Eerst de weg blokkeren en dan schelden op iemand die ook nog wacht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef MilaNL het volgende:
Die Glennis Grace had al nooit klerelijer moeten roepen. Maar daar hoor je niemand over.
In feite had die man gelijk, dat mens staat midden op de weg en hij stop gewoon totdat ze aan de kant gaatquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef MilaNL het volgende:
Die Glennis Grace had al nooit klerelijer moeten roepen. Maar daar hoor je niemand over.
Die man had in principe gewoon gelijk. Zij staat midden op de weg, hij wacht en passeert haar gewoon als ze aan de kant gaat en zij roept klerelijer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef MilaNL het volgende:
Die is speciaal voor de uitzending van vanavond naar de kapper geweest, dat vind ik dan wel weer aandoenlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijk dom wijf, die moeder van Brandon.
Ja, en een nieuw kleedje met opengeknipte mouwen aangeschaft.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:27 schreef Taurus het volgende:
Die is speciaal voor de uitzending van vanavond naar de kapper geweest, dat vind ik dan wel weer aandoenlijk.
Vind ik niet. Het is gewoon een volks mens, niks mis mee. Ik heb haar liever dan Plasterk bijvoorbeeld, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijk dom wijf, die moeder van Brandon.
Dat vind ik dan weer raar, zelfs elke PVV'er kan zien dat Plasterk gewoon een sympathieke vent is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is gewoon een volks mens, niks mis mee. Ik heb haar liever dan Plasterk bijvoorbeeld, maar dat terzijde.
Ik vind hem verre van sympathiek. Hij is de vleesgeworden redelijkheid (vind hij zelf met name, dat is nog het meest irritant). Ik kan niet goed tegen dat soort types.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer raar, zelfs elke PVV'er kan zien dat Plasterk gewoon een sympathieke vent is.
Wethouder in 020. Van GroenLinks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:32 schreef Injetta het volgende:
Wat is er met Andrée van Es? Ze praat zo moeilijk? Heeft ze een ziekte of zo? Zo was ze toch niet?
Die agenten ja, in het gezicht van die aso. Dat mocht best wat pittiger, dat optreden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
"Wij zijn van toezicht en handhaving."
Toen had ie de deur dicht moeten gooien.
Ja, want redelijke en genuanceerde mensen moeten we vooral niet willen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:34 schreef Lkw het volgende:
Ik vind hem verre van sympathiek. Hij is de vleesgeworden redelijkheid (vind hij zelf met name, dat is nog het meest irritant). Ik kan niet goed tegen dat soort types.
Maar goed, dat is wellicht een afwijking mijnerzijds
Dat zeg ik allemaal niet, en laat ik dus voor jouw rekening.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, want redelijke en genuanceerde mensen moeten we vooral niet willen.
Liever hufters zoals Wilders.
Kun je toch niet van die ambtenaren verwachten als ze niks mogen verder?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Die agenten ja, in het gezicht van die aso. Dat mocht best wat pittiger, dat optreden.
Ik ken haar wel, maar ze praat moeilijk. Alsof ze iets heeft. Een Tia gehad? Of iets anders?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Wethouder in 020. Van GroenLinks.
Zat van 1981 tot 1990 voor de PSP in de TK
Als je er al vanuit gaat dat je er niet aan kan veranderen zal er nooit iets veranderen of verbeteren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een gelul weer over de verloedering en agressie, alsof je er iets aan kan veranderen...
Met jouw mentaliteit dus wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:40 schreef Ronaldsen het volgende:
We drinken een glas, doen een plas en alles bleef zoals het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |