''Nachtbagger II: Trouwen, maar eerst slapen.''quote:
Dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:14 schreef Lysdexie het volgende:
nieuwe topicsmijn actieve topicsactieve topicsbookmarkscustom menutop 500resetibood.com
volg topic nieuw topic Nachtbagger II: Trouwen, maar eerst slapen.» index» onzin voor je leven!
Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
volg topic nieuw topic Nachtbagger II: Trouwen, maar eerst slapen.» index» onzin voor je leven!
nieuwe topicsmijn actieve topicsactieve topicsbookmarkscustom menutop 500resetibood.com
© FOK INTERNET SITES 1999-2011 - ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN - ALGEMENE VOORWAARDEN - CONTACT -
Joah, studenten stad he?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Is groningen een beetje leuk om uit te gaan?
watquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:14 schreef Lysdexie het volgende:
Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
© FOK INTERNET SITES 1999-2011 - ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN - ALGEMENE VOORWAARDEN - CONTACT -
jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Is groningen een beetje leuk om uit te gaan?
mja weenie opeens mn muis alles blauw selectie opeens kopieren knippen plakken geen controle verstand 0 gaanquote:
Ik moet altijd lachen om zulke posts.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:16 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
mja weenie opeens mn muis alles blauw selectie opeens kopieren knippen plakken geen controle verstand 0 gaan
Dat gaat Pixie. niet leuk vinden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:16 schreef aight1 het volgende:
Monkyyy en lysdexie allebei groningen match made in heaven dit
nja moet kunnen soms gwn niet nadenken gwn gaan met die banaan geen gevolgen inzien gwn doen wat goed voeltquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:16 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
mja weenie opeens mn muis alles blauw selectie opeens kopieren knippen plakken geen controle verstand 0 gaan
mja niets moet majaquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:16 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ga nog wel een keer langs daar met een paar maten. Nog nooit geweest en ik MOET daar een keer out zijn gegaan dacht ik zo
Ik ben getrouwd, kan niet rond gaan sletten nu.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:16 schreef aight1 het volgende:
Monkyyy en lysdexie allebei groningen match made in heaven dit
Msgien tepelring installerenquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:16 schreef napoleonfour het volgende:
Ik wou dat ik kon slapen. Waarom heb je niet gewoon een slaapknop op je tepel ofzo.
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:16 schreef napoleonfour het volgende:
Ik wou dat ik kon slapen. Waarom heb je niet gewoon een slaapknop op je tepel ofzo.
Jmr ik zag echt toekomst hierinquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd, kan niet rond gaan sletten nu.
wat nee dat ben ik niet.quote:
Kkzemel ga toch geen ring door mijn nippies doen?quote:
Sorry ben nu luisteren maar nog niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:18 schreef Bartcoah het volgende:
Dimens heb je dat nummer nou al gevonden?
IS OPLOSSING VOOR SLAAPPROBLEEM MESGIEN :Squote:Op woensdag 18 mei 2011 02:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kkzemel ga toch geen ring door mijn nippies doen?
Computer says Noquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
IS OPLOSSING VOOR SLAAPPROBLEEM MESGIEN :S
quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:20 schreef Bartcoah het volgende:
Throw me down on the bar. Lekker vies nummer moet hem echt ff hebben
quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:20 schreef Bartcoah het volgende:
Throw me down on the bar. Lekker vies nummer moet hem echt ff hebben
Deadmau5 - sexslavequote:Op woensdag 18 mei 2011 02:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wat was het nu?
Volgens mij heb ik het gevonden?
Misschien heb je er wel heel veel aan. Je wordt er nooit dommer van.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:23 schreef napoleonfour het volgende:
Morgen maar eens gebruik maken van die slbdocent, voor het eerst. Zal een saai gesprek worden.
Was da?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:23 schreef napoleonfour het volgende:
Morgen maar eens gebruik maken van die slbdocent, voor het eerst. Zal een saai gesprek worden.
Terecht.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:24 schreef Bartcoah het volgende:
Morgen ga ik een zak wiet kopen en een sigaar pakken en die vullen met wiet en is goed oproken
Matig. Ik moet eigenlijk écht gaan slapen, maar ik heb geen zin om naar het plafond te staren.quote:
Wauw mijn moeder op foks. Hoi mam.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Misschien heb je er wel heel veel aan. Je wordt er nooit dommer van.
Gr. Je moeder.
Ik ga altijd tekenen, mooie dingen komen ervan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
En dan ff chill muziek maken lekker stonend
Hoi Zoon.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wauw mijn moeder op foks. Hoi mam.
Als ik teken lijkt het niet of het van een kind van 3 komt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga altijd tekenen, mooie dingen komen ervan.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoi Zoon.
Ik weet nog een lekker nummertje voor je: Deadmau5 - sexslave.
Groningen is kaulo ver.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:27 schreef Bartcoah het volgende:
Ja ga we een keer een FOK! meeting houden in Groningen? Iedereen der bij ik wil hard gaan dan
Hmm, we hebben hetzelfde probleem. Verder gaat het wel goed, nog gehosseld?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Matig. Ik moet eigenlijk écht gaan slapen, maar ik heb geen zin om naar het plafond te staren.![]()
Met jou dan?
groningenquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:27 schreef Bartcoah het volgende:
Ja ga we een keer een FOK! meeting houden in Groningen? Iedereen der bij ik wil hard gaan dan
Is goed. Zet jij de achtergrondmuziek (Deadmau5 - sexslave) alvast aan?quote:
jij zit mij te narrenquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is goed. Zet jij de achtergrondmuziek (Deadmau5 - sexslave) alvast aan?
Ik woon in Groningen dus kom sowieso.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:27 schreef Bartcoah het volgende:
Dat schept een band.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hmm, we hebben hetzelfde probleem. Verder gaat het wel goed, nog gehosseld?
Ik heb toch een Lamborginihi ik haal je wel op. Maar terug weg mag je lopen dan gaat Monkyy met mij mee ^.^quote:
De klok zit me al de hele nacht afkeurend aan te staren.quote:
Daarom verstop ik al mijn wekkers.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De klok zit me al de hele nacht afkeurend aan te staren.
Oh je gaat door halen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wel een voordeel: morgenavond goed moe en op tijd naar bed.
Ik ga zo wel slapen, maar een kort(er) nachtje zal morgen (hopelijk) wel zorgen voor op tijd moe zijn.quote:
Zomermeis is mijn nep-zusje, omdat Oceanview een bloedbroeder van een andere moeder is. mc-Piel en ik zijn rappers (jezweet), en wij Dimens, wij zaten in een bubbelbad respect uit te delen op Habbo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:30 schreef Dimens het volgende:
Soetje Fok! Meet. Met Somermeisje, Piel en ik
Ik ga Zomermeisje daten omdat zij in mijn buurt woont.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:35 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zomermeis is mijn nep-zusje, omdat Oceanview een bloedbroeder van een andere moeder is. mc-Piel en ik zijn rappers (jezweet), en wij Dimens, wij zaten in een bubbelbad respect uit te delen op Habbo.![]()
Dit wordt een mooie meet.![]()
Jij met je goede ideeën.quote:
xxxquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij met je goede ideeën.
Ik duik ook mijn nest in.
Welterusten allemaal.
Die is met Pixie. mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:40 schreef Bartcoah het volgende:
Wie is er dan nog over volgens mij is monkyy er ook van door
Seh, Almere represents.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga Zomermeisje daten omdat zij in mijn buurt woont.![]()
Ik houd van Fok!, al die mensen hier die zo spang zijn.![]()
Floxcie is ook mijn mattie, ik mag hem echt.
Nee ik lees mee,maar ben een film aant kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:40 schreef Bartcoah het volgende:
Wie is er dan nog over volgens mij is monkyy er ook van door
Welke?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee ik lees mee,maar ben een film aant kijken.
Welterustenquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij met je goede ideeën.
Ik duik ook mijn nest in.
Welterusten allemaal.
goodfellasquote:
Almerequote:Op woensdag 18 mei 2011 02:41 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Seh, Almere represents.
Mattie, die FOK!s zijn vaak wel spang, tok? Wanneer die meet dan? Hopelijk komen er veel sweeties.
neequote:
Pffff ik had hem met me ex gekeken en ze vond er geen klote aan. Heb je Godfather al gezien?quote:
ik ben niet zon filmkijker,quote:
Ik ook niet echt maar je moet toch wel de klassiekers gezien hebben chickquote:
ja daar ben ik dus mee bezig, gister american psycho gezien die was ook leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:47 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik ook niet echt maar je moet toch wel de klassiekers gezien hebben chick
Ik haal morgen in Den Haag even NLX en dan draaien we dikke blunt toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:47 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Baas wanneer gaan we is een kk dikke joint roken?
ooooowwwwwhhhh dat dacht ik wel kom hier heen dan gaan we muziek maken. (Y)quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik haal morgen in Den Haag even NLX en dan draaien we dikke blunt toch?
Verkeerde housemuziek maken of van die reggae muziek?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:48 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
ooooowwwwwhhhh dat dacht ik wel kom hier heen dan gaan we muziek maken. (Y)
Hou je ook van animate films Pixar,disney shit enzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ja daar ben ik dus mee bezig, gister american psycho gezien die was ook leuk
Dat zie ik dan wel weer hahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Verkeerde housemuziek maken of van die reggae muziek?
Ik kom wel langs hoor, ben wel jong.
Samen draaien bij Onz radio, DJ Bartcoah en DJ Dimens in da house bij ONZ radio FM house muziek alles.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:51 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook draaien bij Onz radio ff me skills weer flamen dan ga ik live
Ik heb serieus 3x3 meter zolderkamerquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:52 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mijn zolder kamer is 6x8Ik ben rijk
ik vind alles wel leuk zolang het een goede film isquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:49 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hou je ook van animate films Pixar,disney shit enzo? Die humor vind ik wel mooi voor de rest kijk ik niet echt films behalve eckte eckte bazen films
Kom je een film bij mij kijken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ik vind alles wel leuk zolang het een goede film is
hahaha ja toch.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Samen draaien bij Onz radio, DJ Bartcoah en DJ Dimens in da house bij ONZ radio FM house muziek alles.
Aight, ken je OV goed?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Almere![]()
Net als Zoetermeer een groeiende stad.
Binnenkort meeten gewoon al die chicks langskomen harde shit monkeyyy pixie zomermeisje ratelslangetje alles met piel en OV hard dit ik krijg gewoon kriebels.
Moet ik eerst vragen aan Pixie, ik zit onder de plak.quote:
Niet echt, maar wil wel goed leren kennen enzo. Hij is wel harde boi maar durf niet echt op Fok! met hem te praten. Hij heeft wel goeie reputatie hier en dan kan ik natuurlijk niet zomaar met hem praten.quote:
Jullie mogen samen komen kijken, geen probleem.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Moet ik eerst vragen aan Pixie, ik zit onder de plak.
En ik?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jullie mogen samen komen kijken, geen probleem.
Oeh, dat klinkt leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jullie mogen samen komen kijken, geen probleem.
Flox op The Box, die bazenzender vóór MTV kwam kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Samen draaien bij Onz radio, DJ Bartcoah en DJ Dimens in da house bij ONZ radio FM house muziek alles.
Als het drugs is, is het allemaal prima.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:57 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik neem hasj mee Icelator dan ga je kapot vriend
oh wacht laat maar zitten danquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is wel helemaal in Zoetermeer hoor, maar dat is niet erg toch?
En als ik zeg dat ik in Haarlem woon ^^? Of vind je dat ook al te verquote:
Hehe, hij en Flips zijn chille FOK!s. Wanneer is die meet? Dan kom ik stiekem ook; neem een paar chimeids mee en alles. En dan laten we Utrecht (?) zien wie de eckte nachtbaggeraars zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet echt, maar wil wel goed leren kennen enzo. Hij is wel harde boi maar durf niet echt op Fok! met hem te praten. Hij heeft wel goeie reputatie hier en dan kan ik natuurlijk niet zomaar met hem praten.
Maar via Zomermeisje en Habbo ga ik wel in contact met hem komen.
Ja, zover ga ik niet fietsen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:01 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik in Haarlem woon ^^? Of vind je dat ook al te ver
Of ik neem mijn laptop mee, Full HD scherm en optisch uit. Moet er wel iemand een 5.1 audio set hebben van minimaal Yamaha kwaliteit.quote:
teveel moeitequote:
oke is goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mogen we dan een keer bij jou een film kijken
Wat voor speakers heb je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:05 schreef Bartcoah het volgende:
Ik wil jullie nu gewoon mijn set laten horen het is zo mooi![]()
![]()
zooo mooi
*pinkt traantje weg*
Als je dan met de auto gaat pik mij dan ff op in Haarlem ouwe leipquote:
jullie moeten wel weten dat ik super socially awkward ben en waarschijnlijk dan de hele avond 3 woorden zeg.quote:
Logitechquote:
Is goed maakt mij niets uit ik ben zo sociaal ik trek gewoon elk woord uit je mondquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
jullie moeten wel weten dat ik super socially awkward ben en waarschijnlijk dan de hele avond 3 woorden zeg.
Ik heb niet eens een autoquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Als je dan met de auto gaat pik mij dan ff op in Haarlem ouwe leip
Wie is Flips, ik ken die nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:02 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hehe, hij en Flips zijn chille FOK!s. Wanneer is die meet? Dan kom ik stiekem ook; neem een paar chimeids mee en alles. En dan laten we Utrecht (?) zien wie de eckte nachtbaggeraars zijn.
Er hoeven ook geen worden gezegd te worden, daden zijn beterquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
jullie moeten wel weten dat ik super socially awkward ben en waarschijnlijk dan de hele avond 3 woorden zeg.
... niet meteen zo beginnen tegen een mooie dame!quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er hoeven ook geen worden gezegd te worden, daden zijn beter
Ik ga zo'n Harman/Kardon set kopen van ¤999,- met Blu-ray. Daar heb je nog jaren plezier van.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Logitechlekker kut zooi maarja fuck it ouders zijn pleite als het goed is boekt me moeder hem zo weer naar Saoedi Arabia
Handgebaren zijn ook daden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:09 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
... niet meteen zo beginnen tegen een mooie dame!
Ik geef me geld uit aan uitgaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga zo'n Harman/Kardon set kopen van ¤999,- met Blu-ray. Daar heb je nog jaren plezier van.
watquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er hoeven ook geen worden gezegd te worden, daden zijn beter
Ik weet precies wat jij bedoeld jongen man want ik ben ook een jongenquote:
Ik verdiende eerst 1600 euro netto door te leren...quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga te weinig en goedkoop uit
Of ik verdien te veel?
Lekka, laat het me weten, R+R=BACK zoals op Habbo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wie is Flips, ik ken die niet![]()
Maar weet niet man, ergens een keer met Piel en zomermeisje en misschien feeesbeest.
Was van plan hier in Soetje bij Queens te doen, Dommelsch bier daar lekker lekker.
Ik verdien te weinig, ik hoor eigenlijk veel meer te verdienen voor wat ik doe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik verdiende eerst 1600 euro netto door te leren...
Ik was ontslagen omdat ik niets deed nu heb ik 0
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik verdien te weinig, ik hoor eigenlijk veel meer te verdienen voor wat ik doe.
quote:
Habboquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:12 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Lekka, laat het me weten, R+R=BACK zoals op Habbo.
Weekendje hosselen in Zoetermeer kan geen kwaad.
Ik ben part-timer op mijn werk, maar ik maak net zoveel omzet als de slechtste full-timer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:12 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Arbeiders ik heb er compleet skijt aan haha
Als het kan, dan komen ze. Zijn wel typische adidas BlackBerry sletjes juwait.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Habbo
Als ik mij niet had aangemeld was er geen Habbo meet geweest trouwens
Maar neem wel die chicks mee dan, kunnen we altijd gebruiken.
Ik heb nog BB sletjes in mijn kelder, ik neem ze mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Als het kan, dan komen ze. Zijn wel typische adidas BlackBerry sletjes juwait.![]()
![]()
pics?quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tfoe tfoe, mijn piemel is veel groter.
Zeg ik tok niet, no spang bradda. Zo zijn ze allemaal bij mij op skorro.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nog BB sletjes in mijn kelder, ik neem ze mee.![]()
Niets mis met BB Adidas sletjes trouwens.
Geen idee wat dat betekendquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:18 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zeg ik tok niet, no spang bradda. Zo zijn ze allemaal bij mij op skorro.
School, Nickelsonquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mij op skorro zitten die Nickelson sletjes, die zijn wel kaulo lelijk.
Wat kom jij dan ineens doen hierquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:22 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
School, Nickelson![]()
Straat en Karl Kani G
quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij mij op skorro zitten die Nickelson sletjes, die zijn wel kaulo lelijk.
Ik eet, en join even de club jwzquote:
Kaulo lelijk is zij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[ [url= http://www.viceland.com/b(...)fan7.jpeg]afbeelding[/url] ]![]()
Hihihhehhahoeh neequote:
quote:
Roc-A-Fella Records, maar ik zat ook BNW-mensen te mindfucken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens met die handen in je FoBo, ik snap er niets van
Pasta met kipfilet spinazie boursin en pijnboom pittenquote:
Ik ben wel jaloers dat jij met OV Aight1 Somermeisje en OMdatappel op foto staat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Roc-A-Fella Records, maar ik zat ook BNW-mensen te mindfucken.
jmr jmr nu heb ik honger.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:27 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Pasta met kipfilet spinazie boursin en pijnboom pitten![]()
zo'n bazen zak van Iglo..
Jatok, ik wil nieuwe pics met jou, k?quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers dat jij met OV Aight1 Somermeisje en OMdatappel op foto staat.
quote:
Ja serieus het is echt een must try!!! en het is in 10 minuten klaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:30 schreef Floxcie het volgende:
CyberGangsta, dat klinkt echt lekker. Maar is het ook lekker van Iglo?
Ik wil ook harde Roc-A-Fellaquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:31 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jatok, ik wil nieuwe pics met jou, k?
Perfectquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:31 schreef CyberJesus het volgende:
Hahahahah![]()
Naam Elise S. te E (datum van test = 2 november)
msn naam: .....~~ ... ELiSe & DiAnNuHhH! ... ~~..... VaNaAf FeEsTuHhH!!
Vraag1: lust je breezers?ehm jah..... wel: peach, orange, lime, pine-apple en watermelon..... niet: blackberry
Vraag2: ga je wel eens naar de molen? jah 2 x in de maand gemiddeld soms meer
Vraag3:met hoeveel jongens zoen je gemiddeld per avond? met 1tje per avond of geen, en mijn record is 3 hehe
Vraag4: heb je een vriend? heeft vriend 1,5 week
Vraag5: ga je wel eens vreemd? 2 keervreemdgegaan maar dat heb ik mezelf vergeven na 8 maanden
Vraag6: rook je? ben morgen 12 weken gestopt
Vraag7: wat is je lievelingsmuziek? trance, R&B, pop en hiphop
Vraag8: leeftijd: 15
Doe dit nooit meer. Dit doet pijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:33 schreef CyberJesus het volgende:
Als je zulke ekte tangas wil flowen moet je wel de regels van de hossel weten tok
regel 1 :
[ afbeelding ]
Muziek!quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik keek 2 minuten lang, nu zie ik het continue op mijn ooglid.
Morgen Iglo zak kopen koken alles hard dit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:38 schreef Floxcie het volgende:
Ik ga loesoe, morgen zo'n Iglo zak kopen en dan na skorro lekker bikken.
Liefde voor de baggeraars, no homo.
Slaap ze als je eraan toekomt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Morgen Iglo zak kopen koken alles hard dit.![]()
Truste main.
Ik kan hem nooit te vaak horen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:41 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nah die heb ik nu wel echt te vaak gehoord
Ik was er niet bijquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:43 schreef Bartcoah het volgende:
Op lowlands was Deadmau5 wel echt de shit niet normaal
hahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:44 schreef Dimens het volgende:
Met mijn Monster Cable® Turbines klinkt het allemaal nog beter.
Hahaha porsche1quote:
Hahahah nee weet ik veel wie, maar ik vind het uiterlijk wel bij porsche1 passenquote:
Nee dat is Porsche1 niet, deze user heeft hem ook in zijn FoBo staan. Heb hem al eens eerder gezien maar weet niet meer wie het isquote:
Bartcoah?quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee dat is Porsche1 niet, deze user heeft hem ook in zijn FoBo staan. Heb hem al eens eerder gezien maar weet niet meer wie het is
Jou FoBoquote:
Mijn Kat owned kanker hard.quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:00 schreef CyberJesus het volgende:
[SC] #1323 Poep eten, yaaaaaaaaay!
Mensen die extreem blij zijn met hun kut katten
quote:
hallon!quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:04 schreef monkyyy het volgende:
kan niet slapen dus zit nu met laptop in bed, ben er weer.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:03 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Deze kat owned pas. vooral op 2:11
baasquote:Op woensdag 18 mei 2011 04:03 schreef Bartcoah het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn kat Pers en ze heet Knuffel.
Ik was 3 toen ik haar kreeg. Dit is een kk harde Bazin.
je vind em wel kanker scheef, eerlijkquote:
niet haten op katten, het zijn roofdieren die je altijd aan kunnen vallenquote:Op woensdag 18 mei 2011 04:06 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
je vind em wel kanker scheef, eerlijk
Moet je morgen niet werken, naar school gaan ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
niet haten op katten, het zijn roofdieren die je altijd aan kunnen vallen
Ey fanta ik ben druk bezig met oefenen om van start te gaan bij het Radio stationquote:
ik ben poker pro dus neequote:Op woensdag 18 mei 2011 04:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Moet je morgen niet werken, naar school gaan ofzo?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
niet haten op katten, het zijn roofdieren die je altijd aan kunnen vallen
problem?quote:
ok mooi!quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:09 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ey fanta ik ben druk bezig met oefenen om van start te gaan bij het Radio station
Dan gaan we hem ff heeeeerlijk blazen ^^.quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ok mooi!hoop je binnekort op de radio te horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |