SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:12 schreef schommelstoel het volgende:
Back to the seventies.Inderdaad. En nu zijn ze echt het Tahrir-model aan het kopiëren. Pleinen bezetten met zoveel mogelijk mensen. Gisteren werden ze nog door de politie weggehaald omdat het er niet zo veel waren. Dat zal nu niet meer lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degenen die Spaans begrijpen kunnen oa. de hashtag '#nonosvamos' volgen op Twitter.
Sowieso, judgment day is de 22e.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:50 schreef Bayswater het volgende:
Fijn, zit volgende week 5 dagen in een hotel 30 meter van het Puerta del Sol, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat ze na de 22e opgehoepeld zijn.
Doet het niet, heb je nog meer?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:35 schreef Strani het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/pirav%C3%81n Hier een live UStream feed, voor de geïnteresseerden.
Volgens mij kun je nog niet echt goed aangeven wat het doel van de protesten in Spanje is. Dit kon je bij die van Tunesië, Egypte en in mindere mate Libië wel aangeven. Daar was een centraal doel gesteld waar iedereen voor protesteerde. In Spanje is volgens mij zo'n centraal doel nog niet gesteld waardoor je deze protesten niet echt met elkaar kunt vergelijken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:03 schreef HiZ het volgende:
Mensen begrijpen het verschil niet tussen vreedzame (hoewel onzinige) protesten in een democratie en protesten in een dictatuur die elke vrije meningsuiting wordt onderdrukt ?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:03 schreef HiZ het volgende:
Mensen begrijpen het verschil niet tussen vreedzame (hoewel onzinige) protesten in een democratie en protesten in een dictatuur die elke vrije meningsuiting wordt onderdrukt ?
Dictatuur van banken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:51 schreef okiokinl het volgende:
ja het is wel het nieuwe protesteren, een goeie zaak.
maar het gaat hier natuurlijk niet om een dictatuur omver werpen...
Niet, denk ik. Ze hebben het al een paar keer gedaan, ook in andere steden, maar ik denk dat ze het wel opgegeven hebben nu en het liever even uitzingen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:56 schreef BeSimple het volgende:
Wanneer komt de Spaanse ME het plein schoonvegen?
Da's zeker waar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[..]
Dictatuur van banken.
waar, maar die zijn echt niet geinteresseerd of er een heleboel mensen op een plein gaan zitten hoor.. laat ze dan voor een bank gaan zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
[..]
Dictatuur van banken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef Strani het volgende:
Ik vind het prima als een mod dit verplaatst hoor. Ik heb het alleen hier geplaatst omdat het indirect voortvloeit uit de situaties in het Midden Oosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |