Ja, uiteindelijk welquote:
Ahw. Maar jij hoeft niet tot 10 uur vanavond.quote:
zOMG!quote:
Tot 10 uur vanavond?!? The fuck!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk welEindelijk weer
[..]
Ahw. Maar jij hoeft niet tot 10 uur vanavond.
is tochquote:
jij wou niet eerderquote:
Wel zin, niet in werkenquote:
Jep, 11 uur beginnen dus ik ga me maar eens aankleden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tot 10 uur vanavond?!? The fuck!!
Het is 9.15? Heb je zoveel tijd nodig om wakker te worden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, 11 uur beginnen dus ik ga me maar eens aankleden.
Seks!quote:
Zelfs 6u is voor mij uitslapenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk welEindelijk weer
[..]
Ahw. Maar jij hoeft niet tot 10 uur vanavond.
Altijd hequote:
ik moet zo wegquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is 9.15? Heb je zoveel tijd nodig om wakker te worden?
morguuh WLquote:
uitslapen is bij mij 1 uurquote:
Oooow dat verklaardquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik moet zo wegMoet om 10 uur de trein hebben en meot eerst nog even naar de kruidvat.
quote:
ach andere dag, zelfde elllendequote:
SSDDquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach andere dag, zelfde elllende
ja want mijn bazin gaat weer te laat komen weet ik nu al. Want die is altijd te laat als ik er ben want ik kan ook openen.quote:
Witte lichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach andere dag, zelfde elllende
En is dat erg?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja want mijn bazin gaat weer te laat komen weet ik nu al. Want die is altijd te laat als ik er ben want ik kan ook openen.
Neuh maar dan moet ik ook de telefoon op gaan nemen enzo en blehquote:
mogguh CM, * WhiteLightning insert pompon smiley (ik kan geen smileys kiezen hier)quote:
* Crazy-M ziet probleem ook niet.quote:
Aaaaahquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh maar dan moet ik ook de telefoon op gaan nemen enzo en bleh
die smiley is: * O *quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh CM, * WhiteLightning insert pompon smiley (ik kan geen smileys kiezen hier)
Haaai LLquote:
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Moet jij dan ook klanten een rondleiding geven, de telefoons opnemen, iedereen voorstellen, mensen laten betalen (wat niet kan want ik heb de kluiscode niet) ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ziet probleem ook niet.
ben hier ook al vaak zat voor de baas
zat zekerquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ziet probleem ook niet.
ben hier ook al vaak zat voor de baas
SEKSquote:
Lekker zwartquote:
Dat kan ja maar het komt niet vaak voor vraag maar aan Ez die net komt binnenvallenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Crazy
[..]
Geen zin in seks? Jij?![]()
Kan dat?
Foto's gezien?quote:
Waarom moet ik dat aan hem vragen ? Ik vroeg het toch aan jouquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan ja maar het komt niet vaak voor vraag maar aan Ez die net komt binnenvallen
Mogguh blonde buurmanquote:
Jep. Wiedermahl thnxquote:
Maar buurvrouw, wat doet u nu?quote:
Ik zit aan tafel en ik drink koffie... en u?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Wiedermahl thnx
[..]
Maar buurvrouw, wat doet u nu?
Ongeveer het zelfde verhaal eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit aan tafel en ik drink koffie... en u?
Welke opties heb je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ongeveer het zelfde verhaal eigenlijk
En ik zit te bedenken wat ik ga eten vanmiddag
Hij weet t uit ervaring.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat aan hem vragen ? Ik vroeg het toch aan jou
[..]
Mogguh blonde buurman
Er komen nog een paar maar dat is voor morgen fzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Wiedermahl thnx
[..]
Maar buurvrouw, wat doet u nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |