Hoi-Pipeloi...quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
het wordt een volwassen topic, voor zover je van volwassen kunt spreken natuurlijk.
Wie gaat er met mij mee naar de maladieve?quote:Je hebt gewonnen twee miljoen euro
Ref: CDAPR/3ORG/97 INFORMATIE voor de vergunningverlening vereiste:
(A) uw volledige naam:
(B) Contact adres:
(C) uw telefoon-en faxnummers:
(D): Uw leeftijd:
(E) Uw beroep:
(F) Uw land van herkomst:
U wordt verwacht om uw winnende informatie voor jezelf te houden te houden want dit is een vertrouwelijke details van de beveiliging reasons.On ontvangst van uw antwoord, sturen wij u uw winnende ticket online presentatie van uw bevestiging als een winnaar.
Merk op dat als een winnaar, u uw vordering tot vijf dagen na ontvangst van dit bericht niet volledig nodig, uw claim zal worden beschouwd en zal niet opgeлiste cancelled.So je niet kunt veroorloven om dit te verliezen once in a lifetime kans.
Endeavour te reageren en roepen alleen maar om de details in dit bericht te zien.
Met vriendelijke groet,
Biagio Giancola
Tel: +39 329 714 9674
We hebben een (bijna) miljonair in ons midden!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef CaLeX het volgende:
Wow
[..]
Wie gaat er met mij mee naar de maladieve?
Vriend!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef CaLeX het volgende:
Wow
[..]
Malafide dieven, bedoel je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef CaLeX het volgende:
Wow
[..]
fok jou....quote:
Ik snap je, net zoals ik PS en Ofyles altijd snap...quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
fok jou....
ik ben rijk, jullie hebben me maar gewoon te snappen
Ik voed je wel...quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you pakt maar weer eens cola en popcorn
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je, net zoals ik PS en Ofyles altijd snap...
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
fok jou....
ik ben rijk, jullie hebben me maar gewoon te snappen
misschien kun je hem, als vermogend man, afkopen zodat hij verder zal zwijgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef CaLeX het volgende:
Ik weiger als circus act gezien te worden Jojo, dus wegleggen die hap.
voor geld is inderdaad veel te koopquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
misschien kun je hem, als vermogend man, afkopen zodat hij verder zal zwijgen
Ja, vet nummerquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pt_vliegbasis__.html
Dat is wel een tactiek inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Ets heb jij niet een telefoon met touchscreen? Dan kan je haar daar misschien even mee laten oefenen en zo makkelijker overtuigen dat een eenvoudige Nokia voor haar echt beter is
Als alternatief: vertaal haar dat fancy telefoons met touchscreen ook niet altijd even prettig werken. De fancy Nokia N8 herkent niet altijd even goed dat je je telefoon dicht bij je hoofd houdt tijdens het bellen, waardoor ik al meerdere malen per ongeluk iemand met mijn wang in de wacht heb gezet
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
Raar hequote:
Ik kon het op de kleine foto niet goed zien maar op de grote foto heb ik een aardig idee. Absurd.quote:
Ja, deze is nog duidelijker. Ik heb ook een paar keer moeten kijken!! Prachtig gemaakt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kon het op de kleine foto niet goed zien maar op de grote foto heb ik een aardig idee. Absurd.
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het niet zien:quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, deze is nog duidelijker. Ik heb ook een paar keer moeten kijken!! Prachtig gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Damnquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Het weer op mjn vakantiebestemming volgende week:
[ afbeelding ]
Wel echt authentiek Schots weer...
M'n vader is gister teruggekomen van een lang motorweekend Schotland. Die hadden ook dat weer, dat was ook wel te zien aan de motor, tering wat zag die eruitquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En je vader was verschrompelt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
M'n vader is gister teruggekomen van een lang motorweekend Schotland. Die hadden ook dat weer, dat was ook wel te zien aan de motor, tering wat zag die eruit
al jarenquote:
dat ziet er niet echt rooskleurig uit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat niet voor het mooie weer naar schotland toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat ziet er niet echt rooskleurig uit!
Dudequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk zo'n Marlies Dekkers setje... ;')
Ik niet in ieder geval: Islay Whisky Festival (Feis Ile)...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je gaat niet voor het mooie weer naar schotland toch?
Oei, dat komt op mijn to do list!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval: Islay Whisky Festival (Feis Ile)...
beetje hetzelfde als ik op de Ierse zee heb gehad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb slechts een simpel dun regenjackie, gekregen tijdens een golfclinic ooit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat ben ik niet, mijn zeilpak is grijs
deze:
[ afbeelding ]
zoals die foto op je link, zo ziet windkracht 4 eruit, verspreide schuimkoppenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval: Islay Whisky Festival (Feis Ile)...
kan ook prima, als het maar wel waterdicht is. Vergeet ook geen regenbroek (gewoon zo'n fietsding) en een paar rubberlaarzen (gamma, boerenbond) van een tientje, dat is de makkelijkste oplossing voor droge voeten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb slechts een simpel dun regenjackie, gekregen tijdens een golfclinic ooit.
Weet niet eens of dat ding waterdicht is...
Geen probleem, moet toch ruim vooruit sparenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim vooruit plannen kan (en moet ook...): http://www.whiskyzeilreizen.nl
Ik vind het allemaal best, zoalang ik niet otsend over de realing hoef te hangen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zoals die foto op je link, zo ziet windkracht 4 eruit, verspreide schuimkoppen
Duur?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen probleem, moet toch ruim vooruit sparen.
Maar klinkt wel echt tof! Maar ook wel duur...
exclusief de excursies toch (en de reis richting schotland)quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duur?
Voor een week zeilen op een driemaster tallship, bezoek aan distilleerderijen in Schotland en Noord-Ierland, incl. overnachtingen, alle maaltijden en standaard-drankjes?
Ik vind het juist reuze meevallen...
mooi klote Cobraquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef Cobra4 het volgende:
Herstel: Bij de Etos kosten 10 pillen ¤1,90...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tip indien twijfel over zeeziekte, gewoon de goedkoopste van de etos/ kruitvat, kosten iets van 3 euro voor een doosje en bij de meeste mensen werken ze. Meest voorkomende bijwerking is slaperigheid.
Alleen moet je nog naar Schotland, en je drank komt er nog bij (wat ook niet goedkoop is want whisky), alles bij elkaar denk ik dat je met z'n 2en al zo 3000 euro kwijt bent. Vind ik duur voor een week! Voor de helft zat ik twee weken all-in in 5*-hotel Turkije... Oke, qua vakantie niet te vergelijken, maar mijn portemonnee merkt het wel...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duur?
Voor een week zeilen op een driemaster tallship, bezoek aan distilleerderijen in Schotland en Noord-Ierland, incl. overnachtingen, alle maaltijden en standaard-drankjes?
Ik vind het juist reuze meevallen...
nou hier, nog minderquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herstel: Bij de Etos kosten 10 pillen ¤1,90...
Heb vaker gevaren en kan redelijk goed tegen wat deining.
's Nachts liggen we in de haven of voor anker voor de kust. In het laatste geval kan het nog leuk worden...![]()
![]()
![]()
![]()
Excursies en reis naar Schotland zijn exclusief (had ik ook niet als incl. gemeld), maar voor ¤150 pp vlieg je heen en weer naar Glasgow en excursies kosten rond de 10 Euro pp.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
exclusief de excursies toch (en de reis richting schotland)
3000 Euro voor een week?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen moet je nog naar Schotland, en je drank komt er nog bij (wat ook niet goedkoop is want whisky), alles bij elkaar denk ik dat je met z'n 2en al zo 3000 euro kwijt bent. Vind ik duur voor een week! Voor de helft zat ik twee weken all-in in 5*-hotel Turkije... Oke, qua vakantie niet te vergelijken, maar mijn portemonnee merkt het wel...
Is het trouwens dat je zelf zeilt/meehelpt of doe de bemanning alles? Of mag je zelf weten of je meehelpt of niet?
De "mijne" zijn ook al binnenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
En nu snel naar het postkantoor, kaartjes van Prince ophalen...
Was verbaast dat ik gisteren al een briefje van TNT op de mat vond dat er een aangetekend stuk bezorgd was. Was niet thuis, dus nu naar het postkantoor.quote:
Alle 80?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef MadMaster het volgende:
En nu snel naar het postkantoor, kaartjes van Prince ophalen...
Laat jij je kaartjes altijd aangetekend versturen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was verbaast dat ik gisteren al een briefje van TNT op de mat vond dat er een aangetekend stuk bezorgd was. Was niet thuis, dus nu naar het postkantoor.
Nee, niet altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat jij je kaartjes altijd aangetekend versturen?
Gaan we samen met de Duitsers? Onze eeuwige vijand?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:12 schreef Cobra4 het volgende:
Laatste gerucht: De Peel gaat ook dicht. GGW samen met de Duitsers weer in Duitsland en de overige eenheden nemen de gebouwen in van de verdwenen tank bataljons op de andere kazernes.
Dat doen we al jaren. Er is zelfs een NL/GE legerkorps.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaan we samen met de Duitsers? Onze eeuwige vijand?
I know.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat doen we al jaren. Er is zelfs een NL/GE legerkorps.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan wel even een MOD vragen de TT aan te passen
3 oud-hoogleraren op een bankje?quote:
oy me in hetzelfde rijtje stoppen.. nou hebben we echt fittie hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je, net zoals ik PS en Ofyles altijd snap...
Fight!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oy me in hetzelfde rijtje stoppen.. nou hebben we echt fittie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |