Een echte EO-orgie dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef Jac0bus het volgende:
Wijn hadden ze ook, gedronken uit EO bekertjes.
EO-pindanootjes hadden ze ook.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:31 schreef borisz het volgende:
[..]KvdB = Hilversum. P&W = Westergasfabriek
Bij DWDD/PenW hebben ze ook slechte zuipwijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wijn hadden ze ook, gedronken uit EO bekertjes.
EO-pindanootjes hadden ze ook.
Een DWDD en P&W-meet is natuurlijk goed te combineren.quote:
Wat heb je met die drie heren besproken dan aan tafel?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Een DWDD en P&W-meet is natuurlijk goed te combineren.![]()
Mijn laatste TV optreden was nog bij Barend en Van Dorp. (en Jan Mulder)
Na afloop vooral met ze lopen dollen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:36 schreef Absurditeit het volgende:
Wat heb je met die drie heren besproken dan aan tafel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Na afloop vooral met ze lopen dollen.Mulder is sowieso een erg relaxe vent (lijkt me). En Frits met een bacootje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotgenootje van mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:53 schreef Absurditeit het volgende:
Jammer dat het Second Generation Syndrome Frits zo heeft getekend. Hij had een toffere vent kunnen zijn.
Ik heb last van heel veel 2e generatie zaken, maar niet van opvliegers.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:28 schreef Absurditeit het volgende:
Het verklaart wellicht jouw wat opvliegerige gedrag dat je hier nog al eens tentoonspreidt.
Nouja, we zien dat Frits en jij - jullie staan overigens zeer gebroederlijk en vredig op de foto - zich nogal snel aangevallen voelen. Het lijkt zo'n onderdeel van jullie natuur dat het jullie goed mogelijk zelf vooral ontgaat. Nu is er met iedereen wel iets 'mis' en het sluit ook zeker niet uit dat jullie overall prima kerels kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb last van heel veel 2e generatie zaken, maar niet van opvliegers.
True, maar het is niet helemaal toevallig. Wanneer ik die foto zie, lijken jullie wel broers. Het is waarsch. jouw eerste ontmoeting met personality Barend, maar jullie stralen uit dat jullie elkaar al decennia kennen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:39 schreef golfer het volgende:
Veel jullie. Doet mij denken aan dit toepasselijke boek
Je zult er een zware dobber aan hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:42 schreef DrDentz het volgende:
Is deze aflevering het terugkijken waard? Wel Sjuul natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |