Leuke combi.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
Rouvoet&Halsema, over 5 jaar elke dag op ned 1 om 23.00
En Pechtold is haar allerbeste vriendje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef Lkw het volgende:
Halsema is ook vriendjes met Rutte, ze valt blijkbaar op behoudende mannen
En Cohen viel buiten de boot wat betreft dat groepje omdat ie te traag was voor de grappen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En Pechtold is haar allerbeste vriendje.
Cohen is überhaupt te traag voor het Haagse wereldje. De arme man zit daar op z'n plek als een koe in een boom.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
En Cohen viel buiten de boot wat betreft dat groepje omdat ie te traag was voor de grappen.
Is nog echt waar ook.
Ja jij bent iets ouder dan ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
Morgen Nijholt en Oebele.
TV van mijn late jeugd.
Greet?quote:#KvdB. Zeer belangrijke gast vanavond, gelet op huidige politieke klimaat. We mogen om 20.30 onthullen.
Wie is Greetquote:
Lol, ben je nu sarcastisch of niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef Absurditeit het volgende:
Ze zijn nu pas 2 afleveringen onderweg, maar het seizoen is nu al bijna geslaagd. Wat een hoogwaardige gasten en wat een verbluffende manier van presenteren en interviewen. Het belooft een topzomer te worden.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef Absurditeit het volgende:
Ze zijn nu pas 2 afleveringen onderweg, maar het seizoen is nu al bijna geslaagd. Wat een hoogwaardige gasten en wat een verbluffende manier van presenteren en interviewen. Het belooft een topzomer te worden.
Nou, nou...wat een topgast.quote:
Luister dan naar wat hij zegt en beoordeel hem daarop.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
Oersaaie vent met bekakt accent, die Wellink.
Zou hij ook stiekem kamermeisjes willen verkrachten?
Dat doe ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef marcodej het volgende:
Luister dan naar wat hij zegt en beoordeel hem daarop.
Ik heb bedankt voor de eer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef borisz het volgende:
Hopelijk is de volgende baas van de DNB een beetje spraakzamer.
Oh? Ik dacht door dr. Frank.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef golfer het volgende:
Telegraaf-hype, dat dieet.
Verzonnen door de man met het meeste overgewicht, de hoofdredacteur van de Telegraaf.
En nu het allergrootste pedante kereltje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Specularium het volgende:
"Mag ik even, mag ik even?"
Pedante kutkereltjes, allebei.
Nijholt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef marcodej het volgende:
En nu het allergrootste pedante kereltje.
Het Nederlandse cultureel erfgoed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Door P&W en DWDD weet ik alles over Oebele, 1 van de 8 en Voor de vuist weg.
Raadde jij ook het 'vraagteken' in Mies haar show?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het Nederlandse cultureel erfgoed.
Pipo de Clown, Oebele, Hamelen, Swiebertje en de Stille Kracht.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Raadde jij ook het 'vraagteken' in Mies haar show?
Fout aan alle kanten. Ook nog 010-supporter dus.quote:
Ach hij weet wie de godenzonen zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Fout aan alle kanten. Ook nog 010-supporter dus.
Van de Nederlandse T.V bedoel je hopelijk, wat een galbakkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:42 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb me bedacht: Knevel en Van den Brink, grootste faal van de zomer!!
Dat zal dan ook wel de aanleiding zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:02 schreef Jac0bus het volgende:
Huub Stapel die over de verruwing van de samenleving komt praten, terwijl ik net een paar dagen terug lees dat hij een wildplasser klappen heeft lopen geven
Ja maar als hij, zoals het in de aankondiging staat, een pleidooi gaat geven voor hoffelijkheid dan vind ik het vreemd dat ze hem uitnodigen. Maargoed, je kan gelijk hebben, het heeft mijn interesse in ieder geval wel gewekt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel de aanleiding zijn.
Hebben ze natuurlijk gedaan na het lezen van mijn postquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
De line-up is alweer veranderd. Geen Huub Stapel meer en geen Roemer meer.
Vanavond in Knevel & van den Brink: financieel woordvoerder van de SP-Tweede Kamerfractie Ewout Irrgang, Kamerlid en financieel woordvoerder van de PvdA Ronald Plasterk, de voorzitter van FC Twente Joop Munsterman, de moeder van Brandon Petra van Ingen, De Amsterdamse wethouder Andrée van Es.
Dat is evident.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:04 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hebben ze natuurlijk gedaan na het lezen van mijn post
Eerst de weg blokkeren en dan schelden op iemand die ook nog wacht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef MilaNL het volgende:
Die Glennis Grace had al nooit klerelijer moeten roepen. Maar daar hoor je niemand over.
In feite had die man gelijk, dat mens staat midden op de weg en hij stop gewoon totdat ze aan de kant gaatquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef MilaNL het volgende:
Die Glennis Grace had al nooit klerelijer moeten roepen. Maar daar hoor je niemand over.
Die man had in principe gewoon gelijk. Zij staat midden op de weg, hij wacht en passeert haar gewoon als ze aan de kant gaat en zij roept klerelijer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:05 schreef MilaNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |