Whut? Werk je bij Heinz ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
naast mn werk
[..]
nee hoor
Nostalgie:
Geen Reet Te Doen Op Je Werk #345 - T G I F ! ! !
Frieslandquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En waar van origine dan?
Import ook echt![]()
True that isquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:46 schreef tripack het volgende:
[..]
LL![]()
goedemorgen
[..]
IE is de grote faalhaas der faalhazen
quote:
Ik moet alleen nog wachten...quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
@DW L'extremiste
Goed werk, saggo mensen.....
jij friez?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Briljant, lees mijn roots zitten daar ook
Ik moet ook... maar ff geen geld ervoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog wachten...Najaar pas
Vader = volbloed frieskquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
jij friez?
en ik maar denken dat daar niks goeds vandaan komt
uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk
Ik wel, maar mag dan niet in de zon... beetje lastigquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ook... maar ff geen geld ervoor
Dat is idd lastig.... wat en waar wil je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wel, maar mag dan niet in de zon... beetje lastig
Non est vivere sed valere vita estquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is idd lastig.... wat en waar wil je?
The last onequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Non est vivere sed valere vita est
En heb 2 plekken waaruit ik ga kiezen... tussen mijn schouderbladen of op mijn adonisbelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 09:55:42 ]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
The last oneJup, maar het is het waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ik ben benieuwd... ik weet dat het een gevoelige plek is... Maar het is er ook echt 1 voor mijzelf hequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat sowieso...
Ik vind het een fijn gevoel
Echt alleen voor jezelf..quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... ik weet dat het een gevoelige plek is... Maar het is er ook echt 1 voor mijzelf he
Fair enoughquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt alleen voor jezelf..
Mag ik hem niet zien dan?
nopequote:
quote:
Krijg de griebusquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Smokieeeeequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Ja hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
om weer naar huis te gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
slechte photoshop zegquote:
daar doe je het toch speciaal voorquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een welkom, ik voel me weer vereerd dames en heren
Waardering alom hierquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Speciaal v oor jouquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Of breakstuff!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
oef.... ik heb zin om rage against the machine KEIHARD te draaien hier.
[ afbeelding ]
zou wel lekker zijn..... maar dan wel ook stuff breaken erbij ^^quote:
Men neme een bureau, en trapt deze met een elegante edoch effectieve trap uit het raamquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou wel lekker zijn..... maar dan wel ook stuff breaken erbij ^^
zijn er geen oude servers die niet meer gebruikt wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou wel lekker zijn..... maar dan wel ook stuff breaken erbij ^^
ik heb hier 2 ramen, soort dubbel glas, alleen dan echt appart van mekaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Men neme een bureau, en trapt deze met een elegante edoch effectieve trap uit het raam
des te meer breekfunquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb hier 2 ramen, soort dubbel glas, alleen dan echt appart van mekaar
we hebben hier alleen oude servers die nog wel gebruikt worden. maja, die zijn $$$$$$$quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
zijn er geen oude servers die niet meer gebruikt worden![]()
Harder trappen dusquote:
Vette band, vooral het nummer 'WL's moeder on parade'quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
oef.... ik heb zin om rage against the machine KEIHARD te draaien hier.
[ afbeelding ]
whehehequote:
wisseling van moeder ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vette band, vooral het nummer 'WL's moeder on parade'
heerlijke muziek om lekker te krijsen. zoals een varken.... zeker met mn moeder erbijquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vette band, vooral het nummer 'WL's moeder on parade'
Wat een gezelligheidquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heerlijke muziek om lekker te krijsen. zoals een varken.... zeker met mn moeder erbij
Die moeder van Smokez .... die kan pas krijsenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heerlijke muziek om lekker te krijsen. zoals een varken.... zeker met mn moeder erbij
Als een mager speenvarkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die moeder van Smokez .... die kan pas krijsen
.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid
Van je moeder moet je het hebben
iemand moest beginnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ja iemand moet het goeie voorbeeld geven
True... je moest eens weten wat ik mijn kinderen allemaal leerquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ja iemand moet het goeie voorbeeld geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 10:39:34 ]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True... je moest eens weten wat ik mijn kinderen allemaal leerJong geleerd oud gedaan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True... je moest eens weten wat ik mijn kinderen allemaal leerje moet eens weten wat mn moeder Sm0kez allemaal leertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zo kan ik ondertussen bijvoorbeeld fietsen op een eenwieler zónder zadelquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet eens weten wat mn moeder Sm0kez allemaal leert
Vertel eens?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet eens weten wat mn moeder Sm0kez allemaal leert
Oh wauwquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo kan ik ondertussen bijvoorbeeld fietsen op een eenwieler zónder zadel
en zittend hequote:
en een stoppiequote:
oh je hebt je benen nog vrij dus. nou dan heb je nog een lange weg te gaan vrees ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo kan ik ondertussen bijvoorbeeld fietsen op een eenwieler zónder zadel
Volgens mij heb je daar toch minstens een voertuig op twee wielen voor nodigquote:
fuck, ik faal kaihard meequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar toch minstens een voertuig op twee wielen voor nodig
Maar, ik kan wél hinkelen op die fiets, vooral met m'n nieuwe hydrolics, jullieweten
Ik vond je echt ene persoon die alles konquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar toch minstens een voertuig op twee wielen voor nodig
Maar, ik kan wél hinkelen op die fiets, vooral met m'n nieuwe hydrolics, jullieweten
ah appeltaart daar heeft sm0kez ook wat mee. american pie gezien ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond je echt ene persoon die alles kon
Ik ga alvast beginnen met appels schillen voor de appeltaart
neee, niet daarover beginnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah appeltaart daar heeft sm0kez ook wat mee. american pie gezien ?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah appeltaart daar heeft sm0kez ook wat mee. american pie gezien ?
Wel een aparte vulling...quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar in mijn verjaardagstaart wordt niet, ik herhaal, NIET geneukt
beste creme freshe die je ooit hebt geproeftquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lol. Why not. lekker man.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
The page you are trying to browse to is categorized as "Obscene/Tasteless"quote:
Waar komt die reputatie opeens vandaan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond je echt ene persoon die alles kon
Ik ga alvast beginnen met appels schillen voor de appeltaart
Moi?!?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
The page you are trying to browse to is categorized as "Obscene/Tasteless"
Biertje?quote:
mag niet zien niequote:
Die vuurmuur is wel erg strikt...quote:
valt mee, hij checked webadressen, als het zelfde plaatje op nu.nl zal staan of photobucket, mijnalbum, noem maar op, dan doet die het welquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die vuurmuur is wel erg strikt...
ken je goats.ex ? das niets vergeleken bij dit plaatje hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt mee, hij checked webadressen, als het zelfde plaatje op nu.nl zal staan of photobucket, mijnalbum, noem maar op, dan doet die het wel
Dat is echt gore, in de categorie van 4chanquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ken je goats.ex ? das niets vergeleken bij dit plaatje hoor.
tjah, webadres wordt eruitgefilterdquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ken je goats.ex ? das niets vergeleken bij dit plaatje hoor.
kom maar halenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar komt die reputatie opeens vandaan?![]()
En appeltaart...Krijgen wij ook?
ik kan niet pingen hier.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, webadres wordt eruitgefilterd
geef is ip adres van die websitemisschien dan wel kan zien
we worden gewoon gedwongen om te werken voortaanquote:
nou idd. jammer dat mn telefoon niet werkt als modem hier. kan hem niet installeren ivm admin rechtenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we worden gewoon gedwongen om te werken voortaan
Magischquote:
Ladies whom liek beer =/= magic!quote:
Maar dan het liefste Hertog Janquote:
nm, is ook goedquote:
Bazensmaak ook nog, punten!!quote:
gelukking heb je het H woord niet gezegtquote:
dan werdt ze gelijk verbannenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukking heb je het H woord niet gezegt
Was ik ook niet van plan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukking heb je het H woord niet gezegt
Dus wanneer word het biertje hier afgeleverd?quote:
Waar mag die heen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Dus wanneer word het biertje hier afgeleverd?
maar die hebben dan ook een beperkingquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
Geloof me , er zijn mensen die er bij zweren.
hahaha, ja dat kan je wel zeggen jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar die hebben dan ook een beperking
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, ja dat kan je wel zeggen ja
een geestelijke? lichamelijke? or bierbeperking?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar die hebben dan ook een beperking
Das die rooie uit gestel!quote:
verrekte mongol !quote:
Zo is het maar net jah !quote:
Stelletje SPAMMERSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
10. 276 LovelyLady
12. 275 Bellerophon
17. 213 Crazy-M
huldequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
10. 276 LovelyLady
12. 275 Bellerophon
17. 213 Crazy-M
cijfertjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
10. 276 LovelyLady
12. 275 Bellerophon
17. 213 Crazy-M
Statwhorequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
10. 276 LovelyLady
12. 275 Bellerophon
17. 213 Crazy-M
Ja duh... en waar is jij?quote:
goedemeurgenquote:
Touchequote:
Ik zag het... die gast die krijgt me toch even een doodschop daarquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.zie.nl/videos/(...)gezicht/m1gz565fainh
en dit is Geel ???
wtf, die gast is met ziekenauto afgevoerd, kaak gebroken tanden uit zn bek bewusteloos ...
of nie. echt niet normaalquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zag het... die gast die krijgt me toch even een doodschop daar
Van jou altijdquote:
quote:
Die heb jequote:
hihihihihiquote:
Hoera!quote:
Binnenkort.quote:
Dat dacht ik maar evenquote:
Nee, nooit genoeg!quote:
Die is hier nietquote:
Yeah baby.quote:
quote:
Maar de gekke M is in de maandquote:
In plaats van rupsje nooit genoeg, dame gimme aandacht...quote:
ja had beter attentionwhore kunnen heten hequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In plaats van rupsje nooit genoeg, dame gimme aandacht...![]()
Hahahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja had beter attentionwhore kunnen heten he
Meiquote:
dat wisten we alquote:
nee, nog 12quote:
hier 18 kwartierquote:
Niet zeuren.quote:
Ik moest meteen hier aan denkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)ms-pijn/m1fzw3pf9f4w
die kopt ook een mooie kick terug
Die is ook gaaf jahquote:
van mij mag de tijs nu wel wat sneller gaan jaquote:
ik moet nog 39 kwartierquote:
quote:
Jij mag altijd komenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik mag hier nu weer legaal komen... heb geen reet te doen
hihi komenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik mag hier nu weer legaal komen... heb geen reet te doen
quote:
quote:
volgens mij heb jij er wel meerquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
twee vrouwen die uitzien naar mn komst
Ik gebruik jou om bij Miniduck te komen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
twee vrouwen die uitzien naar mn komst
thuis heb ik dat zowieso elke dagquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik gebruik jou om bij Miniduck te komen.
ja maar miniduck is zeh cuteness!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
thuis heb ik dat zowieso elke dag
[..]evil you...
mij een beetje gebruiken
natuurlijkquote:
zo natuurlijk is dat niet.quote:
wel? ik werk gewoon neitquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo natuurlijk is dat niet.
vanmorgen ging het me ineens weer te hard. dan krijg ik werk en fok niet gecombineerd
en dan moet ik toch voor het werk kiezen
HOPLAKEE!quote:
dat gaat opvallen..quote:
Ja, hier hetzelfde!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo natuurlijk is dat niet.
vanmorgen ging het me ineens weer te hard. dan krijg ik werk en fok niet gecombineerd
en dan moet ik toch voor het werk kiezen
quote:
Echt niet. Zolang ik geen klanten heb, kan ik niet werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |