DRIE E'S.quote:
Dronken vrouwen zijn eerlijk, de andere spelen toneel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zie ik je nu daar toegeven dat mannen beter zijn?
Je bent er ook zo eentje, hm? Een alle mannen zijn klootzakken en moeten dood-type.
Dat is ook beide kutbier.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Serieus?
Mijn Dommelsch smaakt toch echt beter dan die Gulpner.
joah maar het is toch door een natuurproces in gang gezet... geen scheikunde op toegepast behalve van wat de natuur zelf te bieden heeft (qua gistingsproces) en et wordt niet gedestilleerd enzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Serieus?
Mijn Dommelsch smaakt toch echt beter dan die Gulpner.
Op Dommelsch zijn van die chemische stoffen gespoten en daarom mag het niet biologisch heten. Wel weten wat Biologisch is natuurlijk hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
joah maar het is toch door een natuurproces in gang gezet... geen scheikunde op toegepast behalve van wat de natuur zelf te bieden heeft (qua gistingsproces) en et wordt niet gedestilleerd enzo
Alles kan kapot. Ze voelt zich bedreigd zo veel is duidelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin.. En zodra ik in beeld kwam en zij dat door had moest hun status opeens op een relatie staan bij Facebook. Mjah ach. Ik was te laat dan.
Dus gewoon zorgen dat hij op jou valt, alles komt goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:23 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Alles kan kapot. Ze voelt zich bedreigd zo veel is duidelijk.
Even dit topic redden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
dees is voor jou schatjeee
nu weer blij?
vind je Buttweiser lekker?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen serieuze bierzuipende kerel die geassocieerd wil worden met DOMmelsh of GULPener.
Bier is bier.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's bier voor de echte holkruipers.
Nog een keer dit topic redden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:31 schreef kingtoppie het volgende:
BIER IS BIER, LALAAA LALALA tududumpaam BIER laalaalaaaaaa
Harde dat, staat in mijn favo's.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:33 schreef kingtoppie het volgende:
ff die van deadmau5 luisteren..
4x4 = 12 nog weinig geluistert
Toch is er verschil, zit 'm voornamelijk in de Hop, die is het duurst.quote:
Geen wonder dat ik beide lekker vind.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch is er verschil, zit 'm voornamelijk in de Hop, die is het duurst.![]()
Hop is familie van de cannabis en de tomaat
tomaat rook je, en cannabis dat is lekker in een salade toch?quote:
Some Chords fap fap fap fap fap fap fap fap cum.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
tomaat rook je, en cannabis dat is lekker in een salade toch?
FOCKING GEIL NUMMER MAN THX
echt deadmau5 is nice man
dies ook nice jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Some Chords fap fap fap fap fap fap fap fap cum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |