Hoi-Pipeloi...quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
het wordt een volwassen topic, voor zover je van volwassen kunt spreken natuurlijk.
Wie gaat er met mij mee naar de maladieve?quote:Je hebt gewonnen twee miljoen euro
Ref: CDAPR/3ORG/97 INFORMATIE voor de vergunningverlening vereiste:
(A) uw volledige naam:
(B) Contact adres:
(C) uw telefoon-en faxnummers:
(D): Uw leeftijd:
(E) Uw beroep:
(F) Uw land van herkomst:
U wordt verwacht om uw winnende informatie voor jezelf te houden te houden want dit is een vertrouwelijke details van de beveiliging reasons.On ontvangst van uw antwoord, sturen wij u uw winnende ticket online presentatie van uw bevestiging als een winnaar.
Merk op dat als een winnaar, u uw vordering tot vijf dagen na ontvangst van dit bericht niet volledig nodig, uw claim zal worden beschouwd en zal niet opgeлiste cancelled.So je niet kunt veroorloven om dit te verliezen once in a lifetime kans.
Endeavour te reageren en roepen alleen maar om de details in dit bericht te zien.
Met vriendelijke groet,
Biagio Giancola
Tel: +39 329 714 9674
We hebben een (bijna) miljonair in ons midden!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef CaLeX het volgende:
Wow
[..]
Wie gaat er met mij mee naar de maladieve?
Vriend!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef CaLeX het volgende:
Wow
[..]
Malafide dieven, bedoel je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef CaLeX het volgende:
Wow
[..]
fok jou....quote:
Ik snap je, net zoals ik PS en Ofyles altijd snap...quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
fok jou....
ik ben rijk, jullie hebben me maar gewoon te snappen
Ik voed je wel...quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you pakt maar weer eens cola en popcorn
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je, net zoals ik PS en Ofyles altijd snap...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
fok jou....
ik ben rijk, jullie hebben me maar gewoon te snappen
misschien kun je hem, als vermogend man, afkopen zodat hij verder zal zwijgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef CaLeX het volgende:
Ik weiger als circus act gezien te worden Jojo, dus wegleggen die hap.
voor geld is inderdaad veel te koopquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
misschien kun je hem, als vermogend man, afkopen zodat hij verder zal zwijgen
Ja, vet nummerquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pt_vliegbasis__.html
Dat is wel een tactiek inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Ets heb jij niet een telefoon met touchscreen? Dan kan je haar daar misschien even mee laten oefenen en zo makkelijker overtuigen dat een eenvoudige Nokia voor haar echt beter is
Als alternatief: vertaal haar dat fancy telefoons met touchscreen ook niet altijd even prettig werken. De fancy Nokia N8 herkent niet altijd even goed dat je je telefoon dicht bij je hoofd houdt tijdens het bellen, waardoor ik al meerdere malen per ongeluk iemand met mijn wang in de wacht heb gezet
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
Raar hequote:
Ik kon het op de kleine foto niet goed zien maar op de grote foto heb ik een aardig idee. Absurd.quote:
Ja, deze is nog duidelijker. Ik heb ook een paar keer moeten kijken!! Prachtig gemaakt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kon het op de kleine foto niet goed zien maar op de grote foto heb ik een aardig idee. Absurd.
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het niet zien:quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, deze is nog duidelijker. Ik heb ook een paar keer moeten kijken!! Prachtig gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Damnquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Het weer op mjn vakantiebestemming volgende week:
[ afbeelding ]
Wel echt authentiek Schots weer...
M'n vader is gister teruggekomen van een lang motorweekend Schotland. Die hadden ook dat weer, dat was ook wel te zien aan de motor, tering wat zag die eruitquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En je vader was verschrompelt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
M'n vader is gister teruggekomen van een lang motorweekend Schotland. Die hadden ook dat weer, dat was ook wel te zien aan de motor, tering wat zag die eruit
al jarenquote:
dat ziet er niet echt rooskleurig uit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat niet voor het mooie weer naar schotland toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat ziet er niet echt rooskleurig uit!
Dudequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk zo'n Marlies Dekkers setje... ;')
Ik niet in ieder geval: Islay Whisky Festival (Feis Ile)...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je gaat niet voor het mooie weer naar schotland toch?
Oei, dat komt op mijn to do list!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval: Islay Whisky Festival (Feis Ile)...
beetje hetzelfde als ik op de Ierse zee heb gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb slechts een simpel dun regenjackie, gekregen tijdens een golfclinic ooit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat ben ik niet, mijn zeilpak is grijs
deze:
[ afbeelding ]
zoals die foto op je link, zo ziet windkracht 4 eruit, verspreide schuimkoppenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval: Islay Whisky Festival (Feis Ile)...
kan ook prima, als het maar wel waterdicht is. Vergeet ook geen regenbroek (gewoon zo'n fietsding) en een paar rubberlaarzen (gamma, boerenbond) van een tientje, dat is de makkelijkste oplossing voor droge voeten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb slechts een simpel dun regenjackie, gekregen tijdens een golfclinic ooit.
Weet niet eens of dat ding waterdicht is...
Geen probleem, moet toch ruim vooruit sparenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim vooruit plannen kan (en moet ook...): http://www.whiskyzeilreizen.nl
Ik vind het allemaal best, zoalang ik niet otsend over de realing hoef te hangen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zoals die foto op je link, zo ziet windkracht 4 eruit, verspreide schuimkoppen
Duur?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen probleem, moet toch ruim vooruit sparen.
Maar klinkt wel echt tof! Maar ook wel duur...
exclusief de excursies toch (en de reis richting schotland)quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duur?
Voor een week zeilen op een driemaster tallship, bezoek aan distilleerderijen in Schotland en Noord-Ierland, incl. overnachtingen, alle maaltijden en standaard-drankjes?
Ik vind het juist reuze meevallen...
mooi klote Cobraquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
Herstel: Bij de Etos kosten 10 pillen ¤1,90...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tip indien twijfel over zeeziekte, gewoon de goedkoopste van de etos/ kruitvat, kosten iets van 3 euro voor een doosje en bij de meeste mensen werken ze. Meest voorkomende bijwerking is slaperigheid.
Alleen moet je nog naar Schotland, en je drank komt er nog bij (wat ook niet goedkoop is want whisky), alles bij elkaar denk ik dat je met z'n 2en al zo 3000 euro kwijt bent. Vind ik duur voor een week! Voor de helft zat ik twee weken all-in in 5*-hotel Turkije... Oke, qua vakantie niet te vergelijken, maar mijn portemonnee merkt het wel...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duur?
Voor een week zeilen op een driemaster tallship, bezoek aan distilleerderijen in Schotland en Noord-Ierland, incl. overnachtingen, alle maaltijden en standaard-drankjes?
Ik vind het juist reuze meevallen...
nou hier, nog minderquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herstel: Bij de Etos kosten 10 pillen ¤1,90...
Heb vaker gevaren en kan redelijk goed tegen wat deining.
's Nachts liggen we in de haven of voor anker voor de kust. In het laatste geval kan het nog leuk worden...![]()
![]()
![]()
![]()
Excursies en reis naar Schotland zijn exclusief (had ik ook niet als incl. gemeld), maar voor ¤150 pp vlieg je heen en weer naar Glasgow en excursies kosten rond de 10 Euro pp.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
exclusief de excursies toch (en de reis richting schotland)
3000 Euro voor een week?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen moet je nog naar Schotland, en je drank komt er nog bij (wat ook niet goedkoop is want whisky), alles bij elkaar denk ik dat je met z'n 2en al zo 3000 euro kwijt bent. Vind ik duur voor een week! Voor de helft zat ik twee weken all-in in 5*-hotel Turkije... Oke, qua vakantie niet te vergelijken, maar mijn portemonnee merkt het wel...
Is het trouwens dat je zelf zeilt/meehelpt of doe de bemanning alles? Of mag je zelf weten of je meehelpt of niet?
De "mijne" zijn ook al binnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
En nu snel naar het postkantoor, kaartjes van Prince ophalen...
Was verbaast dat ik gisteren al een briefje van TNT op de mat vond dat er een aangetekend stuk bezorgd was. Was niet thuis, dus nu naar het postkantoor.quote:
Alle 80?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
En nu snel naar het postkantoor, kaartjes van Prince ophalen...
Laat jij je kaartjes altijd aangetekend versturen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was verbaast dat ik gisteren al een briefje van TNT op de mat vond dat er een aangetekend stuk bezorgd was. Was niet thuis, dus nu naar het postkantoor.
Nee, niet altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat jij je kaartjes altijd aangetekend versturen?
Gaan we samen met de Duitsers? Onze eeuwige vijand?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:12 schreef Cobra4 het volgende:
Laatste gerucht: De Peel gaat ook dicht. GGW samen met de Duitsers weer in Duitsland en de overige eenheden nemen de gebouwen in van de verdwenen tank bataljons op de andere kazernes.
Dat doen we al jaren. Er is zelfs een NL/GE legerkorps.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaan we samen met de Duitsers? Onze eeuwige vijand?
I know.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat doen we al jaren. Er is zelfs een NL/GE legerkorps.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan wel even een MOD vragen de TT aan te passen
3 oud-hoogleraren op een bankje?quote:
oy me in hetzelfde rijtje stoppen.. nou hebben we echt fittie hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je, net zoals ik PS en Ofyles altijd snap...
Fight!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oy me in hetzelfde rijtje stoppen.. nou hebben we echt fittie hoor
quote:
quote:
cola?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fight!!!
Ik pak de popcorn, wie haalt de drank?
* Etcetera regelt berenburgquote:
Oh gossie, ga dan maar niet. Nu heeft het geen zin meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja en godverdommeee super belangrijke presentatie vandaag. Mijn favorite hakschoen gaat kapot en nu een gigantische ladder in mijn favoriete panty. (super mooie met een naad aan de achterkant ;'( )
quote:
ik heb er niet zo veel problemen mee, tot ze brekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Panty's zijn sowieso kak. Echt kak. Rottige rotdingen.
Arm heffen in de kroeg?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga het missen, ben er weg van. beetje sporten
Oh damn, niet leuk als je je wel helemaal op een outfit ingesteld had vind ik altijdquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja en godverdommeee super belangrijke presentatie vandaag. Mijn favorite hakschoen gaat kapot en nu een gigantische ladder in mijn favoriete panty. (super mooie met een naad aan de achterkant ;'( )
Monica L. II?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik een tijdje geleden, vlak voor een sollicitatiegesprek maak ik een vlek in mn truitje
Oh, dan kan een rode streep door je favoriete cijfer er ook wel bij. Heb je gelijk alles gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dan kan een rode streep door je favoriete cijfer er ook wel bij. Heb je gelijk alles gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
mijn awesome pencil skirt verbergt de ladder en andere, lagere schoenen iddquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
Gewoon andere fabulous schoenen & panty aantrekken en presenteren! Succes
Je bent net op tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Och, bijna weer een pagina drama gemist...
Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oy me in hetzelfde rijtje stoppen.. nou hebben we echt fittie hoor
Dat doen ze bij mij altijdquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb er niet zo veel problemen mee, tot ze breken
Dat je dus blijkbaar een pechdag hebt en alle slechte dingen komen in drie...quote:
Hoe kunnen panties breken dan? Hakken ok, maar panties?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij altijdDoe mij maar kousen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe kunnen panties breken dan? Hakken ok, maar panties?
Ladderquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe kunnen panties breken dan? Hakken ok, maar panties?
Toch niet alleen voor je zelf?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Moet over een uur aan de whisky en mw. MM is nog vrolijk aan het werk, terwijl ze nog kok én taxi-chauffeur moet spelen. Pizzaboer maar gebeld...
I walk the talk and look the looksquote:
Pics!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I walk the talk and look the looksbusiness woman in spe
Dat klinkt eigenlijk bijzonder smakelijk op dit momentquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Moet over een uur aan de whisky en mw. MM is nog vrolijk aan het werk, terwijl ze nog kok én taxi-chauffeur moet spelen. Pizzaboer maar gebeld...
Kijk maar uit! Ze gaat vast wraak nemen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
Maar vanavond gehaktballen van MaJo's moeder begrijp ik
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar uit! Ze gaat vast wraak nemen!
Ben je haar (weer) voor dan?quote:
Neuh, die kans heb ik gisteravond gehad en niet genomenquote:
I know.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat doen we al jaren. Er is zelfs een NL/GE legerkorps.
Hee dit is een herhaling...quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know.
Heb zelf nog op de Luneberger Heide met die gasten mogen samenwerken...
Ok, na 2 keer deze post zal ik maar reageren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know.
Heb zelf nog op de Luneberger Heide met die gasten mogen samenwerken...
Had ik niet gedaan. Twan had de laatste keer niet uitgelogd en op onthoud mij geklikt, denk ik. Hyves staat in een tabblad en is dus meteen actief.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom log je dan ook in onder Twans naam? Kan me zijn teleurstelling dan best wel voorstellen eigenlijk.
Even Apeldoorn bellen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had ik niet gedaan. Twan had de laatste keer niet uitgelogd en op onthoud mij geklikt, denk ik. Hyves staat in een tabblad en is dus meteen actief.
Tja..
En als hij jou nou gewoon niets te melden had?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
mn ex wil niet met me praten haha. Denk ik. Ik open hyves en sta nog ingelogd onder Twans naam... zie ik ineens een berichtje van mn ex: hee vriend! Ik gereageerd.. ik ben het.. Twan is er niet. Reactie: oke. En toen was hij offline, terwijl ik nog even wat wilde zeggen.
Je weet toch dat dat voor vrouwen geen acceptabel antwoord is?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als hij jou nou gewoon niets te melden had?
Dat zou idd kunnen, maar hij zag mij natuurlijk nog wel typen... ik wilde hem nog even wat zeggen.. maar ach, ik maak me er niet druk om hoor. Moest er wel om lachen, typisch ook voor hem.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als hij jou nou gewoon niets te melden had?
Ach ik weet denk ik wel wat er op de achtergrond speelt, maar inderdaad wonderlijk.quote:
De originele of LA?quote:
Beide. En ik heb het over de finales van seizoen 8quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De originele of LA?
Seizoen 7 van de originele valt over 2 weken bij mij in de bus,
Niks verklappen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beide. En ik heb het over de finales van seizoen 8
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks verklappen!
Je weet dat ik achter loop.
Vast niet. Dit was, naar ik weet, al de derde keer vandaag.quote:
Tandarts en proefkapsel/make-up die dag, no can doquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
Komen jullie trouwens 26 mei ook naar het Malieveld? Ik nodig jullie uit voor een gezellig en nuttig samenzijn.
Ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
om te demonstreren tegen de regering?
Verplaatsen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tandarts en proefkapsel/make-up die dag, no can do
Nope. Trusten allemaalquote:
quote:
Ik kom ook niet... is toch wel een beetje ver weg voor me.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
Komen jullie trouwens 26 mei ook naar het Malieveld? Ik nodig jullie uit voor een gezellig en nuttig samenzijn.
Dat valt me tegen. Ik kom in 2012 toch ook naar Enschede?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet... is toch wel een beetje ver weg voor me.
Is het voor een manifestatie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, tegen de bezuinigingen mbt Defensie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is het voor een manifestatie?
Dan kan ik die mooi gebruiken om mijn frustraties te uiten.
En juist nu Medvedev nog kijkt of hij een nieuwe Koude Oorlog kan starten...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, tegen de bezuinigingen mbt Defensie.
Correct.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En juist nu Medvedev nog kijkt of hij een nieuwe Koude Oorlog kan starten...
ik ben wel in de buurt, maar ik sla een rondje overquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat valt me tegen. Ik kom in 2012 toch ook naar Enschede?
kan ze ook nog zingen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag koffer inpakken, vanavond nog even Epica bezoeken in Paradiso en dan morgen op pad...![]()
[ afbeelding ]
Ik mis Mao en Stalin.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)montage_final_990px/
38 miljoen doden sinds 1915
quote:Zwarte vrouwen minder aantrekkelijk
o Klopt
o Onzin
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef Whiteguy het volgende:
De poll op ad.nl vandaag:
[..]
En als ik ooit nog ga kamperen, dan graag in stijl:
http://www.firebox.com/product/3644/VW-Camper-Van-Tent?currency_conversion=1[ afbeelding ]
Laat het de volgende keer even weten als je weer in Leiden bent, bier staat koud.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
met zulk slecht weer zou je toch wel postrecords verwachten hier
Is Leiden een leuke stad om een middagje te bezoeken? Ik zit er over te denken die kant op te gaan.
ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laat het de volgende keer even weten als je weer in Leiden bent, bier staat koud.
Must.Have!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:48 schreef Whiteguy het volgende:
En als ik ooit nog ga kamperen, dan graag in stijl:
http://www.firebox.com/product/3644/VW-Camper-Van-Tent?currency_conversion=1[ afbeelding ]
We Were Soldiers is dan ook heel heel heel erg goed.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:53 schreef Etcetera het volgende:
Cobra, hoe leuk/interessant is The Thin Red Line? Ik vond We Were Soldiers ontzettend goed, verder geen verstand van oorlogsfilms
Pics.quote:Zeeman bezocht, 'schade' is 16 euro. Winst is ondergoed van Mr. Men & Little Miss en een shirtje van 'Little Miss Bad'. Geen Little Miss Trouble gezien jammer genoeg.
Ik zal 'm eens kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We Were Soldiers is dan ook heel heel heel erg goed.Mel Gibson en vooral Sam Elliot zetten een super rol neer.
The Thin Red Line is ook goed, maar ik vind 'm iets minder goed dan We Were Soldiers. Sean Penn speelt goed. Maar Nick Nolte speelt enorm goed. Het beste wat ik van hem gezien heb. Kijken dus.
[..]
Pics.
Full Metal Jacket heb ik al eens gezien, rest gaat op de kijklijstquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
Nog wat films die je gezien moet hebben.
Stalingrad: een Duitse film over de veldtocht naar Rusland en de slag om Stalingrad. Enorm goede (onbekende) acteurs en goed gefilmd.
08/15: een Duitse trilogie (z/w) uit de jaren vijftig over de opleiding, de oorlog en de nasleep rond een groepje dienstplichtigen.
Glory: Over de oprichting en strijd van het eerste zwarte regiment ten tijde van de Amerikaanse burgeroorlog. Met Matthew Broderick, Morgan Freeman en Denzel Washington.
Das Boot: Heeft vast geen toelichting nodig.
Full Metal Jacket: over de opleiding en strijd van een groep Amerikaanse Mariniers in Vietnam. Met een enorm goede rol van R. Lee Ermey als Drill Instructor.
Katyn: Een Russische film over moord door de Russen op Poolse Officieren in WO2
Dat is al een tijde geleden hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is jouw oordeel over Full Metal Jacket trouwens?
Keihard is ie zeker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is al een tijde geleden hoorMaar ik vond hem goed en ook wel keihard
Het is maar wat je mazzel noemtquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Keihard is ie zeker.
En je had mazzel. Geen blote tieten te zien.
quote:
Blijkbaar. In ieder geval behoort het getal een flink stuk hoger te zijn.quote:
Gatver.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ach kijk, de vleesjurk van GaGa was niet gek genoeg blijkbaar...
http://www.nu.nl/achterkl(...)-tanden-ketting.html
Geen mensen doodrijden he?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:02 schreef Soempie het volgende:
Zou vanavond vroeg naar bed gaan, maar uiteindelijk zojuist toch nog kozijnen af staan plakken. Morgen worden de muren in de woonkamer geschilderd.En heb ik mijn eerste echte rijles.
En met een weergaloze Vincent D'Nofrioquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
Full Metal Jacket: over de opleiding en strijd van een groep Amerikaanse Mariniers in Vietnam. Met een enorm goede rol van R. Lee Ermey als Drill Instructor.
Nieuw nummer zeker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij was het MM die ik nu gelijk moet geven, Van Dik hout is nu bij 3FM en tering wat klinkt dit droevig.
Eindelijk erkenning voor mijn standpunt. Dank!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij was het MM die ik nu gelijk moet geven, Van Dik hout is nu bij 3FM en tering wat klinkt dit droevig.
Nieuwe CD zelfs.quote:
Dat weet ik ook niet. Ik ben bij de presentatie van hun vorige CD geweest en dat was me toch een geneuzel in de tekst.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor mijn standpunt. Dank!!
[..]
Nieuwe CD zelfs.
Welke platenmaatschappij trapt daar nou nog in...
Die Martin Buitenhuis kan to-taal niet zingen, dat vind ik nog veel erger...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik ben bij de presentatie van hun vorige CD geweest en dat was me toch een geneuzel in de tekst.
VdH-teksten zijn altijd wat vaag maar het was nu allemaal erg inspiratieloos en de muziek was ook helemaal niet goed.
Dat zal nu niet anders zijn
Toch even downloaden
Ow die is idd erg cute. Ze hebben de hele week al leuke dingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:31 schreef MadMaster het volgende:
Haai-haai trouwens...
Cute op Google:
[ afbeelding ]
Nee, een nederlandstalige vervorming van ' do you want to go to the plage' of hoe dat nummer ook heet.quote:
Niet in het Nederlands door VdHquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:54 schreef Etcetera het volgende:
The Plage is tof
Straks ga ik weer gepijnigd worden: wenkbrauwen epileren![]()
Succesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:54 schreef Etcetera het volgende:
The Plage is tof
Straks ga ik weer gepijnigd worden: wenkbrauwen epileren![]()
Er is m.i. een verschil tussen 'leuk' en 'geil', maar op een jongere leeftijd liggen die 2 misschien nog wat dichter bij elkaar...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:39 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij mis ik het "gothic-jurken-zijn-geil-gen"
Een ex van me is nu ook helemaal into gothic en larpen, vind ik helemaal niet aantrekkelijk :2
Ja, concerten waren goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
@MM was het ook een goed concert. En gothicjurken
Kan je mij misschien even uitleggen:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is m.i. een verschil tussen 'leuk' en 'geil', maar op een jongere leeftijd liggen die 2 misschien nog wat dichter bij elkaar...
Ja, kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, concerten waren goed.
Alrijd even omschakelen naar de enorme bak geluid die ze voortbrengen, maar het zat weer goed in elkaar. Hoewel mw. Simons af en toe er flink naast zat qua zang. Maar gelukkig heeft ze genoeg andere kwaliteiten om dat te compenseren...
Paradiso stond blauw van de rook aangezien er aardig wat vuurwerk, vlammen en rook gebruikt werd.
Wel erg spectaculair in zo'n relatieve kleine zaal...
Harsen vind ik niet zo vervelend eigenlijk. Liever harsen dan dat ze met een pincet bezig is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
SuccesIk heb de laatste keer met een touwtje laten doen, is minder pijnlijk. Reminds me... ik moet ook echt weer!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het idee dat we hier op RTL5 zitten
Harsen vind ik ook niet vervelend!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Harsen vind ik niet zo vervelend eigenlijk. Liever harsen dan dat ze met een pincet bezig is.
Wat wel redelijk pijnlijk is: gerstekorrels laten verwijderen. Voor de onwetenden (was ik ook nog tot een paar week geleden): Gerstekorrels En nu zie ik er een beetje uit alsof ik m'n gezicht heb opengehaald naast m'n ogen
ik had er wat meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Harsen vind ik ook niet vervelend!
Gerstekorrel verwijderen, vond ik ook wel meevallen eigenlijk. Ik had er maar 1, misschien is dat het...
het boek gelezen moet hebben. Heb zo'n beetje alle boeken van Kirst gelezen en ze zijn allemaal interessantquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
08/15: een Duitse trilogie (z/w) uit de jaren vijftig over de opleiding, de oorlog en de nasleep rond een groepje dienstplichtigen.
...
ik hoorde het nummer "strand" (ofzo)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Goede vakantie MMquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Over 2 uur eindelijk richting Schiphol...![]()
die dus. slechtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet in het Nederlands door VdH
en sterkte
Dan zal het idd wel pijnlijker zijn. Ik had hem ook op mn wang, scheelt ook wel denk ik.quote:
Je hebt daar ook wel een mooie setting+uitvoering te pakken.quote:
One Day Like This geeft me zo'n heerlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt daar ook wel een mooie setting+uitvoering te pakken.
En als je Elbow leuk vindt, dan raad ik je aan het optreden van onlangs in de Westerliefde te bekijken. Nog geen 350 dus erg knus en het was naar mijn mening erg goed.
Hier dus: http://3voor12.vpro.nl/tv/#/44442895/44748378/0
One Day Like This komt er uiteraard ook in voor
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Over 2 uur eindelijk richting Schiphol...![]()
goed om te horen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:53 schreef Soempie het volgende:
Rijles was zo tof.![]()
M'n instructeur is ook relaxed.
Nicequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:53 schreef Soempie het volgende:
Rijles was zo tof.![]()
M'n instructeur is ook relaxed.
15-08-2011quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
goed om te horen.
We horen het wel wanneer het examen is
Wat voor studie doe je?quote:
Krijg je nog hulp?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef TradeMarkie het volgende:
en morgen moet ik buffelen, eens kijken hoeveel gips ik tegen de wand krijg.
Je voelde nu ook de auto in de bocht he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
15-08-2011![]()
Ik ben al verder dan de meesten in de eerste les zei hij. En hij liegt niet, want de jongen die eerder was heeft veel minder mogen doen in de eerste les.De instructeur zei na heel kort tijd al: nu gaan we het industrieterrein af. Ik: echt?
Hij: ja, met jou durf ik dat nu al wel aan, maar bij sommigen kom ik er de eerste les echt nog niet af.
![]()
Al liegt hij de ballen uit z'n broek, ik ben een stuk blijer met positieve feedback dan met dat gechagrijn van die simulatormensen.
En blijkbaar kan ik dus prima netjes sturen, die simulator lijkt gewoon nergens op.
Ja, hij zei ook dat ik alle bochten heel netjes nam.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je voelde nu ook de auto in de bocht he?
ja, moet ook wel, want het zijn platen van 120x300 waar 120x265 van overblijft. we zijn morgen dus met twee man, meer kan ook niet, want dan loop je elkaar weer in de weg.quote:
Nou, als dat het ergste isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hij zei ook dat ik alle bochten heel netjes nam.En op een gegeven ogenblik had hij een instinker waar ik goed op reageerde en toen zei hij een beetje teleurgesteld: 'o, je hebt het in de gaten, de meesten gaan hier de mist in'.
![]()
Ben alleen wel stilgevallen voor een stoplicht.![]()
quote:En nog heerlijk door de bossen gereden en daar ook pauze gehouden en gekletst. Aardige kerel.
Mooi zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef Soempie het volgende:
Hellingproef ging ook prima.
Pfoei, waar heb ik me druk om gemaakt.
Er was ook nog de optie tot Seks Ontwijkend Gedrag maar als man zijnde is dat zeldzaam...quote:
Dat overkomt iedereen wel eens. Zelfs mét rijbewijs in bezitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben alleen wel stilgevallen voor een stoplicht.![]()
Oeh! Spannend! Eens zien of ik ze in Friesland zo gek krijg om dat even te kijkenquote:
tenzij met een andere manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was ook nog de optie tot Seks Ontwijkend Gedrag maar als man zijnde is dat zeldzaam...
Dat is geheel afhankelijk van je voorkeurenquote:
dan spreek ik voor mezelfquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van je voorkeuren
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan spreek ik voor mezelf
Oh en er zijn zat vrouwen waarbij ik dat gedrag ook zou vertonen
true truequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hehe, die is cool.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |