Dat gaat het dus ook niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je er al vanuit gaat dat je er niet aan kan veranderen zal er nooit iets veranderen of verbeteren.
Kwestie van kinderen beter opvoeden.quote:
Dit ging niet echt over multiculti, maar verder heb je gelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Het hele multiculti probleem kan in 1 klap opgelost worden : behandel jezelf zoals jij behandelt wil worden en heb begrip voor elkaar. Leef je in in de ander zijn roots en respecteer dat.
/oneliners die echt waar zijn
"Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Het hele multiculti probleem kan in 1 klap opgelost worden : behandel jezelf zoals jij behandelt wil worden en heb begrip voor elkaar. Leef je in in de ander zijn roots en respecteer dat.
/oneliners die echt waar zijn
Sentimenteel gelul, klootzakken zijn er altijd, die raak je echt niet met wat geneuzel in een tv programmaquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je er al vanuit gaat dat je er niet aan kan veranderen zal er nooit iets veranderen of verbeteren.
Klootzakken moet je gewoon keihard aanpakken en opvoeden en diegenen die ze verdedigen ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Sentimenteel gelul, klootzakken zijn er altijd, die raak je echt niet met wat geneuzel in een tv programma
In principe met je eens, maar dat is gewoon een illusie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Klootzakken moet je gewoon keihard aanpakken en opvoeden en diegenen die ze verdedigen ook.
Ik ben nog van de generatie die gelooft in opvoeding en educatie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:50 schreef Ronaldsen het volgende:
In principe met je eens, maar dat is gewoon een illusie.
Neuh.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie die geloofd in opvoeding en educatie.
Ninja-edit, met je educatie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie die gelooft in opvoeding en educatie.
Ja, maar mijn lagere schooltijd was dan ook 50 jaar geleden.quote:
Op zich wel een nobele instellingquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie die gelooft in opvoeding en educatie.
Wat mij betreft wel. Geen enorm schokkende zaken, maar wel een praatprogramma waarin de gasten de ruimte krijgen en de sfeer aan tafel genoeglijk is.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:56 schreef MilaNL het volgende:
Oké. Ik ben eruit. Als Sjuul Paradijs tegen steun aan Griekenland is, ben ik voor.
De ultieme populist in het kwadraat, ik heb bijna respect voor iemand die zo veel idiote krantenkoppen heeft verzonnen. Je moet ze maar bedenkenquote:
Dan ben ik tegen de 'Arabische Lente', want Bin Laden is voor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:56 schreef MilaNL het volgende:
Oké. Ik ben eruit. Als Sjuul Paradijs tegen steun aan Griekenland is, ben ik voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |