Goed ideequote:Op woensdag 18 mei 2011 01:52 schreef Dimens het volgende:
Ik heb TS even een DM gestuurd, ik wil morgen dronken met haar worden.
herrezen uit de slaap?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:55 schreef Mishu het volgende:
Dronken worden is altijd (soms niet) een goede zaak.
UI?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
doe even een UI neerzetten, dan herken ik je tenminste.
Je bent weer terug?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:55 schreef Mishu het volgende:
Het zal op z'n minst voor leuke verhalen zorgen. Vertel!quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:55 schreef Mishu het volgende:
Wel de tandjes gepoetst toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:57 schreef Mishu het volgende:
Verplaatst van de pc naar het mobiele ding in bed...
goed idee, ik ga op zoekquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat plaatje wat bij mij beweegt, jij moet er ook een hebben.
Ik kreeg er wel ruzie met zomermeisje door.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:00 schreef Mishu het volgende:
Alcohol is zo goed om op te falen bij normale dingen. Daarom vinden mensen het prettig, je bent even niet je verantwoordelijke übermensch.
We vragen gewoon meer Fok!kers mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:01 schreef Mishu het volgende:
Ik stel trouwens voor om bij een succesvolle meet meer fok-bekenden uit te nodigen haha. Ga ik zowaar ooit nog aan een echte meet deelnemen.;(
Prima, nu kan ik je de volgende keer tenminste herinneren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
dit was het eerste wat ik kon vinde (ui)
kvind em stiekum nog leuk ook!quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Prima, nu kan ik je de volgende keer tenminste herinneren.
Of om er juist in te kunnen zwelgen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:01 schreef Absurditeit het volgende:
Je drinkt dus ook om bepaalde emoties te verdringen?
allemaal knuffels meenemenquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:03 schreef Mishu het volgende:
[..]
Of om er juist in te kunnen zwelgen?
O jee, nu krijgen we een ware huilbaby meet
Geen idee wat dat betekend.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ach meeste mensen leven met ee facade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |